knhk euph 1.png

אז... איך באמת מצליחים למכור לנו בלי שנרגיש?
ואם כבר מדברים על הרגשה, אז האמת שאנחנו עוד לא לגמרי נרגענו מהוובינר של אתמול.

שניה לפני שנצלול לזה, ניתן רקע קצר.
בימינו, (במיוחד לאחר משבר הקורונה) כשעולם הפרסום הוא אחד התחומים החזקים בשוק, כל עסק שרוצה למכור יודע שהוא חייב לדעת איך פונים ללקוח הפוטנציאלי.
אם פעם היתה מספיקה "דחיפונת קלה" מהמוכר כדי לעודד קנייה, היום מדובר בפיתוח מתמיד של שיטות שיווק ואסטרטגיות פרסום מתוחכמות.

יותר מהכל, הלקוח כבר מאס בקניית "מוצר", או יותר מדוייק - מאס בזה שכל הזמן מנסים למכור לו מוצר.
לכן החכמה הגדולה היום היא לדעת למכור חוויה.

בדיוק בגלל זה החלטנו לגייס שניים מהמוחות החזקים והמבריקים בעולם הפרסום,
להרצאת וובינר חדה ומרתקת:
יובל אהלי - כותב נאומים, מרצה ויוצר תוכן. בעל הפודקאסט ׳רב עם שירצור׳.
אורי נבנצל- מייסד ובעלים של משרד הפרסום טרילוג'י
אנשי פרסום בכל רמ"ח איבריהם ושס"ה גידיהם :)

בהרצאה יובל ואורי דיברו וענו על כמה מהשאלות הכי בוערות בתחום,
פתחו לנו צוהר לעיסוק בקופירייטינג ופרסום, ובגדול - החכימו אותנו בלא מעט פרטים מרתקים!

בין הנושאים שעליהם הם דיברו:
>> מה הופך פרסומת לאחת כזו שמניעה אותנו כצרכנים לפעולה?
>> כללים ותובנות לגבי העברת מסר בצורה קולעת.
>> עקרונות בניסוח מודעות ופרסומות
>> הפרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות
>> איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לשמוע?
>> כיצד שומרים על פרסומת שלא תהיה מכירתית מדי

בוובינר השתתפו מעל 100 משתתפים והתגובות הנלהבות לא איחרו מלהגיע!
WhatsApp Image 2023-08-30 at 16.23.36.jpeg


אורי נבנצל ויובל אהלי כיום מרצים בפרוג בקורס פרסום וקופי+
הוובינר היה רק הקדמה קצרה מרתקת לעולם הפרסום והקריאייטיב
אורי נבנצל מלמד את יחידת הקופירייטינג והקריאייטיב
יובל מלמד את יחידת הכתיבה השיווקית והרשתות החברתיות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס פרסום וקופי+?
פרטים מלאים בקישור המצורף>>
(אגב, כדאי להזדרז, כי יש לנו הטבה מיוחדת לזמן מוגבל)
לינק להקלטת הוובינר:

(שימו לב, ניתן לשנות את איכות הצפיה ע"י הקשה על הכפתור auto)
(נ.ב. לאחר ההעלאה לוקח כשעתיים שלש של עיבוד הסרט, נא היאזרו בסבלנות)




שרת נוסף: