ניהול פורום החצרות | חוקי הפורום | קבלת הרשאה

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
בשעה טובה נפתח הפורום החדש "החצרות" כדי לאפשר לאלפי המשתמשים היקרים לעדכן ולהתעדכן בכל הנעשה והנשמע בחצרות ובקהילות בעולם החרדי. וכמובן, עם הפיקוח המחמיר והמיוחד של צוות פרוג!

מטרות הפורום:​

הפורום נועד לתת סולת נקיה, תוכן איכותי מפורט ורב ככל האפשר, עדכונים ומבזקים, תמונות וסרטונים מהמתרחש בחצרות חסידיות, עולם התורה והישיבות, קהילות הקודש בארץ ובעולם היהודי בכלל.

כלל התוכן וההודעות בפורום החצרות מחויבים לקו המנחה אותנו, כבוד לגדולי ישראל, מנהגים ומסורות שונות, עין טובה, אחדות ופרגון, במה לכל המגזרים ללא שנאת חינם וללא לשה"ר, רכילויות ופוליטיקה פנימית.


כללי וחוקי הפורום:​

  1. הרשאות:
    הרשאת הכתיבה בפורום הינה רק למשתמשים שחתמו על הטופס המצורף למטה, שהם קראו בעיון את כללי הפורום דנן. ושאושרו ע"י מנהלי הפורום. בונוס למנויי פרימיום, קבלת הרשאה מיידית כל עוד עומדים בכללי הפורום.

  2. נושא חדש:
    פתיחת נושא חדש אפשרי רק ע"י בעלי ההרשאות כנ"ל, ומצריכות אישור מנהל טרם פרסומם. יש בידכם מידע, תיעוד או כל חדשה אחרת מחצרות הקודש? חפשו את הנושא הרלוונטי. אם אין נושא כזה, אתם בעלי הרשאה כאן תוכלו לפתוח נושא בעניין, והוא יפורסם לאחר אישור מנהל הפורום.

  3. עדכונים בלבד!
    הפורום נועד לעדכון ושיתוף תמונות, תיעודים וחדשות מהמגזר החרדי, חצרות הקודש והקהילות, ולא לפרשנויות ופטפוטים. אין כאן מקום לדיוני פוליטיקה או השקפה, השאירו את ההודעות פה נקיות וענייניות לתוכן ענייני בלבד!

  4. תוכן:
    אין להכניס כאן ידיעות / נושאים / ציטוטים / תמונות שלא היו נכנסים ליומונים החרדיים. כמו"כ חובה להקפיד על העלאת תוכן איכותי ומכובד, ולהימנע מפרסום תוכן רדוד, צהוב וחסר משמעות.

  5. פרסום:
    חל איסור להעלות תכנים פרסומיים. לפרסום מאושר פנו למחלקת הפרסום באתר.

  6. נקיות:
    אין לפתוח נושאים או להגיב בנושאים שאינם מתאימים (כגון: התאבדות, פלילי, תוכן אלים גזעני או מסית, פוליטיקה פנים חרדית, וכדו'). כמו כן, יש להימנע מכל ביטוי של זלזול או חוסר כבוד כלפי גדו"י, הרבנים והאדמורי"ם שליט"א.

  7. העתקה:
    ככלל יש עדיפות לתמונות ותיעודים מקוריים ללא סימני מים ו/או זכויות יוצרים. העתקת כתבות ועדכונים מאתרים אחרים, מתאפשר בתנאי שמובא בסוף קישור למקור.

  8. זכויות יוצרים:
    אין להעלות קבצים ותכנים המוגנים בזכויות יוצרים. העלאת קבצים המצורפים מאתרים שונים, חייבים לבוא עם קרדיט ליוצר הקובץ. עם העלאת תמונה או סרטון, מצהיר המשתמש כי זכויות הקובץ ידועות לו (ויפרטם כנ"ל) או כי הן שייכות לו.

  9. אחריות:
    אחריות המידע, והתוכן המובא בפורום זה, כולל אחריות משפטית (כגון דיני זכויות יוצרים, חוק הספאם, חוק לשון הרע ועוד) הינה על המשתמש כותב התגובה בלבד!

  10. דיווח:
    אין המערכת, מנהלי הפורום והאתר אחראים על אימות הדיווחים, תמונות ותיעודים. במקרה ונתקלתם במידע בעייתי מכל סיבה שהיא, דווחו מיד בכפתור ה"דיווח על תוכן שלילי".

  11. תגיות:
    חובה להוסיף תגיות לכל נושא חדש, על התגיות להיות ענייניות בנושא המדובר, ולא בעלי אופי היתולי.

  12. כותרת:
    על כותרת האשכול להיות תמציתית ומדויקת, המכילה את תמצית התוכן המובא בשרשור. לא יאושרו כותרות צופנות סוד או שאינן רומזות באופן ברור על תוכן האשכול.

  13. מקדם:
    יש לבחור מקדם נושא בקפידה, המקדם עוזר להבנת הנושא, ומשתמש ככפתור חיפוש מהיר בפורום את כל הנושאים בעלי מקדם זהה.

  14. ספוילר:
    אתם מעלים תוכן ארוך הכולל יותר מתמונה אחת או שתיים? תכניסו אותם לספוילר!

  15. כפילות:
    אין לפתוח אשכול חדש כשיש כבר אשכול פעיל באותו נושא.
    במידה וכמה משתמשים יפתחו אשכול באותו נושא, מנהל יבחר לאשר לפרסום אחד מהם בלבד. בין השיקולים יהיה כמובן המשתמש הראשון שכתב, מידע מפורט ועשיר, תוכן מקורי ללא סימון, אשכול שיעמוד היטב בכללים, עם כותרת תמציתית ומדויקת, תגיות נכונות, ועוד. אשכולות כפולים ימחקו, ואם יהיה חידוש ביניהם, ייתכן והמנהלים יאחדו את האשכולות.

  16. כפילות ניק:
    אין כניסה לפורום מניקים כפולים. כמו''כ ניק שנחסם מסיבה כלשהיא לא יוכל להגיש בקשה מניק אחר שלו .

  17. כללים:
    משתמש שיעבור על כללי הפורום, תוסר הרשאתו מתגובות בפורום. ולא יוכל להצטרף לפורום בעתיד. ופעמים עלול אף להיחסם כליל מפורום אא"ר או מהאתר כולו, כפי שיקול המנהלים.

  18. הרשאות:
    על המעוניינים להגיב בפורום, למלאות את הטופס המצורף כאן למטה, כולל פרטיהם האישיים הנכונים (שם מלא, טלפון, אימייל, ועיר מגורים). כמובן שפרטים אלו יישארו חסויים לחלוטין. הן נועדו לשמור על רמה גבוהה, ומניעת ספאם.

  19. שימו לב! כדי להצטרף על המשתמש להיות:
    > בעל וותק של לפחות שלושה חודשים באתר.
    > בעל פעילות עם לפחות 30 הודעות בפרופיל שלו.
    > אישור קבלת דיוור פרסומי למייל.

  20. מיותר לציין שכללים אלו באו להוסיף על כללי האתר הכלליים, וכל חוקי האתר חלים אף בפורום זה.






 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה