מאמרים מאת prog-online

prog-online
2 דקות קריאה
צפיות
744
תודות שהתקבלו
6
השיווק באינטרנט כבר מזמן לא מסתכם רק ב"בניית אתרים". בימינו מושקעים הרבה מאמצים ואמצעים מגוונים לשיווק, מיתוג, פרסום וקידום מכירות של מוצרים, עסקים, שירותים ורעיונות. אלא שלא כמו בפרסום המסורתי (מה שנקרא אוף-ליין) כאן הכל יותר מהיר, נתון לשינוי, תלוי פחות.
prog-online
2 דקות קריאה
צפיות
2,152
תודות שהתקבלו
28
תגובות
5
המילים המכוונות שגורמות לנו לעצור ולעכל מה בדיוק קראנו עכשיו, אלו שכביכול עוצרות את מהלך החשיבה ו"דופקות על השולחן" עם מסר שלא ניתן להתעלם ממנו - לא יוצאות סתם כך מאליהן. הן נבררות בקפידה, הן לוטשו היטב וצריך ללמוד איך לעשות את זה...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  30  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה