חרבות ברזל תאונת מסוק משמחת! המסוק של נשיא איראן עבר תאונה ונעלם

  • פותח הנושא nsh
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
בום איראן: מסוק ועליו הנשיא היה מעורב ב"תקרית", כוחות חילוץ הוזעקו הטלוויזיה הממלכתית באיראן דיווחה כי כוחות חילוץ מנסים להגיע לאתר שבו אירעה "תקרית" שבה היה מעורב מסוק שבו היה הנשיא איברהים ראיסי.

פרטים נוספים: מדובר במסוק שהיה בשיירה האווירית של הנשיא ראיסי שהיה מעורב בתאונת אוויר, נכון לכרגע לא ידוע בבירור האם הנשיא היה עליו או לא.
 
הפיתרון
תזכורת אחרונה
האשכול הזה נועד לדיווחים תמונות רצברשת (בלבד! ללא בדיחות פרטיות.) וקבצים מהאירוע.
נמאס לי כבר לסנן את האשכול.
מעכשיו אני חוסם מהאשכול ללא אזהרה נוספת.

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
דיווח באזרביג'אן: אדם זר בעל חזות הודית נצפה "מטפל" בסביבת המסוק של ראיסי לפני שהמריא

#הנה התחלנו...
 

שלום שלוםם

משתמש פעיל
אבו עלי אקספרס: חגיגות של איראנים מתנגדי משטר וגם ישראלים, מול שגרירות איראן בלונדון הבוקר, בעקבות מותו של הנשיא האיראני אבראהים ראיסי. ראיסי, בשבתו כבכיר במערכת המשפט האיראנית חתם על צווי הוצאה להורג של אלפים ממתנגדי המשטר באיראן (בעיקר בסוף שנות ה 80). יש הרבה אנשים ששמחים היום ברחבי איראן ומחוצה לה.
 

שלום שלוםם

משתמש פעיל
חדשות ישראל: שר החוץ האיראני לשעבר מוחמד גוואד זריף: "ארה"ב אחראית לטרגדיית ההתרסקות של מסוק הנשיא. היא אסרה מכירה של מטוסים וחלקים שלהם לאיראן למרות הצו של ביה"ד הבינלאומי" | אותנט
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ד"ר רז צימט, חוקר בכיר ומומחה לאיראן במכון למחקרי ביטחון לאומי לרשת ב׳: ״מותו של ראיסי הוא מכה קשה לחמינאי. ראיסי היה הנשיא הנאמן והמסור ביותר שלו מאז שמונה למנהיג איראן״.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
דביר עמר: הרב דוד חי הכהן, ראש ישיבת בת ים ורב שכונה בעיר, הורה לתלמידיו לא לומר תחנון בשחרית ובמנחה בעקבות מות נשיא איראן אבראהים ראיסי. "הנשיא היה שונא ישראל 'מיוחד' מאוד והכי גדול מבין כל האיראנים. ויהי רצון שהזאבים ביער ששם נפל, יאכלו אותו. מדובר על בשורה טובה לעם ישראל".
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה