ב.ד.ה. החייל דור בן שרון שרה הי"ד, נפצע קשה והיה אמור להתחתן עוד חודש וחצי!

הטעם המושלם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אוייייייי! מאיפה הוא?
 

פרטנרית

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
1713716539196.png
 

פרטנרית

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
במרכז הרפואי לגליל בנהריה נקבע מותו של קצין צה"ל, רס״ן (מיל') דור זימל. דור הי"ד הובא לביה"ח ביום רביעי שעבר לאחר שנפגע באורח אנוש מהתפוצצות כטב"ם ביישוב ערב אל-עראמשה.

דור אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי, שם נאבקו הצוותים הרפואיים על חייו מאז הגעתו ועד שנאלצו לקבוע את מותו. מנהל המחלקה, ד"ר אוריאל טרטמברג: "הפצוע, שהיה מונשם מאז הגעתו, סבל מפגיעת ראש קשה, וכבר בתחילה אובחנה פגיעה מוחית. כעבור בירור ואיבחון כמקובל, התכנסה ועדה שנאלצה לקבוע מוות מוחי. אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".

נכון לעכשיו מאושפזים במרכז הרפואי שני חיילים פצועים מהאירוע בערב אל-עראמשה: גבר בן 51 המאושפז במחלקה הנוירוכירורגית, במצב בינוני עד קשה (עם הגעתו אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי במצב קשה, עבר ניתוח נוירוכירורגי ובהמשך נגמל מהנשמה), ובן 29 המאושפז במצב בינוני במחלקה כירורגית. שאר הפצועים מהאירוע בערב אל-עראמשה שוחררו או הועברו לאישפוז בבתי חולים אחרים.

אביו של דור סיפר עליו היום: "דור הוא סמ"פ בנח"ל. ב-7 לאוקטובר הוא גייס את עצמו ואסף את כל החבר'ה של הפלוגה. מאז הוא היה בגבול הצפון. הוא השתחרר מהמילואים בפברואר וחזר תוך כמה שבועות. יצא מהמילואים עם צו 8 לפעם הבאה. ביום חמישי בשעה 13:15 התחיל כל הסיפור. טיל ראשון פגע במתנ"ס שבו היו החיילים בערב אל-ערמשה. הם היו שם בהפוגה לפני פעילות. נחו, אכלו קצת, שיחקו פינג פונג. דור נפגע מהטיל הראשון. הפגיעה שלו הייתה קשה מאוד. הגיעו כוחות חילוץ ואז נורו עוד כטבמי"ם. היה קושי לחלץ את הפצועים".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה