web או winform

shiye

משתמש פעיל
D I G I T A L
יש סטרטאפים שמפתחים משחקים , לא יודעת כמה...
ולא בטוח שהם עושים את זה בWF...
טוב... לא משנה.. כבר הסתבכתי

שורה תחתונה בעיני הכי כדי ללמוד פיתוח WEB
כי היום כל מוצר שיפתחו, אז יפתחו את זה בWEB.
כל ארגון או עסק לא יבנה מערכת ניהול בצורה של דסק אלא אתר שהכל מאחסן בענן
 

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
בתור אחד שיש לו מעט רקע בתכנות משחקים:
רוב המשחקים נכתבים באמצעות מנועי משחקים (דהיינו כמו פריימוורק שעובד מעל פלטפורמה שהיא יותר low level)
יש unity שאפשר לתכנת בו ב-C#
ויש unreal engine שאין לי מושג איך הוא עובד כי אף פעם לא עבדתי איתו.

כל תכנות המשחקים מבוסס בד"כ על openGL או דברים דומים, ולכן יש צורה מאוד מסוימת לפתח משחק, משהו שלא קיים בwinforms.
בד"כ יש פונקציה שרצה בתחילת המשחק, ויש פונקציה שרצה בכל פריים (בשביל תזוזה, קבלת קלט, בדיקת התנגשות וכד')
המנועים האלה בד"כ מגיעים עם מנועי פיזיקה מובנים, וכן בדיקת התנגשויות, החלפת ספרייטים ויצירת אובייקטים (assets) במסך.

וכמו שנאמר, תעשיית המשחקים בישראל לא מאוד מפותחת, היום הטרנד הוא לייצר משחק עם גרפיקה בינונית ומטה, עם איזה סיפור טוב שמתגלה יותר ויותר ככל שמשחקים, ושמחובאים כל מיני "סודות" על העולם האמיתי שנועדו להפחיד אותך.

מוכרים את זה בחנות משחקים וירטואלית מוכרת כלשהי שלא אזכיר את שמה, וגורפים מיליונים...

עריכה:
אם הפרויקט זה לכתוב משחק כמו סנייק - נראה לי שיותר קל לכתוב את זה בwinforms, בגלל שהכל מבוסס על מיקום אבסולוטי, וגם לא נראה שלפותחת הנושא יש כח ללמוד webGL

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה