מכשיר הריצה הפך לקולב? תתאמנו לקבל יותר
- מאוחדת 'וואו': מגוון אימונים החל מ-10 ₪


כמה פעמים ניסיתם להיכנס לקצב של אימונים בשמירה על אורח חיים בריא ו... כרגיל מצאתם את עצמכם נשארים עם רצון טוב שהחזיק כמה ימים בלבד? מעכשיו, זה הרבה יותר קל! 'מאוחדת' נכנסת לעולם קידום הבריאות ומשיקה את מאוחדת 'וואו' (WOW) מועדון בריאות שמקדם אורח חיים בריא.


כמו כל דבר חשוב שמשפחת לב עושה, גם את מסלול הריצה המשוכלל שרכשו באלפי שקלים, עשו ההורים של משפחת לב בתשומת לב ובחרו ביקר ובטוב ביותר.. כל בני המשפחה החל מליבי בת ה18 ועד אמא לב זקוקה להשיל כמה קילוגרמים ואבא לב, הזקוק למכשיר שיוכל לשאת את משקל גופו, התרגשו מאד מהרכישה עם נכונות ורצון לעשות שינוי באורח החיים

בשבועיים הראשונים עמדו ילדי משפחת לב בתור. מסימי הקטנה ועד ליבי הגדולה בבית ואפילו שני, הבת הנשואה הצטרפה לתור. כולם רצו לבדוק איך המכשיר המתכוונן מטפס כלפי מעלה, ומגלה בתריסר תוכניות שונות איך אפשר להגביר דופק, לרוץ בעלייה ולזנק אל חיים בריאים הרבה יותר.


אך כצפוי, אט אט הפך מכשיר הריצה והספורט לקולב עבור כל הבגדים המתאימים לגיהוץ. בשלב הזה, כבר לא היה מי שירצה לעשות עליו אימוני הליכה, משום שרק הורדת הר הגיהוץ שעליו, הייתה משימה ספורטיבית...

אם אתם לא מכירים את המסלול של משפחת לב (ואתם כנראה מכירים היטב), אתם יודעים כמה פעמים הבטחתם לעצמכם לצאת להליכה, להירשם לחדר כושר ("אבל זה נורא יקר") או לעשות אימון אישי, עם עצמכם בבית. על מאמן כושר אישי אפילו לא העזתם לחלום.

אז זהו, שלחלום הזה יש אפשרות להתגשם. חברי מאוחדת, שהצטרפו למועדון מאוחדת 'וואו', כבר נהנים מאימוני כושר קבוצתיים במחיר סמלי של 10 ₪ בלבד, כניסה למרכזי ספורט ושיעורי כושר מגוונים ב-20 ₪, תכניות תזונה נכונה ועוד.

כן, כן שמעתם נכון!, אימון קבוצתי יינתן במחיר של 10 ₪ (עד ארבעה מפגשים בחודש), כניסות למרכזי ספורט ב-20 ₪ (עד ארבע בחודש) ואפילו מאמן כושר אישי עד הבית ב-23 ₪ בלבד.

לקוחות 'מאוחדת' גם יוכלו לבחור את הפעילות המתאימה להם בהתאם לזמינות האימונים וקרבה למקום העבודה, הבית או הלימודים.

בנוסף לאימונים הפיזיים, בכל עולמות התוכן ניתן להנות מתכנים ישירים, פודקאסטים וטיפים יומיים של מיטב המומחים, כתבות ומתכונים ללא כל עלות.

"קופת חולים היא כבר לא המקום אליו אנחנו מגיעים רק כשאנחנו חולים, היא הרבה מעבר לזה. המטרה שלנו היא למנוע תחלואה ולעודד אנשים לאמץ אורח חיים בריא דרך הנגשת מגוון עצום של פעילויות גופניות, ביניהן קבוצת ריצה, פילאטיס מכשירים ואימוני כוח החל מ-10 ₪, כך שכל אחד יוכל למצוא את הספורט שהוא מתחבר אליו וכסף לא ימנע מאף אחד לאמץ אורח חיים בריא", מסביר עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת. "וואו הוא לא עוד טרנד, זה אורח חיים, והיישומון היא רק יריית הפתיחה של מועדון הבריאות שיורחב במהלך השנה הקרובה".

פילאטיס מכשירים, קבוצות ריצה, וכניסה לחדרי כושר בפריסה ארצית, כל אלה הם רק חלק ממאות הפעילויות אליהן ניתן להצטרף באמצעות היישומון, וגם להיות מתוגמלים עליהם באמצעות צבירת כוכבי 'וואו', אותם ניתן יהיה לממש ב'ואוו סטור', שיציע עשרות מוצרי כושר, סדנאות תזונה ועוד.

השירות ניתן בפריסה ארצית רחבה ומותאם למגזר החרדי, שיוכלו להשתמש בו בכל דרך שיבחרו. לשם כך, יפעל גם מוקד טלפוני שייתן מענה לצד בוט בוואצאפ, מייל ויישומון בחנויות הכשרות.

מאוחדת דאגה לבצע התאמה למגזר החרדי והשירות ניתן ומותאם במגוון פלטפורמות כאמור - כאשר מדובר במחיר שאין לו תחרות לפתרון של אורח חיים בריא שכל אחד יכול לאמץ, תוך שימת דגש רבה מצד 'מאוחדת' על התאמת התכנית למגזר החרדי.

high-angle-view-toy-table.jpg
  • תודה
Reactions: שיבת ציון