מעיני הישועה מציגים: תשובה אישית לכל שאלה נשית
מה עושים כאשר דרוש מידע ספציפי בתחומי רפואת האישה ואין את מי לשאול? את הסוגיה הזו בדיוק החליטו מומחי "מעיני הישועה" לפתור בצורה הדיסקרטית והמקצועית ביותר, בממשק חדש


נשים רבות נתקלות באתגר ממשי כאשר הן זקוקות למענה בשאלות בנושאים רפואיים אישיים. זאת בשל השמירה המתבקשת על צניעות (ואי הנעימות) מצד אחד - לבין הצורך במידע מקצועי מגורם מוסמך שאפשר לסמוך עליו, מצד שני.

נושאים כמו היסטרוסקופיה, גרידה, בדיקות גנטיות, סיבוכים שונים במהלך ההיריון ורבים אחרים, אינם דבר שאפשר לפתור סתם כך. במקרה כזה דרושה אוטוריטה רפואית מקצועית שגם תדע להסביר ולהנחות את השואלת כראוי. כך או כך, לאורך שנים תחום זה לא טופל כראוי.

לאור הצורך האמיתי בשטח הרימו מומחי מחלקת הנשים בבית החולים מעיני הישועה את הכפפה, ויצרו אפשרות ייעודית להתייעצות בנושאי רפואת נשים אישית. הממשק החדשני מאפשר לכל אישה לשלוח שאלות בתחום הגינקולוגיה, ישירות לרופא מומחה במחלקת הנשים.

יש לי שאלה רפואית בנושא נשי - אישי >>

התשובה נשלחת ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני של השואלת, תוך שמירה על חיסיון רפואי מוחלט ובאופן מכובד וצנוע.

"ייחודי של השירות הוא לא רק בעצם מתן המענה, אלא גם בפשטות התהליך ובניסוח התשובה עצמה - בגובה העיניים מבלי שהשואלת תידרש להתעמק במונחים רפואיים מורכבים" מספרים בהנהלת מעיני הישועה ומוסיפים - "היעילות והמענה המהיר מנגישים את הנושאים החשובים הללו לכל אישה ובכך מסייעים לה לשמור על בריאותה כהלכה".

בצוות המחלקה מוסיפים התשובות נכתבות ע"י רופאים מומחים בגינקולוגיה, ועם זאת חשוב לזכור כי אין לראות בהן מתן ייעוץ רפואי ספציפי ככל שזה נדרש. "המענה אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מעמיק ומטרתו היא לספק לשואלת מידע ראשוני. בכל מקרה ובוודאי במקרה חירום יש לפנות לקבלת חוות דעת מרופא מוסמך, לרבות שאלות לפני קבלת טיפול ו/או שימוש בתכשיר רפואי כלשהו."


המערכת פעילה וזמינה, וצוות המחלקה מספק כיום מענה לעשרות פניות מדי שבוע. | יש את מי לשאול, במהירות ובקלות! למשלוח שאלה ניתן ללחוץ כאן >>