במסגרת 'פרויקט גמר' ללימודי עיצוב גרפי בפרוג התבקשנו למתג עסק אמיתי!
כמובן שזהו ה ד ב ר שכל תלמיד מייחל לו ולא מפסיק לחשוב עליו...
מבחינתי תמיד היה לי ברור שאתעקש למצוא לי עסק גדול ומאתגר, בתחום שיהיה בו הרבה יוקרה וסטייל ויכולת לבטא את המותג בצורה
שלא יוכלו להישאר אדישים מולו. [גמר בפרוג זה הזדמנות אחת].
אך אממה הקו~~~~ השלמתם לבד-הקורונה בלבלה את כולם.
ואז הופסקו השיעורים ונראה היה שחלום גדול מתמוסס לו...
אך בפרוג לא נבהלו והחליטו להתקדם בצעדי ענק לקראת סיום הלימודים ופרויקט הגמר.
אז אמנם מפגישות פרונטאליות נאלצנו להמנע אך בהחלט קיבלנו שיעורים איכותיים בזום מהמרצה הנפלא @איתמר גור, תוך ליווי מדהים ודאגה שלכל אחת מהתלמידות יהיה את מי למתג.
בפרק הזמן היחסית קצר ובהפתעה גמורה שממשיכים לימודים כרגיל חיפשתי לי עסקים ושלל אופציות למתג, אך מה זה ה'עסק' של כל 'עסק' שאני חייבת למתג מישהו בדחיפות?
כל אחד ובצדק היה עסוק בלישרוד עם מה שיש (או אין...), ולאף אחד לא היה מצב רוח לשתף איתי פעולה במילוי בריף בכדי שאכיר אותו קצת לעומק...
רוב התגובות משלל פאניות וקוסמטיקאיות שניסיתי היו: "תמתגי אם אני יאהב אשלם גם משהו"☹
רגע לפני ייאוש נזכרתי שיש לקרובת משפחתי קרובה אחרת שהיא קלינאית תקשורת עסוקה מאד, במחשבה ראשונה זה כל כך משעמם למתג קלינאית אך בלית ברירה אמרתי לעצמי אם למתג קלינאית א ז לברוח מהאובייסלי והמוכר מדי...
לשמחתי נועה זרמה ואף שמחה על ההצעה לשיתו"פ ומילאה לי בריף נרחב ומפורט מ- איפה שואפת לראות את עצמה בעוד 5 שנים עד—איזה צבעים ורקעים היא אוהבת...
עלו על המסך מספר רעיונות:
אך לבסוף נבחרה האופציה הזאת: (שאליה גם הכי התחברתי)
לוגו עם אייקון קליל, זכיר ורב תכליתי,
מחד האייקון נכנס בתוך המילה כאות מן המניין ורומז על חיוך ומשדר את כל מה שילד זקוק לו- עזרה עם חיוך.
מאידך יכול לשמש גם כאייקון בפני עצמו ולהזכיר לילד ולהורים שהם תמיד בידיים טובות ומקצועיות.
הרעיון ללוגו עלה תוך 'חפירה' בספריית הפונטים ומכאן הדרך לויז'ואל ולשפה העיצובית היתה במהירות אוטסטרדה ב"ה.
לגבי הצבעוניות היתה דילמה, כל צבע היה נראה לי יותר ממתאים, אז החלטתי לא להחליט...
ונתתי ללוגו ביטוי ב4 צבעים שישמשו אותנו גם בשפה העיצובית במודעות ובאתר. ובהטמעה על שלל אקססוריז כיד הדמיון...
תודה על השתתפותכם!
אשמח שתציצו @בתיק העבודות שלי