הי שלום,
אני רוצה בכמה דק' לעשות לכם סקירה קטנה על עסק ותיק שהתלבש מחדש
ברכה פנתה אלי בכלל שהיא צריכה אתר חדש וצריך לעצב אותו ויש לה מי שיבנה אותו...
ישבתי עם ברכה ושאלתי אותה כמה שאלות על העסק
מה יש כיום? מה היא רוצה שיהיה ועוד...
היא אמרה לי: יש כיום לוגו אתר שאומרים שזה מיושן ובכלל האמת לא משדר אותי ...
אולי תשדרגי לי את הלוגו קצת ככה את יודעת...מלמעלה
שלא יחשבו הלקוחות שנעלמתי להם מהרדאר... אמרתי טוב, אני בודקת את זה..
ואה על הדרך יש לי בעיה היא אומרת : יש משהו בחיפוש בגוגל בשם דומה שזה תמיד מקפיץ לי לשם...
התחלתי כמו שמתחילים להרים מותג אבל בקטנה
כי גם שידרוג אני לא עושה סתם
חלק מהשאלות בסקר : אצל מי עשיתם את הוילונות? ברכה
מרוצים: מאד! היא אחת הגדולות היום, איך קוראים לעסק שלה? אה ברכה
לא אחד ולא שתיים ענו לי שמי זה "חן הוילונות" נו אצלה עשיתם את הוילון
זה משהו ישן לא? ככה הם טענו...
חזרתי לברכה ואמרתי לה.
אנחנו מתחילים את הדרך מחדש!
אם אפחד כמעט לא מכיר אותך בשם של המותג שלך והוא יוצר לנו בעיות בעוד כמה מישורים
ויש לך כ"כ הרבה נסיון בשוק, 28 שנה! ואלפי לקוחות מרוצים!!
המותג צריך לבטא את זה ובמלא ההגדרה!
לאחר סקרים נוספים אצל הלקוחות
וחפירה יסודית על המוצר והתוצאות שהוא יוצר בשטח
מול המתחרים הקיימים בשוק,
כן גם הבני דודים שלנו שלוקחים זול (לכו תחפשו אותם אחרי שהתקינו ...)
בנינו אסטרטגית מותג, השראה של אווירה
זה מה המוצר של ברכה עושה! וילונות שעושים השראה בבית
ברכה מקבלת שמות לבחירה
ומחליטים על השם: ויטראל
מה ההסבר: שם משפחתה של ברכה ויטריול וככה הלקוחות מכירים אותה
הלחם של שם המשפחה ויטראז (חלונות) + ויטראל
ויטראל - השראה של אווירה
ויוצאים לעצב את המותג:
ברכה מקבלת 3 סקיצות לבחירה
הלקוחה עושה סבב יעוצים וחוזרת החלטית על אחת יפיפה
אני מבצעת שינויים אחרונים בצבע ונראות סופית
ויוצאים אל הדרך בלבוש הדור וחדש
מעתה הלקוחות יפגשו מותג חדשני עם נסיון של 28 שנה!
שפה עיצובית ודוג' ממוצרי המיתוג
כרטיסי ביקור, סיפור מותג, מחברת הזמנות ועוד:
והפירסומת שהתפרסמה בקראט ובעוד כמה מקומות:
אפיון ועיצוב אתר:
@רוחי האלופה בנתה את האתר ויטראל
(גנבתי לה את זה לפני שהיא ממש גמרה - הייתי חייבת להראות)
אז הלבשנו את המותג מכל הכיוונים, ויאללה קדימה לעבודה!
האם גם לכם מותג ותיק שהייתם רוצים לתת לו תנועה של עידכון וחדשנות?
1. עשו סקר קצר בררו מה אנשים חושבים על השם שלו על התדמית? תגלו עולם מענין של דעות
2. תנו תנועה חדשנית ומרעננת לתדמית
3. חכו לשמוע תגובות של: וואו עכשיו אתם לבושים כמו המותג שלכם.
מאמינה שתנועה חדשה מתניעה את העסק קדימה ויוצרת תדמית חדשה
שגורמת ללקוחות להתלהב על המותג מחדש! וירוצו לרכוש אותו עכשיו ומיד!
חודש טוב ומלא שמחה!
אני רוצה בכמה דק' לעשות לכם סקירה קטנה על עסק ותיק שהתלבש מחדש
ברכה פנתה אלי בכלל שהיא צריכה אתר חדש וצריך לעצב אותו ויש לה מי שיבנה אותו...
ישבתי עם ברכה ושאלתי אותה כמה שאלות על העסק
מה יש כיום? מה היא רוצה שיהיה ועוד...
היא אמרה לי: יש כיום לוגו אתר שאומרים שזה מיושן ובכלל האמת לא משדר אותי ...
אולי תשדרגי לי את הלוגו קצת ככה את יודעת...מלמעלה
שלא יחשבו הלקוחות שנעלמתי להם מהרדאר... אמרתי טוב, אני בודקת את זה..
ואה על הדרך יש לי בעיה היא אומרת : יש משהו בחיפוש בגוגל בשם דומה שזה תמיד מקפיץ לי לשם...
התחלתי כמו שמתחילים להרים מותג אבל בקטנה
כי גם שידרוג אני לא עושה סתם
חלק מהשאלות בסקר : אצל מי עשיתם את הוילונות? ברכה
מרוצים: מאד! היא אחת הגדולות היום, איך קוראים לעסק שלה? אה ברכה
לא אחד ולא שתיים ענו לי שמי זה "חן הוילונות" נו אצלה עשיתם את הוילון
זה משהו ישן לא? ככה הם טענו...
חזרתי לברכה ואמרתי לה.
אנחנו מתחילים את הדרך מחדש!
אם אפחד כמעט לא מכיר אותך בשם של המותג שלך והוא יוצר לנו בעיות בעוד כמה מישורים
ויש לך כ"כ הרבה נסיון בשוק, 28 שנה! ואלפי לקוחות מרוצים!!
המותג צריך לבטא את זה ובמלא ההגדרה!
לאחר סקרים נוספים אצל הלקוחות
וחפירה יסודית על המוצר והתוצאות שהוא יוצר בשטח
מול המתחרים הקיימים בשוק,
כן גם הבני דודים שלנו שלוקחים זול (לכו תחפשו אותם אחרי שהתקינו ...)
בנינו אסטרטגית מותג, השראה של אווירה
זה מה המוצר של ברכה עושה! וילונות שעושים השראה בבית
ברכה מקבלת שמות לבחירה
ומחליטים על השם: ויטראל
מה ההסבר: שם משפחתה של ברכה ויטריול וככה הלקוחות מכירים אותה
הלחם של שם המשפחה ויטראז (חלונות) + ויטראל
ויטראל - השראה של אווירה
ויוצאים לעצב את המותג:
ברכה מקבלת 3 סקיצות לבחירה
הלקוחה עושה סבב יעוצים וחוזרת החלטית על אחת יפיפה
אני מבצעת שינויים אחרונים בצבע ונראות סופית
ויוצאים אל הדרך בלבוש הדור וחדש
מעתה הלקוחות יפגשו מותג חדשני עם נסיון של 28 שנה!
שפה עיצובית ודוג' ממוצרי המיתוג
כרטיסי ביקור, סיפור מותג, מחברת הזמנות ועוד:
והפירסומת שהתפרסמה בקראט ובעוד כמה מקומות:
אפיון ועיצוב אתר:
@רוחי האלופה בנתה את האתר ויטראל
(גנבתי לה את זה לפני שהיא ממש גמרה - הייתי חייבת להראות)
אז הלבשנו את המותג מכל הכיוונים, ויאללה קדימה לעבודה!
האם גם לכם מותג ותיק שהייתם רוצים לתת לו תנועה של עידכון וחדשנות?
1. עשו סקר קצר בררו מה אנשים חושבים על השם שלו על התדמית? תגלו עולם מענין של דעות
2. תנו תנועה חדשנית ומרעננת לתדמית
3. חכו לשמוע תגובות של: וואו עכשיו אתם לבושים כמו המותג שלכם.
מאמינה שתנועה חדשה מתניעה את העסק קדימה ויוצרת תדמית חדשה
שגורמת ללקוחות להתלהב על המותג מחדש! וירוצו לרכוש אותו עכשיו ומיד!
חודש טוב ומלא שמחה!