WooCommerce תוסף להדפסת הזמנות בוורדפרס

.A.B.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
D I G I T A L
יוצרי ai
שלום,
מחפשת תוסף קליל ונוח להדפסת הזמנות בוורדפרס.
מה מומלץ?
ושיתאים לאתר בעברית.
תודה
 

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
היה בזמנו תוסף שהשתמשתי איתו שעשה משהו דומה אבל הוא לא תמך בגופן בעברית, אבל היה לו גירסה בגייטסהאב שתמכה בעברית, אפשר לחפש את זה.
כמו כן פתרון איכשהו שהציעו בזמנו שזה יישלח לפקס וכך כל הזמנה תגיע למייל של הפקס דרך מיי-פקס, ותודפס מיידית (המדובר בזמנו היה על מסעדה). צריך רק קצת להתאים עם CSS בשביל שזה יתאים או לחילופין להשתמש בתבנית שמותאמת להדפסה.
יש עוד פתרון חילופי להשתשמ בתוסף שמלכתחילה מחבר את וורדפרס לשרת פקס.
מקווה שעזרתי, אני מפתח וורדפרס, ואם יש צורך אפשר לפנות אלי שוב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה