מה זה בעצם מנוי?

ניהול האתר

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום גולד
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
או שנתחיל קודם מה זה פרוג…

ובכן,

פרוג הינו אתר פורומים שנוסד ע"י חיים דיקמן ב 2007 על מנת לאפשר ליוצרים מהמגזר החרדי והדתי להתייעץ ולקבל עזרה זה מזה מע"ג פלטפורמה המתאימה לאורח חייהם.

לכל קהילת יוצרים ישנו תת פורום המיועד לתחום מסוים, כגון: 'קהילת המעצבים', קהילת המאיירים', 'קהילת אדריכלים ומעצבי פנים' וכן הלאה.

מה זה מנוי 1.png


בעקבות הפופולריות והביקוש נוספו פורומים כלליים שנועדו לעזרה ומידע שימושי בכל תחומי החיים.

פורומים אלו ממוקמים תחת הפורום 'איש את רעהו' ומכילים תתי פורומים נוספים.

מה זה מנוי 2.png


המשתמשים בפורום יכולים להעלות נושאים חדשים ולהגיב לנושאים פתוחים, כמו כן ניתן לציין בכל תגובה רגש 'תודה' 'מאכזב' ועוד.

כפתור לפרסום נושא (- אשכול):

מה זה מנוי 3.png


רשימת נושאים לדוג':

מה זה מנוי 4.png


רשימת פוסטים (- תגובות) בנושא קיים לדוג':

מה זה מנוי 5.png


הבעת שביעות רצון על הודעה בפורום:

מה זה מנוי 6.png


מדיניות הרשאות הכתיבה והצפייה בפורומים שונה מפורום לפורום בהתאם להחלטת המנהלים של אותו פורום. לדוג' בפורום עיצוב גרפי יש להגיש בקשת הצטרפות כדי לקבל הרשאת כתיבה אולם גם מי שלא מנוי יכול לצפות בתכנים ולהביע רגש על התגובות בפורום, לעומת זאת בפורום 'חכמת נשים' שהוא פורום אקסקלוסיבי סגור לנשים בלבד אין אפשרות לצפות בתכנים מלבד אלו שאושרו על ידי המנהלות.

לדף בקשת הצטרפות לפורומים


מלבד פורום 'חכמת נשים' כל הפורומים הפופולריים של איש את רעהו והמסתעף פתוחים לצפייה וכתיבה לכלל המשתמשים הרשומים באתר מעל שלושה חודשים.

למנויי פרימיום יש גישה מיידית לכתיבה וצפיה בפורומים הכלליים.


תכלס מה הרווח בלעשות מנוי?


בהתאם למטרת האתר השימוש בו הינו חינמי ללא עלות (אגב, הגם שהייעוד המוצהר שלו למגזר החרדי והדתי האתר פותח את שעריו ומקבל כל אדם באשר הוא בסבר פנים יפות כל עוד והפעילות שלו בפורום אינה נוגדת את תקנון וכללי האתר),
בשנה האחרונה משיקולי רווחיות ועל מנת לשדרג את האתר במכלול ההיבטים לתועלת המשתמשים השקנו תכנית מנויים בתשלום.

לא הגבלנו את אפשרות ההרשמה או הכתיבה של המשתמשים החינמיים בפורומים אך הוספנו כלים לקידום עסקי למנויים בלבד. בין הכלים: הודעות פרטיות, חתימה עסקית, קידום באינדקס, הוספת סמל לשם המשתמש ועוד. כלים אלו מאפשרים למנויים ליצור שיתופי פעולה עם לקוחות או מעסיקים ולקבל תמורה כפולה ומשולשת לערך עלות המנוי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יא

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד בַּיהוָה חָסִיתִי אֵיךְ תֹּאמְרוּ לְנַפְשִׁי (נודו) נוּדִי הַרְכֶם צִפּוֹר:ב כִּי הִנֵּה הָרְשָׁעִים יִדְרְכוּן קֶשֶׁת כּוֹנְנוּ חִצָּם עַל יֶתֶר לִירוֹת בְּמוֹ אֹפֶל לְיִשְׁרֵי לֵב:ג כִּי הַשָּׁתוֹת יֵהָרֵסוּן צַדִּיק מַה פָּעָל:ד יְהוָה בְּהֵיכַל קָדְשׁוֹ יְהוָה בַּשָּׁמַיִם כִּסְאוֹ עֵינָיו יֶחֱזוּ עַפְעַפָּיו יִבְחֲנוּ בְּנֵי אָדָם:ה יְהוָה צַדִּיק יִבְחָן וְרָשָׁע וְאֹהֵב חָמָס שָׂנְאָה נַפְשׁוֹ:ו יַמְטֵר עַל רְשָׁעִים פַּחִים אֵשׁ וְגָפְרִית וְרוּחַ זִלְעָפוֹת מְנָת כּוֹסָם:ז כִּי צַדִּיק יְהוָה צְדָקוֹת אָהֵב יָשָׁר יֶחֱזוּ פָנֵימוֹ:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה