הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר...

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
חיזבאללה טוען שירה טיל שטרם שימש למלחמה | היכרות עם "פלק 1"
לראשונה מאז 7 באוקטובר טען חיזבאללה כי השתמש בטיל, שפותח בשנות ה-90, במטח לעבר הגולן. לפי דיווחים, נעשה בו שימוש כבר בלבנון השנייה - והוא מגיע לטווח של עד 10 קילומטרים וחצי. ה"פלק" מצטרף ל"בורקאן", רקטה כבדת משקל לטווח קצר שארגון הטרור משגר ממשאיות
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
גורם מודיעיני אמריקאי מזהיר את ישראל; "חיזבאללה וחמאס בכוונה לא עושים פעולות צבאיות בכל לילה כדי להפתיע ביום יבוא במכת מטחי טילים באמצע של לילה, החיזבאללה מנסה להרדים אתכם בלילות"
 

java

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
דובר צה״ל: לוחמי אגוז פשטו על ביתו של אחד ממקורביו של יחיא סינוואר בח׳אן יונס ואיתרו נשקים. בנוסף, פשטו הכוחות על מחסן אמל״ח באזור, ובו איתרו רובים, מחסניות, טילי RPG, ציוד צילום משוכלל וציוד צלילה.
 

מוריה אסתר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
׳ערוץ 12׳: מזכ״ל האו״ם גוטרש למפגינות למען החטופים מחוץ לביתו: ״יש מגעים משמעותיים, אני מחזיק אצבעות לעסקה. אם הייתי במקומכן, הייתי גם עומד כאן״.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
דובר צה"ל:

צה״ל מגביר מוכנות בגזרה הצפונית: תרגילים גדודיים בירי חי ולוחמה בשטח בנוי של חטיבת הצנחנים הצפונית במילואים

כחלק מתהליך הגברת המוכנות בגבול הצפוני נערכו בפיקוד הצפון בשבוע האחרון אימונים אינטנסיביים לחיזוק הכשירות והמוכנות ליום פקודה.

במסגרת תכניות האימונים של גדודי המילואים בקו הצפון בחודשים האחרונים, תרגלו לוחמי חטיבת הצנחנים הצפונית (226) המהווה חלק מעוצבת ׳המפץ' (146) וכוחות הנדסה לחימה במרחב שכונות צפופות ובנויות, בתנאי מזג אוויר חורפיים ובמתווה שטח צפוני.

הלוחמים התאמנו מרמת המחלקה ועד צוותי הקרב הגדודיים בשילוב טנקים, לוחמי חי"ר, הנדסה ותותחנים.

עד כה, המרכז הלאומי לאימוני יבשה, ביצע למעלה מ- 100 ימי אימון בהם למעלה מ- 40 תרגילים גדודיים ומעל 100 תרגילים פלוגתיים.

מדברי סגן מפקד חטיבה 226, סגן-אלוף (מיל') יהודה: ״למרות מזג האוויר החורפי, הגשום, הבוץ והערפל ולאחר 113 ימי לחימה בהגנה בגבול הצפון ביצענו השבוע סדרת תרגילים קשים ומורכבים כדי לחזק את מוכנות החטיבה.
הרוח של המפקדים והלוחמים איתנה, המקצועיות ברמה גבוהה מאוד ומוכנים לכל משימה אשר תבוא עלינו. לאחר השבוע הזה, אני יכול להגיד בלב שלם- אנחנו מוכנים״
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
רשת ב׳: ל-650 חברי כיתות כוננות ביישובים שמרוחקים כ-15 ק״מ מגבול לבנון, נאמר היום שביום ראשון הם ישוחררו משירות המילואים ושעליהם להשיב את הציוד כולל את כלי הנשק. במועצה האזורית מרום הגליל שוחררו עד כה כ-150 חברי כיתות כוננות ומחר צפויים להשתחרר כ-50 נוספים.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
הודעת המועצה האזורית מרום הגליל:

אמש (שישי) בשעה 22:30 פגע טיל נ.ט ששוגר מלבנון באחד מבתי התושבים באביבים, נזק כבד נגרם לבית, לא היו פגיעות בנפש.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
רה"מ נתניהו: "אנחנו מחויבים להשיב את כל החטופים הביתה, עוסקים בזה מסביב לשעון"

רה"מ נתניהו: "לצערי יש קולות בתוכנו שמטילים ספק ביכולת לנצח, לשעבר"ים מנסים לזרוע דכדוך, זה מיעוט קטן. אנחנו ננצח ניצחון מוחלט"

נתניהו: אם לא נחסל את הנאצים החדשים מחמאס הטבח הבא הוא רק עניין של זמן

נתניהו: המיעוט הקטן של הלשעברים שמציע לסיים את המלחמה לא ימנע את הניצחון

נתניהו: את החקירות צריך לעשות כשתיגמר המלחמה.

נתניהו נגד ראש השב״כ: הממשלה היא זו שתכריע איך לחקור ולא הגורמים הכפופים לה

נתניהו על גוטליב: המשרד שלי כבר גינה, אבל יש הרבה דברים הזויים שנותרים ללא תגובה מצד חבריי באופוזיציה

נתניהו: אני לא חוזר בי ממה שאמרתי על קטאר. היא מארחת ומממנת את חמאס. יואילו להפעיל את הלחצים שלהם.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
נתניהו: אף אחד לא צריך ללחוץ אותי לחלץ חטופים. אני נפצעתי במשימה לחילוץ חטופים ואחי נפל במשימה כזאת. אני מבין שאי אפשר לשלוט ברגשות וגם במארגנים. אבל זה לא עוזר. זה רק מחזק את דרישות החמאס (מיכאל שמש).
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
נתניהו על ההפגנות במעבר כרם שלום: בלי סיוע הומניטרי לא נוכל להשלים את המשימה והשגת היעדים. ולכן אנחנו נותנים. אני מבין את המשפחות, אבל זה לא המדיניות שלנו - ניתנה הנחיה לטפל בזה ע"י הרמטכ"ל (עמיחי שטיין).
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

אמש, דקות לשבת:​

חמאס פרסם אמש תיעוד של שלוש נשים שנחטפו לרצועה ב-7 באוקטובר. השלוש - דורון שטיינברכר והחיילות דניאלה גלבוע וקרינה ארייב – אומרות בסרטון כי הן נמצאות בשבי 107 ימים ומתחננות לשחרורן.

אמש, דקות לשבת, פרסם ארגון הטרור חמאס סרטון ובו אות חיים משלוש חטופות - שתי תצפיתניות ואחות מנחל עוז שנחטפו בטבח שמחת תורה לעזה​

דורון שטיינברכר, אחות וטרינרית בת 30, נחטפה מביתה שבכפר עזה, ובהודעה הקולית האחרונה ששלחה לחברותיה אמרה להן "תפסו אותי". לדברי אחותה ימית, היא נוטלת תרופות לטיפול במחלה כרונית מדי יום, והיא נמצאת בסכנת חיים בשל היעדר קבלת התרופות בשבי.

דניאלה גלבוע, חיילת בת 19 מפתח תקווה, נחטפה בעת שירותה כתצפיתנית במוצב נחל עוז. בפגישה עם הממונה על הטיפול בסוגיית החטופים מטעם הממשלה, תא"ל (במיל') גל הירש, פנתה אליו אמהּ אורלי ואמרה כי "אני מבקשת שתרגיע אותי, שכל ההפצצות שנעשות בעזה נבחנות לעומק כדי שהיקירים שלנו לא ייפגעו מהן. אני רוצה לדעת שכל אחד ממקבלי ההחלטות מסתכל על הסיטואציה כאילו זה הילד שלו".

קרינה ארייב, חיילת בת 19 מירושלים, נחטפה גם היא בעת שירותה כתצפיתנית במוצב נחל עוז. אחותה סשה סיפרה כי "היא התקשרה אליי בשבת ההיא בשעה 06:30 בבוקר וכמו ביקשה להיפרד ממני, היא אמרה שהיא אוהבת אותנו". בשבת שעברה נאמה אחותה בהפגנה ברחבת מוזיאון תל אביב בדרישה מהממשלה לקדם עסקה להשבת החטופים: "איפה כל הנשים האמיצות שעדיין שם בשבי? מה עם הגברים והילדים? כל אחד מהם היה צריך לחזור מזמן, הזמן כבר אזל - עסקה עכשיו!", אמרה מול קהל של מאות המפגינים.
 
נערך לאחרונה ב:

טאבו

משתמש סופר מקצוען
אונר''א נדרשת לפנות שטח שפלשה אליו בי-ם

הסוכנות נדרשת לשלם כ־17 מיליון ש' עבור השימוש בנכס • היועצת המשפטית של מרחב ירושלים: "השתלטו על המקרקעין בעיר ללא היתר" • סגן ראש העיר, אריה קינג: "להחזיר את הנכס לידיים יהודיות"
רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) דורשת לפנות מתחם של אונר"א בכפר עקב בצפון ירושלים, שפועל ללא היתר על קרקע של מדינת ישראל. במכתב ששלחה עו"ד ניצה טיטלבוים, היועצת המשפטית של מרחב ירושלים ברמ"י, היא מבהירה כי אונר"א השתלטה על המקרקעין בעיר ללא היתר, וכי רמ"י דורשת לפנותו ולגבות דמי שימוש רטרואקטיביים בסך כ־17 מיליון שקלים.

מתחם אונר"א המדובר נבנה ופועל ללא היתר על קרקע שנמצאת בבעלות פרטית של רשות מקרקעי ישראל. הקרקע, שמשתרעת על פני 85 דונם, ממוקמת בסמוך למחסום קלנדיה ונרכשה בראשית המאה ה־20 על ידי יהודים נדבנים מחו"ל, שתרמו אותה לקרן ייעודית לפיתוח ההתיישבות היהודית באזור ירושלים. אנשי אונר"א השתלטו על הקרקע והקימו בה, בין השאר, בית ספר וגלעד לזכר מחבלים שהיו מעורבים בפעילויות טרור בירושלים.

ב־14 בינואר שלחה עו"ד טיטלבוים מכתב אזהרה לאונר"א בירושלים, בדרישה לתשלום חוב רטרואקטיבי בסך כ־17 מיליון שקלים בגין הקמת מבנים ושימוש ללא היתר וללא אישור הנהלת רשות מקרקעי ישראל, כמחויב על פי דין. "הינכם נדרשים בזה להפסיק לאלתר כל שימוש שאינו כדין, להרוס כל מה שבניתם בניגוד לכל דין, לפנות את המקרקעין מכל אדם ו/או חפץ ולהשיב את המצב לקדמותו, וזאת בתוך 30 יום ממועד ממכתבי זה", כתבה טיטלבוים.

מכתבה של עו״ד טיטלבוים הוא המשך לפנייה של יו"ר סיעת "מאוחדים" וסגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג, שנשלח שלושה ימים לפני כן ליו"ר קק"ל, יפעת עובדיה־לוסקי, בדרישה לפנות את המתחם. קינג כתב: "בית הספר בכפר עקב יושב על חלקה שנרכשה לפני מאה שנים על ידי תורמים מחו"ל, שהעבירו את הבעלות לקק"ל לשם גאולת קרקעות". קינג מציין כי "בעבר היתה נטועה בשטח חלקת יער של קק"ל בשם קלנדיה, ואנשי אונר"א כרתו ועקרו את רוב העצים".

עם היוודע הדרישה של רשות מקרקעי ישראל, בירך קינג על ההחלטה: "אני מצפה מהממשלה להוציא אל הפועל מיידית את גביית התשלום מאונר"א, פינוי מלא של הנכס והשבתו לידיים יהודיות, בהתאם לייעודו המקורי. אין מקום לאויבים בירושלים"
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק סז

א לַמְנַצֵּח בִּנְגִינֹת מִזְמוֹר שִׁיר:ב אֱלֹהִים יְחָנֵּנוּ וִיבָרְכֵנוּ יָאֵר פָּנָיו אִתָּנוּ סֶלָה:ג לָדַעַת בָּאָרֶץ דַּרְכֶּךָ בְּכָל גּוֹיִם יְשׁוּעָתֶךָ:ד יוֹדוּךָ עַמִּים אֱלֹהִים יוֹדוּךָ עַמִּים כֻּלָּם:ה יִשְׂמְחוּ וִירַנְּנוּ לְאֻמִּים כִּי תִשְׁפֹּט עַמִּים מִישׁוֹר וּלְאֻמִּים בָּאָרֶץ תַּנְחֵם סֶלָה:ו יוֹדוּךָ עַמִּים אֱלֹהִים יוֹדוּךָ עַמִּים כֻּלָּם:ז אֶרֶץ נָתְנָה יְבוּלָהּ יְבָרְכֵנוּ אֱלֹהִים אֱלֹהֵינוּ:ח יְבָרְכֵנוּ אֱלֹהִים וְיִירְאוּ אֹתוֹ כָּל אַפְסֵי אָרֶץ:
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה