אוטומציה לעסקים קטנים

המאמר מכיל קישורי שותפים.
עסקים קטנים מתאפיינים בהיקף עסקאות קטן יחסית, מיעוט עובדים בעסק וחוסר רצון ויכולת להכנס לתהליכים ארוכים מורכבים ויקרים.

להלן מספר מוצרי אוטומציה מותאמים לעסקים קטנים שללא ספק ישדרגו את העסק ויחסכו זמן רב של התעסקות בדברים צדדיים שינוצל לטובת ניהול וקידום העסק.

מערכת חשבוניות אוטומטית.
SUMIT למשל.
זוהי מערכת להנפקת חשבוניות וקבלות, עם אפשרות לקבלת תשלום באשראי, קבצי מס"ב, העברות, וגם מערכת פנימית לניהול ומעקב אחר העסק [CRM]. כדי להנפיק חשבונית צריך כל פעם להכנס לתוכה, להקליד את פרטי העיסקה לשלוח את החשבונית ולשמור אותה במחשב.
שילוב אוטומציה עם מערכת כזו, יאפשר להוסיף לקוחות חדשים למערכת, להוציא חשבונית עם כל הפרטים הכלולים [שם, מחיר, צורת תשלום וכו'] והורדת המסמך כpdf ושמירתו בתיקייה יעודית., הכל באופן אוטומטי . (למתקדמים, אפשר גם לייצר באופן אוטומטי כל חודש נניח תיקייה חדשה שאליה יועברו כל הקבלות של החודש -הכל באופן אוטומטי בלי שום פעולה מצד בעלי העסק).
ישנן עוד פעולות רבות שאפשר לבצע בהתממשקות עם מערכת כזו. אוטמציה כזו מורידה מהראש של בעל העסק את כל העול הכרוך בהנפקת החשבוניות והמסתעף.

מערכת תזמון פגישות.
כמו זו למשל.
כולנו מכירים את התהליך המייגע של מציאת הזמן המתאים לשני הצדדים לפגישה, בין פרונטלית ובין בזום.
מערכת תזמון פגישות היא מערכת שמתממשקת ליומן גוגל, מגדירים מראש את הימים והשעות הפנוים בדרך כלל , וכל מה שצריך זה לתת קישור למערכת והלקוח כבר יבחר את היום והשעה הנוחים להם, ויד יקבלו במייל את מיקום הפגישה אוקישור יעודי למפגש זום, עם כפתור להכנסה ליומן.
שילוב אוטומציה במערכת כזו תוכל לחסוך גם את המעט שכן צריך לעשות בזה, הלקוח יתכתב עם מערכת שתכוון אותו לקביעת הפגישה באופן המהיר ביותר. אפשר גם לשלוח תזכורות במייל/וואטסאפ X זמן לפני הפגישה, מניסיון, תזכורת לפני פגישה מעלה את ההגעה לפגישה ב20%!.
(למתקדמים אפשר גם לחבר את האוטומציה לחשבון הזום, ההקלטות מכל פגישה ישמרו באופן אוטומטי בתיקייה ייעודית עם התאריך ושם הלקוח וכד').

צ'אט בוט.
מתאים לעסקים שעובדים עם ואטסאפ. ישנם מספר סוגים של בוטים, בוט לאיסוף מידע, ששואל את כל השאלות הנצרכות ומכניס את תשובות המשתמשים למאגר מידע, וכל מה שנותר זה לחזור אליהם כשכל המידע פרוס לפניך, בוט שירות לקוחות שעונה על השאלות הקבועות והחוזרות על עצמן של לקוחות, ובוט הנעה לפעולה שמעביר בסופו של תהליך את הלקוח לקביעת פגשיה במערכת הנ"ל, או לסגירת עסקה והנפקת חשבונית.

עולם האוטומציה הוא אין סופי, וכמו ש
MAKE, המערכת שבה נבנה את רוב האוטומציות שלנו הגדירו פעם,
"המגבלה היחידה היא הדימיון שלך".
כאן נתתי טעימה מהיכולות והאפשרויות של אוטומציה איכותית לייעול ולסיוע לעסקים.
אשמח לחלוק עוד מידע למתעניינים.
סנריו לבוט בוואטסאפ.png
על המחבר
ש

תגובות

תודה!
חשוב מאד.
אני מבינה שיש שני סוגים של מערכות לניהול עסק. יש CRM
ויש עוד משהו, לא זוכרת את שמו, אולי יותר מערכת לקשר עם לקוחות?
רציתי לדעת מה ההבדל.
 
יש גם ERP
זו מערכת crm ביחד עם מערכת ניהול המשימות והוצאת חשבוניות וכו' ובעצם מנהלים את כל העסק דרכה.
אכן הרבה אנשים מתבלבלים, ושואלים ומתעניינים על CRM, כשבעצם הם מתכוונים וצריכים ERP.
אולי צריך להוסיף את זה ברשימת המושגים...
https://www.prog.co.il/articles/מושגים-עיקריים-באוטומציה.3345/
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

More from שמים חדשים

שתף את המאמר

למעלה