WordPress מילוי פרטי אשראי כפקדון

ראובן ליבוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
אשמח לדעת,
האם יש אפשרות לבקש מלקוח שמבקש מוצר מסוים להשכרה\השאלה למלא פרטי אשראי ולמעשה לא יגבה ממנו כלום? רק פרטי האשראי מעודכנים באתר במקום כלשהוא.
חברות האשראי טוענות שאינן יכולות לבצע את פעולה הזאת, וגם פתרון שלגבות בהתחלה שקל ואח"כ את המחיר המלא, לא אפשרי מבחינתן.
תודה לאלופים.ות של פרוג!
 

gitsh

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אם ההשכרה/ הלוואה מוגבלים לכמה ימים אז אפשר להשתמש באופציה של J5 - תפיסת מסגרת אשראי , דרך חברת סליקה.
 

MyHost

משתמש פעיל
D I G I T A L
יש לדבר עם החברת סליקה אם הם מציעים אפשרות לJ5 וכיצד תוכל להטמיע את זה בסליקה של אתרך.

בברכה, דין - Myhost.
 

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
יש חברות אשראי שמאפשרים את זה ברמת החברה ויש חברות שמאפשרים את זה גם בוורדפרס, כמו פייפאל למשל שיש ממשקי חיבור של מנויים שלהם לאתר וורדפרס.
אם מדובר בפרוייקט לא גדול יכול להיות שלהשתמש בפייפאל יהיה זול יותר מלפתח משהו חדש, בהנחה שאין כזה פיתוח של אשראי ישראלי זול, אבל אין סיבה דוקא לומר ככה ויכול להיות מאוד שיש.
רק שאין לי מושג בפייפאל מתי בדיוק הגביה מתבצעת אם צריך אישור מראש של הלקוח לפי תאריכים או שיש דרך להגדיר שבעל האתר יוכל להחליט מתי לגבות.
לגבי אחסון נתונים בטופס רגיל (שאגב לא שאלת אבל אני מעלה את הנידון הזה ג"כ) צריך לברר את נושא החוקיות של זה, אם זה מאושר חוקית, כי מכיון שאתרים לא כ"כ משתמשים בזה זה מעלה על זה שאלה, אני לא מכיר את הנושא המשפטי של תקני אשראי ובכלל.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה