בס"ד

לאה אוירבך

די לקטר: כך תבחרו את מגהץ הקיטור המתאים ביותר עבורכם​


גיהוץ; פעולה יומיומית שרבים מאיתנו תופסים כמשימה משעממת, גוזלת זמן אך הכרחית. אך מה אם היינו אומרים לכם שבפעם הבאה שתחזיקו מגהץ ביד, לא תרצו להניח אותו חזרה על הקרש? כן, זה אפשרי. טפאל, המותג הצרפתי המוביל בעולם הגיהוץ, הופך את הפעולה היומיומית לחוויה חדשה לגמרי. עם מגהצי הקיטור שלהם, כל מה שצריך כדי לשמור על הופעה מוקפדת, מרשימה ותואמת לסטייל שלכם הוא להעביר ליטוף קליל וקצר על הבגדים, והם מרגישים ונראים כאילו יצאו זה עתה מהחנות.

טפאל מציעה לא רק מגהצי קיטור, אלא פתרון מלא לכל הדברים הקטנים והמרגיזים בתהליך הגיהוץ. עם מגוון דגמים המתאימים לכל צורך ותקציב, מגהצי קיטור של המותג מבטיחים שמטלת הגיהוץ תהפוך לנעימה וקצרה כל כך, שלא תאמינו שהיא כבר מאחוריכם. זוהי דרך אל חזור: אחרי שתעברו לגהץ בקיטור של טפאל ותתרגלו ללבוש מוקפד במינימום מאמץ, לא תבינו איך חייתם בשלווה עם הקמטים עד היום.

מה חשוב לדעת לפני שקונים מגהץ קיטור?​


לכל מגהץ קיטור מפרט טכני משלו, ואם אתם לא בקיאים במונחים הטכניים, קל מאד לאבד את הראש מול הנתונים החידתיים. בשורות הבאות נסביר בקצרה מהם הפרמטרים החשובים בעת בחירת מגהץ כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת בקלות.
מידת העוצמה והיעילות של מגהצי קיטור נמדדת לפי שלושה פרמטרים עיקריים:
  1. לחץ אדים (BAR) – במגהצי קיטור, הלחץ בו הקיטור משוחרר ממיכל המים נמדד ביחידות BAR. ככל שה-BAR גבוה יותר, כך הקיטור עוצמתי ויעיל יותר. לחץ של 4 BAR ומעלה הוא הכרחי עבור שימוש ממוצע. לבגדים קשים יותר, מומלץ לחץ גבוה יותר.​
  2. תפוקת אדים (גרם) - זהו מדד לכמות האדים שהמגהץ מייצר בדקה, המשפיע על מהירות הגיהוץ ואיכותו. תפוקה גבוהה של אדים מקצרת את משך הגיהוץ ומאפשרת תוצאות טובות בקלות יחסית. התפוקה נמדדת בכמות גרם של אדים לדקה.​
  3. הספק גוף החימום (וואט) - ככל שההספק של גוף החימום גבוה יותר, המגהץ יוכל להתמודד ביתר יעילות עם קמטים עיקשים ולחמם את המים בזמן קצר יותר. למגהצים השונים טווח ההספקים המרבי מ-1000 וואט עד 3000 וואט, כאשר מומלץ לבחור במגהץ בעל 2000 וואט ויותר ליעילות מקסימלית. דגם 9810GV מציע לכם הספק מטורף של 3000 וואט, ששום קמט לא עומד בפניו.​
איך תדעו לבחור את שילוב הפרמטרים המדויק עבורכם? ובכן, זה תלוי בסוג השימוש וסגנון הבגדים שלכם. אם אתם משתמשים לעיתים רחוקות ומגהצים פריטים קטנים או דקים, תוכלו להסתפק במגהץ בעל עוצמת חום וקיטור נמוכה יותר; אם אתם מגהצים לעיתים תכופות מספר רב של פריטים מגוונים, אל תתפשרו על מגהץ שלא עושה את העבודה ומהר. אולם, חווית הגיהוץ תלויה לא רק בעוצמת חימום או לחץ קיטור; מה שבאמת יגרום לכם להנות מהמשימה הוא מגוון רחב של פונקציות שימוש מתקדמות שיש רק במגהצי הקיטור של טפאל.






מה לא סיפרו לך על מגהצי קיטור? כך תבחרו מגהץ קיטור מסדרת SV/GV של טפאל





יש כל כך הרבה דגמים וסדרות, במה כדאי לבחור?​


טפאל מציגה 2 סדרות מגהצים המתאימות לצרכים ותקציבים שונים. סדרת SV היא סדרת מגהצי סטנדרט (גבוה! המפתחים של המותג לא מוכנים להתפשר על רמה) שתתאים לתדירות גיהוץ ותקציב נמוכים יותר. עבור אלה שערימות הגיהוץ מתגבהות מאחורי גבם, פיתחו בטפאל את סדרת GV - סדרת מגהצי קיטור פרימיום מקצועיים ועוצמתיים, שמחסלים את הערימה במהירות. בסדרת GV גוף החימום ממוקם בתחתית המכשיר, מה שמאפשר לכם להנות מפעולת גיהוץ ממושכת ועוצמתית יותר, תוך כדי שאתם מחזיקים מגהץ קל משקל שאינו מכביד על שרירי פרק כף היד. שימו לב שתא איסוף האבנית ממוקם אף הוא בתחתית המכשיר, בשונה ממיקומו במגהצי קיטור מסדרת SV.

מה יש בתפריט? כל הפיצ'רים החדשניים שיש רק במגהצי הקיטור של טפאל​


המפעל הקטן בצרפת של לפני חמישים שנה הפך כבר מזמן להיסטוריה; חברת טפאל נחשבת היום מותג בינלאומי מוביל בייצור מגהצים, ומעל 80% מהמגהצים הנמכרים בישראל הם שלה, ולא בכדי: טפאל משקיעה בחדשנות טכנולוגית וכל דגם שהיא מוציאה מביא איתו בשורה טכנולוגית מדהימה שמגהצת את המורכבויות הטכניות והופכת את משימת הגיהוץ היומיומית למהירה ונטולת מאמץ. השילוב של ניסיון רב שנים, תכנון חכם וטכנולוגיות מתקדמות מאפשר לכם להנות מביצועים מושלמים. קחו לדוגמה כמה אקסטרות חדשניות שטפאל מציגה:

מיכל מים נשלף המאפשר למלא מים בקלות ובנוחות תוך כדי גיהוץ. לא עוד הפסקות, לא עוד בזבוז זמן. בדגם GV9950, למשל, המיכל מכיל 1.8 ליטר, מה שמספיק לכמה שבועות של גיהוץ בלי הפסקה.

פלטה עם ניקוי עצמי - הפלטה הקרמית החלקה לא רק מחליקה על הבגדים בקלות, אלא גם יודעת לנקות את עצמה. ברוב הדגמים משולבת טכנולוגיית ציפוי חדשנית Durilium° Air Glide Auto Clean שעמידה בפני שריטות והידבקויות, ודואגת לנקות את עצמה בעת הצורך. כך, אתם יכולים להיות בטוחים שהמגהץ שלכם ישמור על ביצועים מעולים לאורך זמן.

ניקוי אבנית פשוט וקליל - לכל מי שמכיר את הכאב הראש של ניקוי אבנית ממגהץ, טפאל מציעה פתרון גאוני. המגהץ מעדכן באמצעות הבהוב נורה ייחודית כאשר הוא זקוק לניקוי אבנית, ותהליך הניקוי עצמו הוא פשוט ונוח: שולפים בקלות את מיכל איסוף האבנית ושוטפים תחת הברז. פטנט ייחודי זה מאפשר להשתמש במי ברז רגילים בלבד, ללא צורך במים מזוקקים שדורשים טרחה ועלות נוספת. החיים מורכבים גם ככה ואין צורך במורכבויות נוספות, נכון?

חסכון בחשמל – ואם כבר קיצוץ עלויות, מגהצי טפאל מצליחים לשמור על ביצועים גבוהים תוך חיסכון בחשמל, מה שהופך אותם לבחירה חכמה גם מבחינה כלכלית. בנוסף, המגהץ מכבה את עצמו לאחר 8 דקות של חוסר שימוש כדי למנוע שריפה או כוויה מחוסר שימת לב וכדי למנוע חימום חוזר מיותר של המים. ואם כבר דיברנו על חשמל, המגהץ מצויד בתא ייעודי לאחסון כבלי החשמל ושומר על סביבה מאורגנת.

מגהץ אנכי – הקמטים המרגיזים ביותר הם אלו שלא ניתן להיפטר מהם בקלות, אבל באמצעות אפשרות הגיהוץ האנכי תוכלו לטפל גם בקמטים שדורשים קצת יותר תמרון. תכונה זו מאפשרת גיהוץ פריטים תלויים כמו ג'קטים ושמלות, והיא פופולרית במיוחד לשימוש בווילונות. במקרים של קמטים עקשניים, תוכלו להגביר את פליטת הקיטור באופן ממוקד המאפשר להתמודד עם קמטים עמוקים ובדים עבים בקלות רבה, כך שכל פריט יצא מושלם.

תאורת LED – טיפוסים פרפקציוניסטים? 9810GV, הדגם המתקדם בסדרת הפרימיום שנותן את המילה האחרונה במגהצי קיטור, מצויד בפאנל של תאורת לד בקצה המגהץ המאפשר לכם לזהות קמטים עדינים הדורשים טיפול נוסף, כך שגם לא תצטרכו לחפש באופן אובססיבי קמטים שנעלמו מהעין.

כל אלו, ועוד יתרונות רבים אחרים, הופכים את מגהצי קיטור של טפאל לבחירה המועדפת של מי שמחפש את השילוב המנצח של יעילות, נוחות ואיכות. הגיהוץ לא רק פשוט יותר – מדובר בחוויה שונה לגמרי.

קונים אונליין? שימו לב שבחרתם ביבואן רשמי בלבד​


בעידן שבו הקניות מתבצעות גם דרך ערוצים דיגיטליים, חשוב מאוד לוודא שאתם רוכשים מוצרי חשמל מהיבואן הרשמי. לא מעט אתרים של מוצרי חשמל מציעים מוצרים במחירים נמוכים יחסית, ואם תתאמצו לקרוא את האותיות הקטנות, תוכלו לראות שהמוצרים מיבוא מקביל או אינם מכוסים באחריות. רכישה מהיבואן הרשמי מבטיחה כיסוי אחריות מלא למוצר, כך שבמקרה של תקלה או פגם ייתכן לקבל שירות ותמיכה מיידית ללא צורך בהתמודדות עם גורמים חיצוניים או עיכובים בקבלת מענה. בחשמל הקרן תוכלו למצוא את מגהצי הקיטור של טפאל המכוסים באחריות מלאה מטעם "ניופאן", היבואן הרשמי בישראל במחירים נמוכים מאד - כאלו שיגרמו לכם לרוץ לאותיות הקטנות. לא תמצאו שם כלום, מבטיחים.

רוצים לנסות אותנו? זה הרגע שלכם! הכנסו לאתר חשמל הקרן ובחרו את המגהץ הבא שלכם.