חרבות ברזל החיסול בדמשק • האיומים ההיערכות והחשש מהנקמה האיראנית

  • פותח הנושא י"כ
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
דיווח בסוריה כי שר החוץ של איראן חוסיין אמיר עבדאללהיאן יגיע מחר לדמשק ויפגש עם פקידים סורים , על פי הדיווח הם ידונו על החיסול בדמשק ועל המצב בעזה .
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
נערכים למלחמה בצפון: הושלם שלב נוסף בהעלאת כשירות מחסני החירום
בימים האחרונים הושלם שלב נוסף במוכנות פיקוד הצפון למלחמה, במרכזו, העלאת הכשירות של מחסני החירום המבצעיים לטובת גיוס רחב של כוחות צה״ל בעת הצורך.
התהליך הוצג למפקדים בכנס מבצעי בראשות ראש מטה פיקוד הצפון, תת-אלוף שגיב דהן ומפקד אוגדה 210, תת-אלוף ציון רצון.
הציוד והאמצעים במחסנים מתוחזקים על ידי אנשי תקשוב ואנשי לוגיסטיקה ורפואה של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, ואלו מאפשרים את גיוסם המיידי של כוחות המילואים בעת חירום ואת הגעתם לקו החזית בזמן קצר עם כלל הציוד הנדרש ללחימה.
מפקדי היחידות בסדיר ובמילואים ערוכים לזמן ולצייד את כלל הלוחמים הנדרשים בשעות ספורות בלבד, ולשנע אותם לקו החזית למשימות ההגנה וההתקפה.
במהלך החודשים האחרונים התקיים תהליך למידה מעמיק על בסיס לקחים מהלחימה בדרום וזאת כחלק משיפור המוכנות ליום פקודה.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ראש העיר חיפה יונה יהב, בקריאה לתושבי העיר: “התקינו טלפונים קוויים בבתיכם”. יהב שפתח את ישיבת המועצה שלא מן המניין שנערכה הערב (ראשון), אמר לחברי המועצה כי ההנחות של כוחות הביטחון לא נותנות לו לישון בלילה, אולם מכיוון שהדברים שנאמרים במועצה מצוטטים, אז אין בכוונתו להגיד מה הם. “אני כן אגיד כאן, שההנחות הן קשות מאוד, והם מסומנים לחודשים: אפריל, מאי, יוני, שהם כאן ממש מעבר לדלת”. דוברות עיריית חיפה
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
דיווח באיראן: איראן מעבירה מסר לארהב דרך עומאן : ומצהירה שהיא מתכוונת לתקוף בישראל ישירות, אלא אם ארהב תבטיח הפסקת אש קבועה ומיידית בעזה ומניעת פעולה קרקעית ברפיח.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
אני רק מניח על השולחן.... שום מילה היא לא ממני תקראו את ההזיה הבאה מפקד צבא איראן, האלוף עבד אל רחים מוסווי המשך ממשלת נתניהו והימין הקיצוני תלוי בהמשך המלחמה, אם תיפסק המלחמה הממשלה הזו תיפול, ולכן זו תוחלת החיים שלה. אבו צאלח הדסק הערבי
 

אחג

משתמש מקצוען
רועי קייס: נסראללה עם פרטים מעניינים על זאהדי: מאז ה-8 באוקטובר הוא רצה להגיע לדרום לבנון ולהצטרף לאנשי הארגון בלחימה מול ישראל. הוא כבר ארז מזוודה, אמרנו לו שלא כי זה יסכן אותו ויבלבל אותנו. אחרי החיסול של סולימאני לפני 4 שנים, הוא בא ללבנון ואמר, אני רוצה להצטרף לחאג' קאסם.

‏נסראללה: פעם איראן הייתה מגיבה במדינה אחרת לפי העיקרון "תקפנו במדינה אחרת, אתם תתקפו במדינה אחרת", אבל הטעות של הישראלים הייתה שהם תקפו בקונסוליה. האמריקנים, הישראלים וכל העולם השלימו עם זה שתהיה תגובה איראנית ושזכותה להגיב, ועכשיו נשאר לחכות לראות מה תהיה התגובה.

נסראללה: היו שני דברים חדשים בתקיפה הזו - הראשון, התקיפה הייתה למעשה לעבר אדמה איראנית, לפי הנוהג הבינלאומי, זה לא היה בבית או בדרך אלא מה שהותקף היה הקונסוליה ולכן זו תקיפה נגד איראן. זו אדמה איראנית שהותקפה. הדבר השני הוא רמת התקיפה במישור האנושי, הגנרל זאהדי היה מפקד כל היועצים האיראניים בסוריה ובלבנון.
 

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
דיווח ב-CNN: המודיעין האמריקני מעריך שאיראן לא צפויה לתקוף את ישראל ישירות בעצמה בתגובה על הרג בכיר משמרות המהפכה בסוריה, וצופה כי מתוכננת מתקפה משולבת של טילים וכטב"מים נגד ישראל שתבוצע בתיאום ובמקביל על ידי כמה מהכוחות השלוחים של איראן באזור. ההערכה כי המתקפה יכולה לצאת לפועל כבר השבוע, ואחד הגורמים צוטט: "האיום מאוד ברור ואמין. הם הציבו את כל החלקים כדי לבצע כעת מתקפה. הם רק מחכים לעיתוי הנכון".

אסף רוזנצוייג
 

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ערוץ אל-חדת׳ מדווח: "לאחר בדיקה מעמיקה עם גורמים בקואליציה האיראנית נמסר לנו כי שיגור הכטבמ״ים מתימן (לאום רש רש - אילת) הם לבדיקת מערכות ההגנה של הכיבוש".

אחד מבכירי הקואליציה באיראן מוסר כי "הבדיקה הזאת לא לשווא ובימים הקרובים הכיבוש יבין את תוצאות הבדיקה".
 

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אתר החדשות "אילאף" דיווח מפי גורם ביטחוני מערבי, כי אם איראן תגיב על התקיפה בדמשק ותפציץ אתרים בתוך ישראל - ישראל תתקוף בתגובה מטרות בתוך איראן. בדיווח הסעודי, שאין לו אישור ממקור אחר, נטען כי "ישראל עורכת בימים אלה אימונים חשאיים בחיל האוויר עם מטוסי קרב שונים וכטב"מים, תוך ניהול תמרונים ותרגול תקיפה של אתרים רגישים בתוך איראן - שעשויים להיות אתרי גרעין".

ישראל היום
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

אבו עלי אקספרס.

איך מזהים ניסיונות השפעה איראנים?​

הפייק המצורף שכולל אזהרה לפיה ישראל תותקף בשעות הקרובות נסמך על “ערוץ 10” הישראלי.
הערוץ כמובן לא קיים. כנראה במערכות התודעה האיראניות זה עדיין לא מעודכן… (:

מה שעוד ניתן ללמוד שאיראן משקיעה מאמצי תודעה כדי ליצור פחד ובהלה סביב התגובה עליה הכריזה.

אם התגובה האיראנית צריכה יחסי ציבור כבר בשלב הנוכחי זה אומר משהו על “עוצמתה”…
If you want to shoot – shoot! Don’t talk…
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
ראש מערך הסייבר הלאומי גבי פורטנוי טען בכנס סייברטק: עוצמת מתקפות הסייבר התגברה פי 3 במלחמה.
עוד חשף בכנס את חברי קבוצת ההאקרים "בלאק שדו", הפועלת תחת כיסוי של חברה פרטית בטהראן אך בפועל עובדת עבור מינסטריון המודיעין האיראני.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מקור דיפלומטי איראני לעיתון אל-אח'באר הלבנוני: איראן עדיין מציעה שאם תושג הפסקת אש בעזה וישראל לא תתקוף את רפיח - היא מוכנה שלא לנקוט בשלב זה בכל פעולה נגד ישראל, כדי להפחית את ההסלמה ואת המתיחות. זאת למרות שטרם ניתנה תגובה להצעה זו
(ספיר ליפקין).
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
מרות המהפכה האיראנים בסיס ההגנה המשותף של חאתם אל אנביה העמיד את כל יחידות הטילים ואת מערכות המכ"מ בכוננות מלאה ברחבי הארץ.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה