התייעצות אולפנה חרדית יש דבר כזה?

נהר הלב

משתמש חדש
מנוי פרימיום
בהחלט יש אולפנות כאלה
פשוטות בלי סמרטפונים
אולי לא הרבה אבל בנות כאלה יש
שנה הבאה פותחים כזו אולפנה
וגם נראה לי במגדל העמק יש אולפנה מתאימה
 

*רות

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
האשכול קפץ
ואני עכשיו נזכרת אם רלונטי...
שיש את שיוותי- אומנם לא אולפנה
אבל מקום עם לימודים מממש ברמה וללא דומה למסגרות החרדיות הקלאסיות
הרבה פתיחות מחשבתית ואמת
 

Chaya Lea

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
כשקראתי את השאלה ישר עלה לי אולפנת תהילה בירושלים, מכירה מישהי שלומדת שם והמקום מאוד חזק. מחייבים שם גרביים (והבת שאני מכירה משם ממשפחה שהולכות בלי אבל מסתדרת עם זה בשעות הלימודים) ומבחינת פלאפון ומדיה יש ויש בנות ונורמלי לחלוטין להיות עם פלאפון כשר/מקשים. המקום מאוד שם דגש על הווי חברתי ורוחני מצד אחד ומצד שני יש שם רמה גבוהה של לימודים (בגרויות).
ראיתי שדיברו פה גם על אחרי תיכון ועל מכללה ירושלים אז מהכרות אישית אני יודעת שהמקום מקצועי ודורש מצד אחד (כי זו מכללה) ומצד שני מתגמש כשמישהי מתחתנת/יולדת או השנה עם נשות מגוייסים ומפונות.
זו מכללה שמיועדת לבנות דתיות ומלבד מרצים בודדים לא נראים שם בנים בזמן שהתלמידות שם (לפי מה שכתוב באתר שלהם יש גם לימודי גברים- לכן מדברת על הזמן שבנות שם, ככל הנראה זה פשוט בימים נפרדים).
וראיתי שכתבת שחשוב לה ההווי אז מוסיפה שבאופן מפתיע (כי זו מכללה) יש הווי- אירועים והפתעות שאגודת הסטודנטיות מארגנות ובכלל יש הווי חברתי ואווירה מאוד טובה, יש ארוחות צהריים בחדר אוכל במחיר ממש סמלי ובנות יושבות ומדברות...
יש גם מדרשה של לימודי קודש יחד עם הלימודים.
הצוות מאוד קשוב. הסגנון של התלמידות מאוד רב גוני הרוב דת"ל חזק/חרד"ל אני חושבת אבל יש גם פחות ויש גם חרדיות.
אגב אם בעתיד היא באמת תרצה ללכת למכללה ירושלים אז יש שם גם מסלול לאמריקאיות, אמרת שהיא דוברת עברית אז שתראה מה יותר מתאים לה.
(לא מכירה כ"כ מקומות אחרים בסגנון הזה לכן ממליצה דווקא עליהם).
 
נערך לאחרונה ב:

שרה ל 123

משתמש פעיל
שמעתי על "בילבבי" בבית שמש, משהו די חדש שמיועד לבנות בגיל של י"ב להשלמת בגרויות ולימודי קודש.
אין לי הרבה פרטים אבל שמעתי שהבנות מאוד נהינות והשיעורים מאוד מעיינים ורלוונטים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה