בטחוני רועה צאן בן 14 נרצח • בנימין אחימאיר הי"ד

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
פרטים נוספים על הזירה
בנימין אחימאיר בן ה-14, שגופתו אותרה אחרי שנעדר מאז אתמול בשש בבוקר, נאבק ממושכות במחבל שתקף אותו. הזירה שבה נמצאה גופתו הייתה "פרוסה", כלומר, המאבק התנהל לאורך כמה מטרים, וחלק מפרטי הלבוש של אחימאיר היו מפוזרים ליד גופתו . האירוע התרחש ממש בסמוך לשטח החווה שבבנימין, ועל פי הערכה ייתכן שהמחבל תכנן את הרצח והפיגוע וממש ארב לנער. בין סימני האלימות הקשים שהתגלו על הגופה היו גם פגיעות מכלי תקיפה קר. (אלישע בן קימון)
 

Two-Or Music

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הביע צער כבד על רצח הנער בנימין אחימאיר על ידי רוצחים שפלים.

"יש לנו עסק עם נאצים. נאצים בעזה ונאצים ביהודה ושומרון. ככל שנבין זאת מוקדם יותר, ונשכיל לפעול נגד האויב ביד קשה יותר, נצליח להשיב את ההרתעה מול האויב השפל. תנחומים מעומק הלב למשפחת אחימאיר, עם ישראל כולו בוכה ואבל יחד איתכם. אל מול המחבלים המבקשים לפגוע בהתיישבות ובאחיזתנו בחבלי המולדת ובעם ישראל, אנחנו מחזקים במעשים את המחויבות שלנו להתיישבות בכל חבלי ארץ ישראל".
 

חילך לאורייתא

משתמש מקצוען
רצח הנער בבנימין - מרים אימו של בנימין אחימאיר לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״ביום שישי עידכנו אותנו שהוא נעדר, בחרנו להיות בשמחה ולא בעצבות, הכל ביידי ה׳ יתברך. הוא היה ילד מחובר לנשמה עם לב טהור, הוא מסר את הנפש שלו למען ארץ ישראל. הוא נאבק במחבלים במשך דקות ארוכות ונלחם על ארץ ישראל, זה מנחם אותנו״.
 

בחיפוש

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
לא יודע האם זה המקום
אני מתפוצץ מזעם, כאב ותסכול לראות את כל האפסים עוכרי ישראל, לפיד גנץ איזנקוט וכנופייתם (ממיכאלי וכסיף אין לי ציפיות), שממהרים להזדעזע ולגנות בחומרה כל פייק עקירת עץ זית ספק פלסטיני ופתאום למול שחיטה נוראית! של ילד!!! רק בן 14! פיהם מתמלא מים... נורא!
:mad::cry:

אגב, @פרוגמטי אולי כדאי לשנות את הכותרת.
 

JLJ

משתמש פעיל
לפני זמן קצר הגיעו שוטרי מג"ב לחוות גל יוסף - החווה שממנה יצא בנימין אחימאיר הי"ד ושבסמוך אליה אותרה גופתו - ומנעו מחבריו להקים אנדרטה לזכרו. גורם ביטחוני: "מדובר באדמת קרקע פרטית של פלסטיני". במקביל, מח"ט בנימין הוציא צו שטח צבאי סגור למרחב "מלאכי השלום" למשך 24 שעות.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
*נעצר המחבל שביצע את הפיגוע בו נרצח בנימין אחימאיר ז״ל*
הותר לפרסום כי במהלך הלילה בפעילות משותפת של שב״כ, משטרת ישראל וצה״ל נעצר על ידי לוחמי הימ״מ והשב״כ אחמד דואבשה, בן 21, תושב הכפר דומא שבחטיבת בנימין.
משארע הפיגוע פעלו שב״כ וצה״ל בריכוז מאמץ מודיעיני ומבצעי בניסיון להתחקות אחר זהות המחבל.
ביממה האחרונה נרשמה התפתחות משמעותית בחקירה ובשעות הלילה פשטו הכוחות על הכפר דומא והביאו למעצרו של החשוד.
בחקירתו הראשונית קשר עצמו דואבשה לביצוע הפיגוע בו נרצח לפני עשרה ימים, ב-12.4, בנימין אחימאיר ז״ל, בן 14, תושב ירושלים, סמוך לחוות מלאכי השלום.
המחבל הועבר להמשך חקירה בשב”כ.
כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות ובמקצועיות למול כל גורם אשר יסכן את בטחון אזרחי ישראל.
(אבו עלי).

ואני אומר...
דוואבשה מדומא?
מוכר לי קצת השם הזה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה