עזרה מה אפשר לעשות כשרוצים לחייב את העובדים להחזיק פלאפון לא כשר???

חדוה טוקר

משתמש צעיר
מדובר בעירייה
עירייה? יש סיכוי שיש לכם וועד עובדים?
אם כן, ורק אם הוא וועד חזק, נשמי עמוק - תבכי להם (מקווה שאת אישה) ואז אחד מהוועד יטפל לך בבעיה (מקסימום יניידו אותך למשרה אחרת), תדאגי לגרום להם שהאגו של הוועד זה לפטור לך את הבעיה. אישית? הייתי מעדיפה להיתפטר במצב כזה, אם היה עקרוני לי הפלאפון... מאשר לעבור את הסיוט.

ופתרון בכיוון אחר לגמרי: יש דרך לחסום הרמטית את הטלפון לשיחות, הודעות, אפליקציות, גלישה וכו. ולהשאיר אך ורק את האפליקציה של נוכחות.
מספיק שמשהו יעשה לך את זה עם סיסמה שרק הוא יודע. משהו שלא זמין ביום יום. את יכולה לחסום בנוסף ברמת הקו בחברת הסלולר.
במצב כזה עדיף טאבלט (לדעתי) גדול ככל הניתן כדי לא לקשר בין "מכשיר דיווח נוכחות של העבודה" עם פלאפון מול הילדים.
אני בזמנו קראתי לטאבלט: "אבא, תביא את הבלאגולה", "הטענת את הבלאגולה?".... (מלשון בלאגן, להגות את זה נכון, זה מתקבע לילד בראש כ"בלאגן" - משהו מעצבן)
 

משה שאחא

משתמש רשום
שימי לב,
הם כותבים שאם זה לצורכי עבודה (נוכחות=צרכי עבודה) יתכן שאפשר לחייב אותך...
כל מה שכתוב שם שלא ניתן לחייב, זה כי זה רק למגירה!
אני לא חושב שלהחזיק מחשיר בשביל מעקב לשעות עבודה זה צורך עבודה צורך עבודה למשל וואטסאפ - זמינות וכדו' אחרת מה נותן למעסיק שהמכשיר במגירה
 

חדוה טוקר

משתמש צעיר
אני לא חושב שלהחזיק מחשיר בשביל מעקב לשעות עבודה זה צורך עבודה צורך עבודה למשל וואטסאפ - זמינות וכדו' אחרת מה נותן למעסיק שהמכשיר במגירה
לא בקשו ממנה מכשיר במגירה!
כמו שהיא כתבה העבודה היא עם התניידות, כלומר זה אמור להיות עליה בנסיעות האלה (גם אם היא לא מוציאה שיחות/ מקבלת הודעות) אז זה ממש לא במגירה.

לדווח נוכחות = צרכי עבודה. זה יהיה מה שיגידו המעסיקים לבית משפט לא "לצורך מעקב" (ברור שאני כן חושבת שזה צרכי מעקב, אני לא כותבת את דעתי, אלא מה המעסיקים יגידו מהכרות שלי את מקומות העבודה בישראל)
 

בת עם סגולה

משתמש מקצוען
יש אפשרות לנוכחות מטלפון נייח שנמצא בעבודה.מתקשרים ומדווחים נוכחות. כך גם ביציאה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה