תחבורה תאונה בכביש 1

דיני

משתמש מקצוען
הולך רגל כבן 30 נהרג כתוצאה מפגיעת אוטובוס בכביש 1 בסמוך למחלף חמד.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 19:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על הולך רגל שנפגע מאוטובוס במחלף חמד בירידה לכביש 1 לכיוון ירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 עם פגיעת ראש קשה ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

d22ec2bbe3916c9c3086.jpg
זירת התאונה. צילום: איחוד הצלה.


חובש בכיר במד"א, יעקב ברנט וחובש רפואת חירום במד"א ישי ציטרון סיפרו: "הולך הרגל שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלות קשות בגופו לאחר שנפגע מאוטובוס. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

שלמה גודלבסקי ויהודה גוטליב חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה מנוסעי האוטובוס".

d98d640353d66729c677.jpg
זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה.

המשטרה שפתחה בחקירת התאונה הקטלנית, מסרה כי המנוח ירד מאוטובוס ציבורי בתחנה ועל פי החשד פגע בו מיד לאחר מכן בצורה משמעותית.

"שוטרים שהוזעקו למקום סגרו את זירת התאונה ובוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבותיה. נהג האוטובוס עוכב לחקירה. בעקבות התאונה, ישנם עומסי תנועה באזור והשוטרים פועלים במקום להכוונת התנועה", נמסר מדוברות המשטרה.

KORE
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ברוך דיין האמת: אבל כבד הבוקר (שישי) בעיר ירושלים עם היוודע דבר פטירתו של הבחור החשוב משה בנדיקט ז"ל, בתאונת דרכים קשה הלילה. המנוח, הוא בנו של יבלחט"א, הרב ישכר דב בנדיקט המתגורר בשכונת רוממה בירושלים.

הוא נהרג בתאונת דרכים קטלנית כאשר אוטובוס דרס אותו למוות. מתחקיר ראשוני עלה כי הוא ירד מהאוטובוס, ניגש לתא המטען להוציא את החפצים שלו, אך נפגע מהאוטובוס ונהרג. כוחות ההצלה מיהרו להגיע לזירת התאונה הקשה, אך לא נותר להם כי אם לקבוע את מותו בזירה.

חובש בכיר במד"א, יעקב ברנט וחובש רפואת חירום במד"א ישי ציטרון סיפרו: "הולך הרגל שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלות קשות בגופו לאחר שנפגע מאוטובוס. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מסע הלווייתו תתקיים היום בבית העלמין הר המנוחות בשכונת גבעת שאול בירושלים, שם ייטמן.
jdn
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה