אתה צודק שיש בעיה כללית שגורמת לאי זכייה במכרזים. אבל בתכל'ס אי אפשר רק לקחת קרדיט על הצלחות ולברוח מאחריות לכשלונות. יש מספיק כלים בידי משרד השיכון לגרום למכרזים להצליח. לדוגמא, הפחתת מחירי מינימום/ הוספת כמות יח"ד לשוק החופשי/ הפחתת הוצאות פיתוח, ועוד ועוד.
אני לא אומר שמשרד השיכון לא פועל במישורים הנ"ל, כי הוא בהחלט כן עושה זאת. אבל כנראה שלא מספיק באגרסיביות כפי שנהגו כחלון ואלקין. אצלם ההגרלות היו משימת חיים, מה שאי אפשר לומר על ליצמן וגולדקנופף. יש בהחלט פעולות יפות (בפרט של האחרון), אבל איך אומרים המשגיחים בישיבות: "חסר את ה'ברען' "...
חלוק עליך
אצל אלקין היה השפיץ של השפיץ של החגיגות במחירים ובהתאם לכך ההגרלות
ממליץ לך לעקוב כמה מההגרלות התקדמו לפי הקצב הרצוי לדעתי אצל גולדקנופף יהיה הכי טוב כי קנו במחירים ריאלים ובריביות גבוהות שלוחצים על הקבלנים וזה לא יזקף לזכותו אלא לרוח התקופה
אני חושב שכחלון זה דוגמא רעה היה הרבה הגרלות אבל הם עשו נזק לשוק הדיור
אצל מורגנשטרן אני רואה עירנות ופעילות תוך מעקב על השפעה של כל פעולה ולכן נראה לי שהוא עובד מעולה אבל לא הכל בשליטתו
אצל אלקין היה השפיץ של השפיץ של החגיגות במחירים ובהתאם לכך ההגרלות
ממליץ לך לעקוב כמה מההגרלות התקדמו לפי הקצב הרצוי לדעתי אצל גולדקנופף יהיה הכי טוב כי קנו במחירים ריאלים ובריביות גבוהות שלוחצים על הקבלנים וזה לא יזקף לזכותו אלא לרוח התקופה
אני חושב שכחלון זה דוגמא רעה היה הרבה הגרלות אבל הם עשו נזק לשוק הדיור
אצל מורגנשטרן אני רואה עירנות ופעילות תוך מעקב על השפעה של כל פעולה ולכן נראה לי שהוא עובד מעולה אבל לא הכל בשליטתו