תגובה אחרונה ע"י רוצה להיות זמרת

  1. ר

    דרוש מידע חדר כושר עלה בבני ברק

    אני נמצאת שם כבר כמה חודשים, וברוך השם מאד נהנית. ממליצה בחום!
  2. ר

    בקשה בקשות למסירה תשפ"ד

    לגבי הנגן אין על השם בקשה ראשונה אז צרי איתי קשר במייל: tamari21228 שטרודל וכו' לגבי העגילים אני אעלה תמונה בהמשך היום תיאור שלהן: עגילי חישוק כסופות עם דוגמא משוננת גודל בינוני.
  3. ר

    בקשה בקשות למסירה תשפ"ד

    למסירה זוג עגילים חישוק בצבע כסף ונגן כמעט חדש(סנסה)
  4. ר

    בקשה בקשות למסירה תשפ"ד

    הי איפה האשכול שאפשר למסור בו ????
  5. ר

    מידע שימושי ספרים חדשים ~ אדר+ניסן תשפ"ד

    לא נראה לי אני לא קראתי את הראשון
  6. ר

    מידע שימושי ספרים חדשים ~ אדר+ניסן תשפ"ד

    של ליבי קליין החדש בכל עת
  7. ר

    מידע שימושי ספרים חדשים ~ אדר+ניסן תשפ"ד

    היי כולם לא התאפקתי וקראתי את הספר של ליבי קליין וואו פשוט וואו אין לי מילים קניתי אותו ב83 באור החיים. ליבי המון תודה!!! עשית לי את החג!!!!!
  8. ר

    ללא מרגרינה אוזני המן שכיף להכין!

    מצרפת תמונות עשיתי בכמה טעמים בטעם פיסטוק במילוי פטיסייר בטעם שוקולד במילוי שוקולד לבן וטעם רגיל במילוי פררו ראשה
  9. ר

    דרוש מידע חנות יין בבני ברק?

    יין בסביבה ברחוב החלוצים.
  10. ר

    טיול בחו"ל היית בוינה?? מה האטרקציה המומלצת ביותר

    בלתק ארמון השונברון יש סיור בארמון+ חנות מזכרות וגם מחוץ לארמון יש המון גינות יפיפיות בעונה הזו של השנה. בנוסף יש בארמון את גן החיות העתיק בעולם, עם הרבה סוגים של בע"ח אפשר להסתובב בו כמה שעות . מקווה שעזרתי... בהצלחה!
  11. ר

    פורים תוכנית למסיבת פורים דחוףףףףףף לכיתה ח

    צריך משהו כמו 30 בלונים( כמספר התלמידות) בתוך כל בלון להכניס פתק עם תמונה של רעשן/ ליצן/ מסיכה/ דמי פורים. כל בת מפוצצת בתורה בלון : אם יצא לה- תמונה של רעשן- מסר שהייתי רוצה לחלוק עם העולם ליצן- משהו מצחיק שקרה לי מסיכה- משהו שלא ידעתם עליי דמי פורים- אם הייתי זוכה בסכום כסף למי הייתי נותנת...
  12. ר

    ללא מרגרינה אוזני המן שכיף להכין!

    אולי כדאי להוסיף קצת שמן ללוש ולהניח בקירור.

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  9  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה