מה שאהבתי בפרוייקט הזה הוא באמת התפוצה שלו, ואיך ילדים נהנים ממנו עכשיו.
אני נהנית להוסיף את החלק שלי לפרוייקטים משמעותיים מבחינה ערכית או רוחנית.
מכללת בית רבקה מכשירה מורות, המורות האלו מלמדות ומחנכות את ילדי ישראל בעשרות ויותר בתי ספר, לאו דווקא במוסדות חרדיים דתיים או עם זיקה כלשהי ליהדות. וממה שאני עבדתי עם הלקוחה ראיתי איך באמת חשוב לה שהכל יהיה באמת ערכי, שלא יעבור שיעור אחד "סתם". והכל בנועם ובחוויה טובה.
אז היא סיפרה לי שהם רוצים להקים עלון שיפעל כל שבוע, עם תוכן לילדים על הפרשה, מעניין, רלוונטי ובגובה העיניים.
ומה טוב יותר מאיורים שיאפיינו וילוו את הפרוייקט? באמת שהייתי שמחה לראות יותר איורים גם בעיתונים למבוגרים
אז לילדים- זה בכלל מחבר מאוד.
התחלנו בשתי דמויות, בן ובת- גילי ומילי, (גילי זה הבן, כן כן.)
הן לא צריכות להראות חרדיות, עדיף אוניברסליות, בגלל המגוון של התלמידים שיקבלו את העיתון לידיהם.
אבל כן עם צניעות ושום עבירה על ההלכה.
כמובן שהיא אמרה לי שהן צריכות להיראות מתוקות וכיפיות, כי הן ילוו את כל התוכן, ויהיה ביניהם גם דיאלוגים,
וברור שזה הדבר העיקרי שעמד לי בראש, דמויות לא לעוסות, חמודות עם חן אישי. שיראו סקרניות, הם במסע גילוי וחקירה, אוהבים ללמוד דברים.
התחלתי בתכנון סקיצות של הדמויות, מחקתי, תיקנתי, עד שהגעתי לתוצאה שאהבתי והצגתי ללקוחה.
היא דייקה אותי קצת, בשיער, ובעוד כמה פרטים.
אחרי שבאמת דייקתי לנו את הסקיצות שגם אני והיא אהבנו-
מתקדמים לשלב הצביעה,
אני לא יודעת אם שמים לב, אבל אני לא אוהבת העתק הדבק בציור,
לא אוהבת שהכל נראה אותו דבר.
אז בחרתי באמת במברשת קו שיש לה רכות קצת, לא מראה מידי דיגיטלי חלק וחד כמו רוב הציורים,
רציתי שיהיה נעים.
זה הדברים הקטנים : )
כמה טוב שיש נטפרי, כי הפיקסלים נותנים לי רעיונות לצבעוניות, טוב, לא ברצינות, אבל בשלב סקיצת הצבע כשחיפשתי רעיונות ופלטות לצבעוניות- היה נחמד שנטפרי "הפשיט לי" כמה תמונות בפרשנותו.
הרכבתי לי פלטת צבעים בסיסית חיה תוססת ועם זאת נעימה למראה.
צבעתי,
ב"ה היא אהבה
הדמויות נשלחו למעצבת, הנה הן מפארות את הלוגו של הערכה.
זה השלב הכיפי, אחרי שיש כבר קו עיצובי, ואני יודעת מה הצבעוניות שלי (אם כי אפשר לחרוג ממנה)
אז רצים עם זה הלאה, לפתח את שאר האיורים.
הן היו צריכות עוד איורים לראשי הפרקים של המדורים, אלמנטים\ אייקונים לתוך העיתון ולמצגת.
זה ממש עושה את זה שכל האיורים ממשיכים באותו טאצ', בחירה חכמה, אני אוהבת שהאייקונים לא סתם ממקור לא קשור, אלא שממשיכים את השפה.
אז באמת יצרתי באותו קו עיצובי איורים מסמלים וחמודים בנושאים שונים שישתבצו בערכה
ולשמור עליהם מינמליסטיים ויפים.
סקיצות
וצביעה, בחרתי בצבעוניות מגוונת, לא צבעי הבסיס.
סה"כ בערכה יש עלון פרשת השבוע מושקע מושקע בתוכן, דף הנחיות למורה, מצגת מלווה.
כאן אני רואה שהמעצבת המוכשרת השתמשה בצבעוניות של הדמויות, לא יודעת אם זאת טלפתיה וכיוונתי לדעת גדולים, או שסייעתי לה על הדרך.
הדמויות עצמן בכמה וריאציות + סט הסמלים ממקודם מלווים גם את העלון, המצגת, ובדף ההנחיות למורה.
כל הזכויות שמורות למכללת בית רבקה, מורה שמיים ©
שמחתי לראות איך התיקייה בדרייב מתעדכנת, וכל שבוע העיצוב יוצא מחדש לפועל עם תוכן מעניין רלוונטי ומחבר. גילוי נאות: אני עצמי קוראת בו מידי פעם. אוהבת מאוד את הרעיונות מפרשת השבוע.
-------------------------
מקווה שנהניתם מהשיתוף.
נתראה במאמר הבא
אני נהנית להוסיף את החלק שלי לפרוייקטים משמעותיים מבחינה ערכית או רוחנית.
מכללת בית רבקה מכשירה מורות, המורות האלו מלמדות ומחנכות את ילדי ישראל בעשרות ויותר בתי ספר, לאו דווקא במוסדות חרדיים דתיים או עם זיקה כלשהי ליהדות. וממה שאני עבדתי עם הלקוחה ראיתי איך באמת חשוב לה שהכל יהיה באמת ערכי, שלא יעבור שיעור אחד "סתם". והכל בנועם ובחוויה טובה.
אז היא סיפרה לי שהם רוצים להקים עלון שיפעל כל שבוע, עם תוכן לילדים על הפרשה, מעניין, רלוונטי ובגובה העיניים.
ומה טוב יותר מאיורים שיאפיינו וילוו את הפרוייקט? באמת שהייתי שמחה לראות יותר איורים גם בעיתונים למבוגרים
אז לילדים- זה בכלל מחבר מאוד.
התחלנו בשתי דמויות, בן ובת- גילי ומילי, (גילי זה הבן, כן כן.)
הן לא צריכות להראות חרדיות, עדיף אוניברסליות, בגלל המגוון של התלמידים שיקבלו את העיתון לידיהם.
אבל כן עם צניעות ושום עבירה על ההלכה.
כמובן שהיא אמרה לי שהן צריכות להיראות מתוקות וכיפיות, כי הן ילוו את כל התוכן, ויהיה ביניהם גם דיאלוגים,
וברור שזה הדבר העיקרי שעמד לי בראש, דמויות לא לעוסות, חמודות עם חן אישי. שיראו סקרניות, הם במסע גילוי וחקירה, אוהבים ללמוד דברים.
התחלתי בתכנון סקיצות של הדמויות, מחקתי, תיקנתי, עד שהגעתי לתוצאה שאהבתי והצגתי ללקוחה.
היא דייקה אותי קצת, בשיער, ובעוד כמה פרטים.
אחרי שבאמת דייקתי לנו את הסקיצות שגם אני והיא אהבנו-
מתקדמים לשלב הצביעה,
אני לא יודעת אם שמים לב, אבל אני לא אוהבת העתק הדבק בציור,
לא אוהבת שהכל נראה אותו דבר.
אז בחרתי באמת במברשת קו שיש לה רכות קצת, לא מראה מידי דיגיטלי חלק וחד כמו רוב הציורים,
רציתי שיהיה נעים.
זה הדברים הקטנים : )
כמה טוב שיש נטפרי, כי הפיקסלים נותנים לי רעיונות לצבעוניות, טוב, לא ברצינות, אבל בשלב סקיצת הצבע כשחיפשתי רעיונות ופלטות לצבעוניות- היה נחמד שנטפרי "הפשיט לי" כמה תמונות בפרשנותו.
הרכבתי לי פלטת צבעים בסיסית חיה תוססת ועם זאת נעימה למראה.
צבעתי,
ב"ה היא אהבה
זה השלב הכיפי, אחרי שיש כבר קו עיצובי, ואני יודעת מה הצבעוניות שלי (אם כי אפשר לחרוג ממנה)
אז רצים עם זה הלאה, לפתח את שאר האיורים.
הן היו צריכות עוד איורים לראשי הפרקים של המדורים, אלמנטים\ אייקונים לתוך העיתון ולמצגת.
זה ממש עושה את זה שכל האיורים ממשיכים באותו טאצ', בחירה חכמה, אני אוהבת שהאייקונים לא סתם ממקור לא קשור, אלא שממשיכים את השפה.
אז באמת יצרתי באותו קו עיצובי איורים מסמלים וחמודים בנושאים שונים שישתבצו בערכה
ולשמור עליהם מינמליסטיים ויפים.
סקיצות
וצביעה, בחרתי בצבעוניות מגוונת, לא צבעי הבסיס.
סה"כ בערכה יש עלון פרשת השבוע מושקע מושקע בתוכן, דף הנחיות למורה, מצגת מלווה.
כאן אני רואה שהמעצבת המוכשרת השתמשה בצבעוניות של הדמויות, לא יודעת אם זאת טלפתיה וכיוונתי לדעת גדולים, או שסייעתי לה על הדרך.
הדמויות עצמן בכמה וריאציות + סט הסמלים ממקודם מלווים גם את העלון, המצגת, ובדף ההנחיות למורה.
כל הזכויות שמורות למכללת בית רבקה, מורה שמיים ©
שמחתי לראות איך התיקייה בדרייב מתעדכנת, וכל שבוע העיצוב יוצא מחדש לפועל עם תוכן מעניין רלוונטי ומחבר. גילוי נאות: אני עצמי קוראת בו מידי פעם. אוהבת מאוד את הרעיונות מפרשת השבוע.
-------------------------
מקווה שנהניתם מהשיתוף.
נתראה במאמר הבא