השקעות בסדנו- מישהו קיבל מהם משהו????

מצב
הנושא נעול.

h5247

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אני השקעתי 40,000 בבסדנו (סקאי סייבר קפריסין) ואחרי תקופה קיבלתי 46000 אחרי מיסוי.
זה היה כשהייתי צעיר יותר וחסר נסיון, היום אני כבר לא אחזור על זה.
עכשיו, זה לא אומר שזה אמין כי תמיד אפשר לומר שיתכן וקיבלתי כסף שהגיע מהמשקיעים שנכנסו אחרי,

בכל מקרה נראה לי שסקאי סייבר לא התברר כהצלחה גדולה, הם לא מצליחים לעשות אקזיט כבר המון זמן, ואין ביקוש לחברה הזאת.

לגבי השקעות אחרות שלהם לדעתי (ואני מדגיש לדעתי ! כמובן שאולי אני טועה) אין כאן הונאה כמו מאדוף וכדומה, אבל אין כאן מציעה גדולה, כלומר הם באמת משקיעים את הכסף של הבן אדם בכל מיני חברות כאלו ואחרות, ובאמת חלקם מרוויחות וכנראה שחלקם גם מפסידות.
אבל איך שזה נראה כרגע, אין כאן מיזמים גאוניים מידי או הקפצת הכסף ברווחי עתק, אלא השקעות פשוטות של נדל"ן וכדומה, שמרוויח סכומים נחמדים שמזה הם לוקחים עמלות וחלק מעבירים ללקוחות.
(אפרופי סקאי סייבר לדעתי כבר קיים אצלם 6 שנים לפחות אם לא 8 בוודאי שלא 4)
לדעתי הסיכון שבהשקעה בחברה כזאת אין כמעט פיקוח על הכסף שלך, ואתה תלוי בחסדי ההנהלה וזה לא שווה את הרווח שאפשר להרוויח, במיוחד שבקרנות מסוימות גם כשרות (כמו אלטשוחר שחם) אפשר להרוויח יותר ושם גם אפשר לישון בלילה רגוע.

אלא אם מישהו מכיר באופן אישי את גרוס וסומך עליו לגמרי, אני פשוט לא מכיר !

אגב. אחת הסיבות שהם פונים לאברכים הינה שמי שיש לו סכומים גבוהים אין לו שום סיבה ללכת למישהו כמוהם שינהל לו את הכסף תמורת מעט רווח. אפשר פשוט לכנות נכס נדלני טוב ולהרוויח יפה משכירות ועליית מחירים, או מגוון רחב של אפשרויות אחרות, לכן הם פונים לאברכים שאין להם הרבה כסף על מנת להשקיע את הסכומים האלו אצלם.

וכמובן שאין קשר בין כמה עובדות יראות שמיים שעובדות שם לבין הביקורת על ההשקעות אם ישנה כזאת, שאינה קשורה אליהם באופן ישיר אלא להנהלה עצמה.
 
מצב
הנושא נעול.
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יא

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד בַּיהוָה חָסִיתִי אֵיךְ תֹּאמְרוּ לְנַפְשִׁי (נודו) נוּדִי הַרְכֶם צִפּוֹר:ב כִּי הִנֵּה הָרְשָׁעִים יִדְרְכוּן קֶשֶׁת כּוֹנְנוּ חִצָּם עַל יֶתֶר לִירוֹת בְּמוֹ אֹפֶל לְיִשְׁרֵי לֵב:ג כִּי הַשָּׁתוֹת יֵהָרֵסוּן צַדִּיק מַה פָּעָל:ד יְהוָה בְּהֵיכַל קָדְשׁוֹ יְהוָה בַּשָּׁמַיִם כִּסְאוֹ עֵינָיו יֶחֱזוּ עַפְעַפָּיו יִבְחֲנוּ בְּנֵי אָדָם:ה יְהוָה צַדִּיק יִבְחָן וְרָשָׁע וְאֹהֵב חָמָס שָׂנְאָה נַפְשׁוֹ:ו יַמְטֵר עַל רְשָׁעִים פַּחִים אֵשׁ וְגָפְרִית וְרוּחַ זִלְעָפוֹת מְנָת כּוֹסָם:ז כִּי צַדִּיק יְהוָה צְדָקוֹת אָהֵב יָשָׁר יֶחֱזוּ פָנֵימוֹ:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה