תגובה אחרונה ע"י פרת משה רבנו

  1. פ

    דרוש מידע סיליקון לאינדוקציה

    ראיתי את הקטן ב39.9 באושר עד בית-הדפוס ובסניף ק.ביאליק הגדול לא היה בשני הסניפים
  2. פ

    דרוש מידע שמן אגוזי לוז

    מעניין תודה אבדוק את זה במקרה שלנו התייעצנו עם האלרגולוגית שלו לפני כמה שנים ושאלנו האם זה בסדר לצרוך שמן אגוזי מלך התשובה שלה: חס ושלום זה עלול להיות קטלני ומעולם לא עשו לו את הטסטים עם שמן עושים את זה עם אגוז חי האגודה לאטופיק??????? הם מתעסקים עם אלרגיות? תוכלי להחכים אותי בנושא?
  3. פ

    דרוש מידע שמן אגוזי לוז

    יש לי נסיון עשיר בתחום בני אלרגי לאגוזי מלך ברמה מסכנת חיים כל שנה אנחנו מתאמצים למצוא שמן אגוזי לוז לעצמנו ולהורים ולא מתארחים אצל אף אחד למעט שנה אחת ש"משנת יוסף" הביאו שמן אגוזי לוז רוב השמן אגוזים שמשתמשים בפסח הוא מאגוזי מלך
  4. פ

    דרוש מידע שמן אגוזי לוז

    שמן מעולה אותו טעם כמו שמן אגוזי מלך

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה