חידה חידה ברוח הזמן

אייזי

משתמש מקצוען
דני הוא גבאי של בית כנסת ש35% משטחו נמצא ביישוב כתום למחצה והיתר באדום בהיר. שטח המרכזי בבית הכנסת הוא 400מ"ר, 250 מ"ר עזרת הנשים ו300מ"ר רחבה בשטח הפתוח. בנוסף יש לו 300 מטר יריעות ניילון לקפסולות.

בית הכנסת של אבי נמצא 90% באדום בוהק ו10% בצהוב בהיר, שטח בית הכנסת המרכזי הוא 5/7 מהשטח המרכזי של דני אבל עזרת הנשים שלו גדולה בשליש מדני, יש לו 200 מ"ר רחבה בחוץ.


בהנחה שדני יכול להכניס 63 מתפללים יותר מאבי, כמה ניילון יש לבית הכנסת של אבי? :)
 

מצליחה

משתמש מקצוען
התשובה נמצאת במחשבון המצורף (חייבים לראות עד הסוף...)
 

אייזי

משתמש מקצוען
התשובה נמצאת במחשבון המצורף (חייבים לראות עד הסוף...)
חסום נטפרי.
 

עט

משתמש מקצוען
התשובה נמצאת במחשבון המצורף (חייבים לראות עד הסוף...)

מישהו יכול להביא משם לכאן לחסומים ?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה