מי נהנה לגלוש באתר שלך?

.
לאחרונה הגיע אלי לקוח וטען כי הוא בנה אתר והוא לא כל כך רואה תוצאות ממנו,
הוא השקיע כסף טוב וזמן יקר והוא לא רואה רווח, שאלתי אותו כמה השקעת בחוויית משתמש, כמה באמת כיף לגלוש בו?

חשוב לדעת שאתר הוא כלי שיווקי דיגיטלי מתקדם והרי לא כל בעל אתר רואה באמת קידום ע"י אתר בהכפלת כמות הלקוחות והפניות.
מה באמת משפיע על הלקוחות להיכנס לאתר, לגלוש בו, להצטרף לניוזלטר, להבין שאתה הוא הבנאדם המתאים עבורו
ולשכור דווקא אותך על פני כל המתחרים בשוק?

בשביל לתת תחושה של ביטחון ללקוח שהוא הגיע למקום הנכון ולגרום לו ללחוץ על כפתור ולנוע לפעולה,
צריך לגרום לו לחוש חוויה טובה ומקצועית באתר שלי. אני חייב לדעת שאני לא מוכר מוצר, אני מוכר חוויה!
אם אנסה למכור מוצרים ולדבר בשפה של מוצרים ומכירות אין ספק שהאתר לא יקדם אותי כמו שציפיתי, שהרי לא חסרים מוצרים כמו שלי בשוק, (וגם אם כן, השוק מתמלא במתחרים כפטריות אחרי הגשם, כל מוצר טוב שמצליח מיד קופצים לו חיקויים ונסיונות העתק-הדבק )
אז למה באמת שיקנו דווקא דרכי?

אם אתם רוצים לשדר שינוי, מיוחדות, שאתם לא כמו כולם, לכם יש ערך מוסף, ואתם יודעים מהו, פשוט תראו אותו, תדברו אותו, שהגולשים שלכם יחוו אותו כבר בכניסה לאתר.
תכתבו אותו במשפט הכי חזק שלכם, תציגו אותו בעיצוב מרשים, תכתבו קופי שמניע לפעולה על הכפתורים, תורידו חששות לגביו לפניהם, תנו לגולשים להאמין בזה ולהרגיש שזה אתם.




חווית משתמש שווה כל מחיר, אם יש משהו שאסור להתפשר עליו, זה זה.

כך תיצור באתר שלך חוויה ללקוח:

תשקיע בקופי טוב, עיצוב מוקפד המבוסס של השראת המותג, מהירות האתר, מינימום באגים ואפיון ממוקד.


איך לבחור בונה אתרים טוב?

פונים לבונה אתרים מוצלח ומומלץ רואים אתרים שבנה ובודקים מספר דברים:
  1. איך העיצוב? – ייחודי, בשפת המותג, עקבי, האם הוא משדר את המותג? מה אני מרגיש כשאני רואה את העיצוב הזה?
  2. איך הקופי? – מדבר אל קהל היעד, מדבר בצורה אנושית כמו שיח בינאישי? (לדוג' במקום 'שליחה' על הכפתור בתחתית טופס של יצירת קשר -- משהו מעניין כמו 'אני רוצה להצטרף' וכו') מוריד חששות שעולים בי לפני רכישה או פעולה כלשהי באתר?
  3. האם האתר מהיר? – זמן טעינה מינימלי או ארוךךךךךךך שאין לי סבלנות לחכות אפילו אם בסוף זה משתלם, יכול להיות שנמאס לי עוד לפני שגיליתי את זה...
  4. האם נתקלת בבאגים? - באגים שקיימים באתר מורידים ללקוח את החוויה שלו מהממשק.

במאמר הבא:
בעולם שלנו שעמוס ושופע מוצרים מכל סוג, מלא באינסוף מתחרים על כל מוצר, איך נגרום להם לקלוט אותנו בשניה אחת?
בפעם הבאה נדבר על אפיון טוב בעז"ה!
על המחבר
כבי צישינסקי

תגובות

אין עדיין תגובות על התוכן

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

More from כבי צישינסקי, סטודיו רץ.

שתף את המאמר

למעלה