פנינה שחורה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
השאלה היא האם באמת יש לנציג מה לעשות כרגע?
לפעמים זה להוציא את העצבים על האדם הלא נכון.
אני חושב שעדיף דברים שלא פותרים את הבעיה במיידי אבל הם קצת יותר יעילים (בדגש על קצת) - תלונות ותביעות.
לכל אלה שחושבים שלהתיש את נציג השירות זה יעזור שידעו שזה לא הפיתרון ,
בתור אחת שעובדת בשירות לקוחות באמת אנו לא מנתקים אבל זה סופר מתיש , מקסימום אם אתם רוצים מענה תפנו לפניות הציבור של החברה
הנציג לא אמור לספוג את ההעקשנות של הלקוח הוא עושה את כל מה שהוא יכול במסגרת תפקידו ואפילו מעבר
לכך. להתעקש להשאר על הקו לא יעזור זה רק יגרום לנציג להתשה ולעיתים לסיים את היום בצורה גרועה
 

פנינה שחורה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
של חברת תח''צ??
לא
אבל זה על אותו רעיון,
נציג לא יכול לעזור מעבר לגבולות תפקידו
יש לו מידע ואותו הוא מוסר, הוא לא יכול לשנות נהלים תנאים או בתח"צ להביא את הנהג מהבית....
 

avi++

משתמש מקצוען
נציג לא יכול לעזור מעבר לגבולות תפקידו
יש לו מידע ואותו הוא מוסר, הוא לא יכול לשנות נהלים תנאים או בתח"צ להביא את הנהג מהבית....
יכול להיות, אבל עדיין אמור להיות נוהל כלשהו במקרה של אוטובוס שלא יוצא, נכון? הוא לא נמצא שם כדי לענות מתי האוטובוס האחרון של קו 123 יוצא מחר, בשביל זה יש מענה ממוחשב, הוא נמצא שם כדי להודיע לסדרן על תקלות
ובכל מקרה, הנציג לא אמור לשקר לי בפרצוף
 

סטנדר

משתמש פעיל
צילום מקצועי
איך מגישים תלונה באתר חברת קווים?
באתר אני רואה רק אופציה לעבור למשרד התחבורה.
תודה.
 

סטנדר

משתמש פעיל
צילום מקצועי
לרשום להם ישירות במייל על פיצוי שאני רוצה? או רק להתלונן?
אני פונה לחברת קוים -על תחבורה מב"ב למודיעין עילית שנהיתה נוראית
 

avi++

משתמש מקצוען
אוטובוס שאיחר ב20 דקות בגלל ''תקלה'' והגיע בלי שילוט קו ,לא ידני ולא אלקטרוני, אחרי שהתעקשתי קצת (הרבה), הצלחתי להבין שזו הייתה התקלה - השילוט היה מקולקל, יש עילה לתביעה?
אגב, בנוגע לכל הדיון על הנציגי שירות בטלפון, רק בשביל זה שווה להתווכח איתם, כדי להבין למה אני מחכה 20 דקות בשמש במקום להיות במזגן...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
בלי שילוט קו ,לא ידני ולא אלקטרוני
אפשר לפנות למשרד התחבורה כדי שיקנוס את החברה
לפי מה שידוע לי גובה הקנס על כל אחד משלושת הצדדים שבו אין שילוט הינו 250 ש"ח
באוטובוס של חברת קבלן (תגבור) נדרש שילוט מצד אחד לפחות
 

סטנדר

משתמש פעיל
צילום מקצועי
תכתבי פיצוי, מקסימום לא יועיל לא יזיק.
הרינו לאשר קבלת פנייתך שבסימוכין.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מנהלת תהליכי אכיפה מול מפעילי התחבורה הציבורית, במסגרתם
מושתים פיצויים על חריגות מתנאי הרישיון של המפעיל. מטרת הליכי האכיפה היא לשפר את רמת השירות
הניתן לנוסעי התחבורה הציבורית.
פנייתך נבדקה מול נתוני הביצוע של מפעיל התחבורה הציבורית במערכות המשרד, והוחלט להעבירה
להתייחסות המפעיל במסגרת הליך האכיפה המנהלי.

נביא לידיעתך, כי משרד התחבורה מבצע בקרה ממוחשבת ורציפה הבוחנת את עמידת המפעילים בביצוע
הנסיעות בהתאם לתנאי הרישיון. אי-התאמה של נסיעה מול חובת המפעיל לעמידה בלוח הזמנים לפי רישיון
הקו, מזוהה במערכת ומטופלת בהליך אכיפה מנהלי על-ידי המשרד.
אנו מודים לך על פנייתך ומצרים על אי הנוחות שנגרמה לך.

זה מה שענו לי, מזה אומר?
 

מנחם ט

משתמש פעיל
הרינו לאשר קבלת פנייתך שבסימוכין.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מנהלת תהליכי אכיפה מול מפעילי התחבורה הציבורית, במסגרתם
מושתים פיצויים על חריגות מתנאי הרישיון של המפעיל. מטרת הליכי האכיפה היא לשפר את רמת השירות
הניתן לנוסעי התחבורה הציבורית.
פנייתך נבדקה מול נתוני הביצוע של מפעיל התחבורה הציבורית במערכות המשרד, והוחלט להעבירה
להתייחסות המפעיל במסגרת הליך האכיפה המנהלי.

נביא לידיעתך, כי משרד התחבורה מבצע בקרה ממוחשבת ורציפה הבוחנת את עמידת המפעילים בביצוע
הנסיעות בהתאם לתנאי הרישיון. אי-התאמה של נסיעה מול חובת המפעיל לעמידה בלוח הזמנים לפי רישיון
הקו, מזוהה במערכת ומטופלת בהליך אכיפה מנהלי על-ידי המשרד.
אנו מודים לך על פנייתך ומצרים על אי הנוחות שנגרמה לך.

זה מה שענו לי, מזה אומר?
לא אומר כלום
חוץ מעוד נוסח שחוזר על עצמו.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
הרינו לאשר קבלת פנייתך שבסימוכין.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מנהלת תהליכי אכיפה מול מפעילי התחבורה הציבורית, במסגרתם
מושתים פיצויים על חריגות מתנאי הרישיון של המפעיל. מטרת הליכי האכיפה היא לשפר את רמת השירות
הניתן לנוסעי התחבורה הציבורית.
פנייתך נבדקה מול נתוני הביצוע של מפעיל התחבורה הציבורית במערכות המשרד, והוחלט להעבירה
להתייחסות המפעיל במסגרת הליך האכיפה המנהלי.

נביא לידיעתך, כי משרד התחבורה מבצע בקרה ממוחשבת ורציפה הבוחנת את עמידת המפעילים בביצוע
הנסיעות בהתאם לתנאי הרישיון. אי-התאמה של נסיעה מול חובת המפעיל לעמידה בלוח הזמנים לפי רישיון
הקו, מזוהה במערכת ומטופלת בהליך אכיפה מנהלי על-ידי המשרד.
אנו מודים לך על פנייתך ומצרים על אי הנוחות שנגרמה לך.

זה מה שענו לי, מזה אומר?
זה אומר שאם המפעיל לא יתן תירוץ משכנע את יקנסו אותו בעוד 150 שקלים מעבר לקנס של המערכת האכיפה המנהלית.
והם גם מבקשים ממך לא להטריד את מנוחתם פעם נוספת כי הם קונסים את המפעיל (בסכום נמוך יותר) גם בלי הפניה הזאת.
ולמרות שהטרדת את מנוחתם, הם בכל אופן מודים על פנייתך, ומשתתפים בצערך.
 

מנחם ט

משתמש פעיל
זה אומר שאם המפעיל לא יתן תירוץ משכנע את יקנסו אותו בעוד 150 שקלים מעבר לקנס של המערכת האכיפה המנהלית.
והם גם מבקשים ממך לא להטריד את מנוחתם פעם נוספת כי הם קונסים את המפעיל (בסכום נמוך יותר) גם בלי הפניה הזאת.
ולמרות שהטרדת את מנוחתם, הם בכל אופן מודים על פנייתך, ומשתתפים בצערך.
כן זה מוזר מאוד,
מצד אחד משמע מהם שאין שום עניין לשלוח פנייה, כי בכ"מ הם יודעים לפי ה'מערכות שלהם' האם אוטובוס יצא באיחור או לא, אולם מצד שני בלשכת פינדרוס אמרו לי שיש עניין להגיש פנייה כי כך אפשר לדעת האם היה איחור.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
כן זה מוזר מאוד,
מצד אחד משמע מהם שאין שום עניין לשלוח פנייה, כי בכ"מ הם יודעים לפי ה'מערכות שלהם' האם אוטובוס יצא באיחור או לא, אולם מצד שני בלשכת פינדרוס אמרו לי שיש עניין להגיש פנייה כי כך אפשר לדעת האם היה איחור.
יש חשיבות להגשת תלונה אם המטרה היא להגיש תביעה.
כי המשרד מאמת את התלונה שלך, ובמידה והחברה טוענת שזה אכן בוצע, בדרך כלל הם שולחים הודעה על כך שהתלונה נבדקה ונמצאה לא נכונה, ואז אין טעם להגיש תביעה, כי ברור שזה גם מה שתטען החברה בבית המשפט, ואם זה שכנע את משרד התחבורה, סביר שזה גם ישכנע את בית המשפט.
 

סטנדר

משתמש פעיל
צילום מקצועי
זה אומר שאם המפעיל לא יתן תירוץ משכנע את יקנסו אותו בעוד 150 שקלים מעבר לקנס של המערכת האכיפה המנהלית.
והם גם מבקשים ממך לא להטריד את מנוחתם פעם נוספת כי הם קונסים את המפעיל (בסכום נמוך יותר) גם בלי הפניה הזאת.
ולמרות שהטרדת את מנוחתם, הם בכל אופן מודים על פנייתך, ומשתתפים בצערך.
חברת קוים רשמו לי המייל הזה,
ממשרד התחבורה עדיין לא קבלתי תגובה,
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה