תגובה אחרונה ע"י א ח פ ת

  1. א

    דרוש מידע קניתם מכונת כביסה בשנה האחרונה ואתם ממליצים עליה

    אכן אחרי חודשיים פעילות כולל ערב ומוצאי פסח. נראה לנו שאין שום משמעות להגבלת המשקל האמורה. עובדת מצויין ב"ה בשקט והתוצאות מצויינות! מרוצים מאוד!
  2. א

    דרוש מידע קניתם מכונת כביסה בשנה האחרונה ואתם ממליצים עליה

    רכשתי מכונה בוש סדרה 8. ולהפתעתי התוכניות מאוד ארוכות. גם אחרי שימוש בכפתור הספיד עדיין נשאר ארוך יחסית! ובנוסף המכונה של 9 קילו. אבל רוב התוכניות מוגבלות 4 קילו וכדו' בשביל מה רכשתי מכונה 9 קילו??? רכשנו את זה בשביל שימוש אִינְטֶנְסִיבִי. 2 מגבלות אלו מקעקעות (בכפל) את יתרון גודל המכונה. בעלות...
  3. א

    מה מספר תיק ניכויים של ביטווח לאומי - אין באינטרנט!!!!!!!!!

    מצורף מספרי ניכויים לביטו"ל ולגופי ממשל נוספים
  4. א

    דרוש מידע כמה לוקח לבנות ממד?

    שלום תכנון ויעוץ הנדסי. איך שוכרים את שירותיך?
  5. א

    דיון מחירי הדירות לאן?

    מצרף טבלה מסודרת למחירי הדירות בטווח של 20 שנה מאז 2004 ההמחשה מראה כי מדד הדירות בטווח של 20 שנה. עולה הרבה מעבר לאינפלציה הכללית בישראל. שב-40 השנים האחרונות עמדו סביב האחוז והרבה מתחת. טבלה זו חולצה ממצגת ב"מאיה" "מגוריט".
  6. א

    עזרה עזרה בבנק הפועלים

    אני חושב שזה קורה הרבה כשמערכות האלגוריטמיקה של הבנק מזהות פעילות שעלולה להיות הונאה וגניבת זהות. זה מתבטל וצריך לדבר עם הבנקאים שיסדירו את ההרשאות מחדש. נ.ב. כמובן זה לא הגנה הרמטית.

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ג

א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי:ג רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה:ד וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי:ה קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה:ו אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי:ז לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי:ח קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ:ט לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה:
נקרא  30  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה