The Little Boy
משתמש צעיר
להלן טיוטא של מה שקרה, שחשבתי לשלוח כתלונה, אשמח להערות / תיקוני ניסוח וכתובות שאפשר להתלונן חוץ ממשרד התחבורה והחברה:
בתאריך --------- עליתי לקו --- מ-------- לכיוון ---------- שיצא בשעה --:--.
עליתי בתחנה -----.
במהלך הנסיעה הייתי עד, לצערי, להתנהגות לא הולמת ואפילו פושעת של הנהג כלפי הנוסעים, עד כדי סיכון חיים ממשי בכוונה תחילה.
ראיתי שהנהג עצבני כבר כשעליתי, כאשר שמעתי חילופי דברים בינו לבין אחת הנוסעות. הנהג הטיח בה דברים בצורה לא מכבדת בכלל.
כאשר הגענו למחלף חמד, הערתי בצורה מכובדת את תשומת לב הנהג לאדם מבוגר שעמד בתחנה, רחוק מספר מטרים מן האוטובוס, שבבירור רצה לעלות, מכיוון שחששתי שהנהג עומד להמשיך בנסיעה. הנהג הגיב שוב בעצבנות, בצורה ממש לא מכבדת.
כאשר הגענו לתחנה ---------- הנהג לא נתן לנוסע שירד להוציא את המטען שלו מתא המטען, למרות שנוסעים באוטובוס בבירור אמרו לו. בעל המטען דפק על דלת הנהג בעוד האוטובוס בתחנה, בעצירה מוחלטת, כדי שיפתח לו את תא המטען, אך הנהג החל בנסיעה והמשיך במסלולו בהתעלמות מוחלטת.
המקרה קומם אותי מאוד. עומד לו נוסע בתחנה ללא הכבודה שלו, מכיוון שהנהג לקח אותה אתו!
ניגשתי לנהג ושאלתי אותו בצורה יפה, האם אותו נוסע לא היה צריך את תא המטען, כדי להבין את גרסתו לאירוע. כצפוי, הנהג ענה לי בצורה לא יפה, וטען שתא המטען היה פתוח. יידעתי אותו שבכוונתי להגיש תלונה, וזכיתי לעוד פנינים זועמים מפיו. כאשר הנהג, לדעתי, חרג לגמרי מגבולות הראוי והסביר, הוצאתי את הטלפון, וביקשתי ממנו לחזור שוב על הדברים.
וכאן אני מגיע לאירוע החמור ביותר: הנהג התרגז מאוד, הלם בזכוכית המפרידה בינו לבין הנוסעים, ובלם את האוטובוס באמצע הנסיעה, כך שעפתי קדימה ונפלתי על המעקה בקדמת האוטובוס, דבר שהיה עלול להסתיים בפציעה חמורה.
אני רואה באירוע שימוש באלימות מכוונת, מסכנת חיים, מצד נותן שירות כלפי ציבור מקבלי השירות. התנהגות זו פלילית לחלוטין. כל חטאי הינו שביקשתי לשמוע האם יש לנהג הסבר מניח את הדעת, לפני שאגיש תלונה.
יש לי פרטיהם של עדים שהיו איתי באוטובוס, ואשר מוכנים לגבות את דברי ולהוסיף עליהם, אם יהיה צורך. עדים אלו יוכלו גם להעיד כי אני דיברתי בצורה רגועה ומכבדת אל הנהג.
אני רואה בחברת '---------', המעסיקה של הנהג, את האחראית הישירה להתנהגותו. בהמשך העסקתו החברה מסכנת את נוסעיה, שלא לדבר על אי מילוי חובתה למתן שירות הולם לציבור הנוסעים.
אני מתכוון להגיש תלונה גם למשרד התחבורה וגם לחברה, בתקווה שהדבר יטופל בחומרה. מכיוון שמדובר בשלום הציבור, אני דורש לדעת שהאירוע טופל ושנהג זה לא יסכן או יזיק לנוסעים אחרים. אני שומר לעצמי את הזכות לנקוט בצעדים חוקיים נוספים.
על החתום:
---------------------
מ.ז. --------------
בתאריך --------- עליתי לקו --- מ-------- לכיוון ---------- שיצא בשעה --:--.
עליתי בתחנה -----.
במהלך הנסיעה הייתי עד, לצערי, להתנהגות לא הולמת ואפילו פושעת של הנהג כלפי הנוסעים, עד כדי סיכון חיים ממשי בכוונה תחילה.
ראיתי שהנהג עצבני כבר כשעליתי, כאשר שמעתי חילופי דברים בינו לבין אחת הנוסעות. הנהג הטיח בה דברים בצורה לא מכבדת בכלל.
כאשר הגענו למחלף חמד, הערתי בצורה מכובדת את תשומת לב הנהג לאדם מבוגר שעמד בתחנה, רחוק מספר מטרים מן האוטובוס, שבבירור רצה לעלות, מכיוון שחששתי שהנהג עומד להמשיך בנסיעה. הנהג הגיב שוב בעצבנות, בצורה ממש לא מכבדת.
כאשר הגענו לתחנה ---------- הנהג לא נתן לנוסע שירד להוציא את המטען שלו מתא המטען, למרות שנוסעים באוטובוס בבירור אמרו לו. בעל המטען דפק על דלת הנהג בעוד האוטובוס בתחנה, בעצירה מוחלטת, כדי שיפתח לו את תא המטען, אך הנהג החל בנסיעה והמשיך במסלולו בהתעלמות מוחלטת.
המקרה קומם אותי מאוד. עומד לו נוסע בתחנה ללא הכבודה שלו, מכיוון שהנהג לקח אותה אתו!
ניגשתי לנהג ושאלתי אותו בצורה יפה, האם אותו נוסע לא היה צריך את תא המטען, כדי להבין את גרסתו לאירוע. כצפוי, הנהג ענה לי בצורה לא יפה, וטען שתא המטען היה פתוח. יידעתי אותו שבכוונתי להגיש תלונה, וזכיתי לעוד פנינים זועמים מפיו. כאשר הנהג, לדעתי, חרג לגמרי מגבולות הראוי והסביר, הוצאתי את הטלפון, וביקשתי ממנו לחזור שוב על הדברים.
וכאן אני מגיע לאירוע החמור ביותר: הנהג התרגז מאוד, הלם בזכוכית המפרידה בינו לבין הנוסעים, ובלם את האוטובוס באמצע הנסיעה, כך שעפתי קדימה ונפלתי על המעקה בקדמת האוטובוס, דבר שהיה עלול להסתיים בפציעה חמורה.
אני רואה באירוע שימוש באלימות מכוונת, מסכנת חיים, מצד נותן שירות כלפי ציבור מקבלי השירות. התנהגות זו פלילית לחלוטין. כל חטאי הינו שביקשתי לשמוע האם יש לנהג הסבר מניח את הדעת, לפני שאגיש תלונה.
יש לי פרטיהם של עדים שהיו איתי באוטובוס, ואשר מוכנים לגבות את דברי ולהוסיף עליהם, אם יהיה צורך. עדים אלו יוכלו גם להעיד כי אני דיברתי בצורה רגועה ומכבדת אל הנהג.
אני רואה בחברת '---------', המעסיקה של הנהג, את האחראית הישירה להתנהגותו. בהמשך העסקתו החברה מסכנת את נוסעיה, שלא לדבר על אי מילוי חובתה למתן שירות הולם לציבור הנוסעים.
אני מתכוון להגיש תלונה גם למשרד התחבורה וגם לחברה, בתקווה שהדבר יטופל בחומרה. מכיוון שמדובר בשלום הציבור, אני דורש לדעת שהאירוע טופל ושנהג זה לא יסכן או יזיק לנוסעים אחרים. אני שומר לעצמי את הזכות לנקוט בצעדים חוקיים נוספים.
על החתום:
---------------------
מ.ז. --------------