כתיבת הודעה פרטית

ניהול האתר

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום גולד
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
הודעות פרטיות מאפשרות למשתמשים להתכתב ביניהם ללא ששאר המשתמשים יוכלו לצפות בהתכתבות זו. הודעות אלו שימושיות להחלפת פרטים ויצירת קשרים עסקיים עם משתמשים.

בעבר אופציה זו הייתה פתוחה לכלל המשתמשים אך בעקבות ניצול לרעה של משתמשים מסוימים והקושי לאכוף את הכללים בהתכתבויות אלו הוסרה אופציה זו וכיום היא מתאפשרת למנויי פרימיום בלבד.

מנויי פרימיום יכולים לפתוח בהתכתבות גם עם משתמשים שאינם מנויי פרימיום ולאחמ"כ הם יכולים להשיב להודעות אלו.

חשוב לציין שלמנהלים הראשיים יש הרשאה לצפות בהתכתבויות אלו, הם אינם עושים זאת בדרך כלל אלא אם כן הוגשה תלונה או התעורר חשש מוצק להטרדות והתנהלות שאינה הולמת. הכתיבה בהודעות פרטיות בפורום הינה על דעת כן.

איך ניגשים לאזור ההודעות הפרטיות

הודעות פרטיות 1.png


בתפריט העליון יש סמל של מעטפה, בלחיצה ראשונה על הסמל נפתח חלון עם כותרות ההודעות הפרטיות האחרונות, ניתן ללחוץ שוב על הסמל או ללחוץ על הכיתוב 'הצג הכל' כדי לגשת לתיבת ההודעות הפרטיות.

על מנת ליצור קשר עם משתמש ולשלוח לו הודעה פרטית יש לעמוד עם העכבר מעל שם המשתמש, בחלון הצף יש כפתור לשליחת הודעה פרטית.

הודעות פרטיות 2.png


ניתן גם בתיבת ההודעות הפרטיות ללחוץ על 'שלח הודעה פרטית' (הכפתור נמצא בראש סרגל הצד השמאלי שבאתר).


הודעות פרטיות 3.png



לאחר מכן יש להכניס את שם המשתמש בשדה של הנמען (ניתן לשלוח הודעה פרטית למספר משתמשים ביחד, המשתמשים שיכותבו בהודעה יוכלו לצפות ולהתכתב ביניהם בתוך ההודעה).

הודעות פרטיות 4.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה