עזרה מתנה לבעל לחג שבועות

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
למשהוא יש רעיון מקורי אני ישמח..
תודה
לעשות קודם חשבון אם הוא רוצה לקבל מתנה לשבועות דווקא. יש אנשים שזה ילחיץ אותם/יגרום להם להרגיש שמישהו מחכה מהם למשהו מאד מסוים.
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
האשכולות האלו שעולים בכל ערב חג (לפחות) ובהם השאלה (המרגשת, בעיניי) 'מה אפשר לקנות לגבר'? יכולים להוות תשתית מרתקת למחקר סוציולוגי. אולי על תדמית הגבר (החרדי?) שלא חסר לו שום דבר גשמי. אולי על מה בדיוק יודעים בני הזוג זו על עולמו של זה. ואלי עוד כל מיני היבטים מרתקים אחרים.
ובינתיים ההצעה הזוכה היא ללא ספק 'מנחת חינוך'. הרמה להנחתה במובן החינוכי של המילה. מנחה שלוחה למציע הנבון.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה