חרבות ברזל פוליטיקה בעת מלחמה

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
מכונת רעל
לפיד: זה מטורף שנתניהו עדיין בחיינו, אחרי ה-7 לאוקטובר

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעת יש עתיד: "יש מחר בחירות במדינת ישראל וזה לא פגע באחדות, וזה לא פגע בניצחון. זה גם מה שאפשר וצריך לעשות בארצי" - לפיד המשיך בהסתה נגד ראש הממשלה נתניהו

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד נשא היום (ב) דברים בפתח ישיבת סיעת יש עתיד והתייחס לסוגיית הבחירות לרשויות המקומיות, תוך שהוא משווה בינן לבין הבחירות הארציות.

"מחר יילכו אזרחי ישראל לקלפי, לבחירות. יילכו לבית הספר בקצה הרחוב, או למתנ"ס ליד הבית, ויצביעו בבחירות. כשהם יילכו לשם אני מציע שהם ישימו לב שאין עם זה שום בעיה. אפשר, גם בימים אלה, לערוך בחירות במדינת ישראל.

אפשר טכנית, אפשר מבחינת הצבא, אפשר אפילו לעשות את זה בלי לקרוע את העם. בשבועות האחרונים אנשים עשו חוגי בית, הדביקו פוסטרים, הפעילו מטות, ולא קרה שום אסון. הדמוקרטיה הישראלית פעלה.

יש מחר בחירות במדינת ישראל וזה לא פגע באחדות, וזה לא פגע בניצחון. אם זה מה שעשו במוניציפלי, זה גם מה שאפשר וצריך לעשות בארצי. לקבוע תאריך לבחירות, ולקיים אותן".

לדברי לפיד: "אנחנו צריכים ממשלה אחרת. יש לנו ממשלה לא מתפקדת, לא מנהלת, שלא מצליחה לעמוד באתגרים של המדינה. זו ממשלה שפירקה אותנו מבפנים, הובילה אותנו לאסון, ועכשיו היא לא מצליחה לנהל את המלחמה, לא מצליחה לנהל את הכלכלה, איבדה את אמון מערכת הבטחון, את אמון העולם, את אמון אזרחי ישראל".

יו"ר יש עתיד לא חסך בהסתה והוסיף: "מעל לכל – זה שבנימין נתניהו עדיין בחיינו, אחרי ה-7 לאוקטובר, אחרי שבמשמרת שלו קרה האסון הגדול ביותר לעם היהודי מאז השואה, זה מטורף לגמרי. זה לא יכול להמשך.

אתמול הוא אמר בראיון ל-CBS, "לציבור הישראלי יש אמון בי". זו לא היתה פליטת פה. הוא מאמין שהזכרון שלנו קצר, הוא מאמין שהוא חוזר להיות לגיטימי והוא מאמין שבכל יום שעובר אנחנו שוכחים שהוא אשם במה שקרה לנו.

הוא טועה. הוא אשם והוא לא כשיר ואנחנו צריכים לצאת לבחירות מה שיותר מהר. למען הלוחמים שלנו בעזה, למען המשפחות בעורף, למען החטופים ולמען המפונים. אנחנו צריכים בחירות בהקדם האפשרי. מחר אתם תראו שאין בעיה לערוך אותם, גם בימים אלה".

חשוב לציין כי הבחירות ברשויות המפונות אינן מתקיימות מחר וכי אין דמיון בין חילופי ראשי ערים במועד שנקבע על פי חוק, לבחירות לכנסת שצפויות להיערך רק בעוד שלוש שנים.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
יאיר גולן נערך להתמודד על ראשות מפלגת העבודה במקדימות שייערכו ב-28.5.

יודיע שאם ייבחר ישנה את המפלגה ומוסדותיה ויקבץ תחתיה את יוצאי מרצ ומחאת קפלן.
(עמית סגל)
קשור לפה?
אבי גרינצייג: ‏למען הסר ספק: פסיקת בג״צ לא תוביל אפילו לגיוס של חרדי אחד, והיא כנראה תפגע בתהליך. אבל היא תספק גלונים של דלק להבעיר שנאה ומיועדת לתקוע טריז שיפיל את הממשלה.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
אנה ברסקי: ‏לאחר שמסביבת נתניהו הגיעה תגובה חריפה על הנסיעה הצפויה של גנץ לוושינגטון ללא אישור רה״מ, השניים שוחחו ודנו בנושא.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עמית סגל: עימות בין גנץ ונתניהו על רקע נסיעת יו״ר המחנה הממלכתי לוושינגטון. נתניהו אמר לו: אין לך אישור לנסיעה, יש ראש ממשלה אחד. הסיבה לזעם של רה"מ נתניהו: פגישה של גנץ ביום שני הקרוב עם סגנית הנשיא ביידן - קמלה האריס. גנץ יחזור לארץ ביום רביעי, אחרי ביקור מדיני נוסף בבריטניה
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ווינט: שר האוצר אמר כי לא יאפשר מצב שבו ייפסקו העברות הכספים לישיבות החרדיות בגלל המשבר סביב חוק הגיוס. בישיבת הקבינט תקפו סמוטריץ' ושרים נוספים את היועצת המשפטית לממשלה, וטענו כי הייתה צריכה למנוע את הדיון על חוק הגיוס בעת מלחמה. נתניהו גיבה: "פירוק הממשלה - ניצחון חמאס".
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

סקר דירקט פולס למהדורת מוצא''ש המחנה הממלכתי 27 הליכוד 24 ישראל ביתנו 11 יש עתיד וש"ס 10 עוצמה יהודית 10 יהדות התורה 8 מרץ 6 ערבים 9, סמוטריץ 5​

 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai

סקר דירקט פולס למהדורת מוצא''ש המחנה הממלכתי 27 הליכוד 24 ישראל ביתנו 11 יש עתיד וש"ס 10 עוצמה יהודית 10 יהדות התורה 8 מרץ 6 ערבים 9, סמוטריץ 5​

׳ערוץ 14׳ על הסקר החדש: מדובר בדרמה פוליטית: הסקר חושף שינוי משמעותי במפת חלוקת המנדטים בישראל. בעוד הקואליציה מתאוששת וחוזרת לטפס בסקרים, לפיד ומפלגתו ממשיכים לצלול בעוד מפלגתו של אביגדור ליברמן נוסקת ומתייצבת על משבצת המפלגה השלישית בגודלה בישראל.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
שר בכיר בממשלה לאמיר אטינגר: ״גנץ מנצל את המלחמה כדי לחזק את מעמדו הפוליטי (ארה״ב, חוק גיוס וכו׳) יגיע הרגע שנתניהו יצטרך לבחור בין להיות ראש ממשלה של ה- 64 מנדטים לבין ראש ממשלה חליפי בממשלת אחדות״.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אמסלם לגנץ: כניסתך לממשלה היתה ע"מ לייצר אחדות בחירום, ולא כדי להיות סוס טרויאני. הנסיעה שלך לארה"ב היא בניגוד מוחלט לתקנון הממשלה (אתה תמיד בוכה שמפרים הסכמים).
 

אחג

משתמש מקצוען
דפנה ליאל: השר חילי טרופר על נסיעת יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ לארה"ב: "הרבה רעש, אך אמת פשוטה. גנץ טס לארה"ב לפגישות חשובות משום שישראל במלחמה והקשר עם ארה"ב אסטרטגי עבור ישראל ועבור הניצחון המלחמה. אתגרי הלגיטימציה להמשך המערכה, רכישת ציוד ואמצעים, תמיכה במוסדות הבין-לאומיים וכמובן קידום מתווה להשבת חטופים, הם לא עניין מפלגתי, אלא עניין לאומי"
 

אחג

משתמש מקצוען
יואב יצחק: נסיעותיו של גנץ לחו״ל מנוצלות גם לפגישות עם בעלי הון - שתורמים מיליונים למפלגתו. מעניין אם גם הפעם יערבב פגישות מדיניות עם גיוס כספים למימון פעילות מפלגתו ולקמפיין הבחירות שיבוא עלינו בקרוב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  11  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה