לשאלת רבים 'למה המאמר שלי לא אושר?'
וזאת למודעי:
1. במת המאמרים לא מיועדת לשיתופים וסיפורים אישיים. גם אם הם מאוד מעניינים / מחזקים / מצחיקים / מסעירים.
אפשר לספר אותם לחברים בשטיבל, או להתקשר לסבתא ולספר לה, היא מאוד תשמח שהתקשרת, וגם תְּזַכה אותך בתמורה בכמה סיפורים משלה.
2. במת המאמרים היא לא קיר במאה שערים. נא לא להדביק עליה פשקווילים ומחאות כנגד אנשים או תופעות.
3. במת המאמרים היא לא לוח מודעות. אם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם או את המומחיות שלכם - זה דבר מבורך. אבל לא במאמרים.
4. במת המאמרים היא לא מחזורית. נא לא להעלות אליה חומרים שפורסמו במקומות אחרים ברשת.
5. במת המאמרים אינה טוויטר. טקסט של 280 תווים הוא לא מאמר, הוא ציוץ.
6. במת המאמרים לא נועדה לסבך אותנו משפטית בתביעות זכויות יוצרים. נא להקפיד הקפדה יתרה לא להכניס תמונות עם בעיות של זכויות יוצרים.
ותמונות שמצאתם בגוגל, זה לא אומר שאין עליהם זכויות יוצרים.
7. במת המאמרים אינה מסחטת לייקים. מאמרים שנחשדים כמיועדים לסחיטת לייקים גרידא לא מאושרים.
8. מאמר צריך להיראות טוב מבחינת ויזואלית. שימו לב לתת כותרות משנה, לפסק כמו שצריך, לחלק לפסקאות, ולהוסיף תמונת שער מתאימה (כנ"ל, ללא בעיות של זכויות יוצרים)
9. מנהל המאמרים הוא איש עסוק, ולכן לא צריך לשלוח לו הודעות בסגנון "כבר שלחתי מאמר לפרסום לפני 5 דקות. מה קורה איתו???"
אם עברו 48 שעות מעת שליחת המאמר, והוא לא אושר ולא נדחה, יכול להיות שפספסנו אותו ולכן אפשר לשלוח הודעה מנומסת ולברר מה קורה. עדיף לצרף גם קישור למאמר.
זה לא אומר שנאשר אותו, ויש גם שמועות עקשניות שלפעמים מנהל המאמרים עושה דווקא ולא מאשר מאמרים לנודניקים. אבל ייתכן שאלו רק שמועות. אין לדעת.
10. יש אפליות.
אם המאמר שלך נדחה, לא יעזור ללנקק ל-17 מאמרים דומים שאושרו.
מה כן?
במת המאמרים היא זירת ידע שנועדה לתת תוכן וערך לגולשים; לפרסם תוכן איכותי בתחום המומחיות שלכם, להעלות שיתופי תהליך או סקירות מקצועיות שייתנו תועלת לקולגות שלכם בתחום, ליידע את הקהל על כלים חדשים או על דרכים חדשות להשתמש בכלים קיימים, לשתף בידע או בעצות בעלות ערך.
וזאת למודעי:
1. במת המאמרים לא מיועדת לשיתופים וסיפורים אישיים. גם אם הם מאוד מעניינים / מחזקים / מצחיקים / מסעירים.
אפשר לספר אותם לחברים בשטיבל, או להתקשר לסבתא ולספר לה, היא מאוד תשמח שהתקשרת, וגם תְּזַכה אותך בתמורה בכמה סיפורים משלה.
2. במת המאמרים היא לא קיר במאה שערים. נא לא להדביק עליה פשקווילים ומחאות כנגד אנשים או תופעות.
3. במת המאמרים היא לא לוח מודעות. אם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם או את המומחיות שלכם - זה דבר מבורך. אבל לא במאמרים.
4. במת המאמרים היא לא מחזורית. נא לא להעלות אליה חומרים שפורסמו במקומות אחרים ברשת.
5. במת המאמרים אינה טוויטר. טקסט של 280 תווים הוא לא מאמר, הוא ציוץ.
6. במת המאמרים לא נועדה לסבך אותנו משפטית בתביעות זכויות יוצרים. נא להקפיד הקפדה יתרה לא להכניס תמונות עם בעיות של זכויות יוצרים.
ותמונות שמצאתם בגוגל, זה לא אומר שאין עליהם זכויות יוצרים.
7. במת המאמרים אינה מסחטת לייקים. מאמרים שנחשדים כמיועדים לסחיטת לייקים גרידא לא מאושרים.
8. מאמר צריך להיראות טוב מבחינת ויזואלית. שימו לב לתת כותרות משנה, לפסק כמו שצריך, לחלק לפסקאות, ולהוסיף תמונת שער מתאימה (כנ"ל, ללא בעיות של זכויות יוצרים)
9. מנהל המאמרים הוא איש עסוק, ולכן לא צריך לשלוח לו הודעות בסגנון "כבר שלחתי מאמר לפרסום לפני 5 דקות. מה קורה איתו???"
אם עברו 48 שעות מעת שליחת המאמר, והוא לא אושר ולא נדחה, יכול להיות שפספסנו אותו ולכן אפשר לשלוח הודעה מנומסת ולברר מה קורה. עדיף לצרף גם קישור למאמר.
זה לא אומר שנאשר אותו, ויש גם שמועות עקשניות שלפעמים מנהל המאמרים עושה דווקא ולא מאשר מאמרים לנודניקים. אבל ייתכן שאלו רק שמועות. אין לדעת.
10. יש אפליות.
אם המאמר שלך נדחה, לא יעזור ללנקק ל-17 מאמרים דומים שאושרו.
מה כן?
במת המאמרים היא זירת ידע שנועדה לתת תוכן וערך לגולשים; לפרסם תוכן איכותי בתחום המומחיות שלכם, להעלות שיתופי תהליך או סקירות מקצועיות שייתנו תועלת לקולגות שלכם בתחום, ליידע את הקהל על כלים חדשים או על דרכים חדשות להשתמש בכלים קיימים, לשתף בידע או בעצות בעלות ערך.