הפעילות האחרונה של שינדי- זה אני.

  • ש
    זו לא הלוואה על חשבון הקרן, הוא ממשיך לעמוד בסכום המלא אלא הלוואה כנרג מהקופה הכללית. ניתן להגיש בקשה עד 50% מהכסף הנזיל או עד 100 אל"ש חסרון: החזר חודשי, אין גרייס, בלון או שפיצר יתרון: מחצית מהסכום יניב משהו זה הזוי ש6 זקנים מנהלים את הקופה...
  • ש
    ד"א עשיתי משהו מעניין לעצמי יש לי קרן השתלמות בעגור וגם קרן השתלמות פרטית באינפיניטי מחקה מדד 500 היות ובעגור הכסף לא משהו- משכתי מהם הלוואה על 75 אל"ש ופתחתי עליו קופת גמל במסלול מחקה מדד זו האופציה שביררתי עליה לפחות שבעגור יקרה משהו עם הכסף.

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה