WooCommerce Breadcrumbs

יעל מור

פרסום שמגביה עסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
עימוד ספרים
כאשר מוצר מסווג בכמה קטגוריות יוצא מצב שהפירורי לחם במוצר עצמו משתנה ואינו מציג את הנתיב שהלקוח עשה לדוגמא בלחיצה על הקישור הזה: קישור 1 הפירורי לחם הם: Screen Shot 2020-08-25 at 13.22.22.png
ואם נלחץ על המוצר הראשון או השני נקבל פירורי לחם שונים
כיצד מסדרים זאת?
 

יעל מור

פרסום שמגביה עסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
עימוד ספרים
אין לאף אחד ידע בזה?
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
ניסית לייצר פירורי לחם עם YOAST SEO?
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
לכל מוצר צריך להיות קטגורית אב.
זה אמור לעבוד כך:

עמוד קטגוריות ראשיות (ראשית הקריאה/ קריאה מתקדם) - אב (אחרי העמוד הראשי)
תת קטגוריות (לימוד וביסוס הקריאה>ראשית הקריאה/ לימוד ניקוד>קריאה מתקדם) - בן
תת תת קטגוריות (ספר פלוני1>לימוד וביסוס הקריאה>ראשית הקריאה/ ספר אלמוני2>לימוד ניקוד>קריאה מתקדם)

כשכל קטגוריה משויכת לקטגורית אב שלה והקטגורית אב לקטגוריה אבי אב שלה.

מקווה שהובנתי.
 

סיון

המניפה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
לכל מוצר צריך להיות קטגורית אב.
זה אמור לעבוד כך:

עמוד קטגוריות ראשיות (ראשית הקריאה/ קריאה מתקדם) - אב (אחרי העמוד הראשי)
תת קטגוריות (לימוד וביסוס הקריאה>ראשית הקריאה/ לימוד ניקוד>קריאה מתקדם) - בן
תת תת קטגוריות (ספר פלוני1>לימוד וביסוס הקריאה>ראשית הקריאה/ ספר אלמוני2>לימוד ניקוד>קריאה מתקדם)

כשכל קטגוריה משויכת לקטגורית אב שלה והקטגורית אב לקטגוריה אבי אב שלה.

מקווה שהובנתי.
איך זה עונה על השאלה של נתיבים שונים שהגולש עושה?
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
איך זה עונה על השאלה של נתיבים שונים שהגולש עושה?
כי הרי פירורי הלחם עובדים לפי קטגוריות, וקטגוריות אב, ונכד, ולפי איך שמגדירים את הקטגוריות, כך רואים אותם בפירורי הלחם, וזה אף פעם לא ישתנה.
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
עכשיו פתחתי את הקישור ולפי מה שנראה לי, שפשוט הלקוח הכניס כל מוצר בדף המוצרים שהוא רצה, אפילו שהקטגוריות שונות.
למשל אמבטיה בתיה, בכלל לא בקטגורית ראשי > חנות > ראשית הקריאה > עידוד הקריאה מתחילים
אלא בקטגורית ראשי > חנות > הסדרות המתאימות > סדרת מנוחה ושמחה - הקלסיקות > אמבטיה בתיה
אז למה הוא מופיע בעמוד תחת הקטגוריה הראשונה?
כי בעמוד המוצר הזה הלקוח הכניס אותה, ולא הגדיר אותה כך בקטגוריות.
 

סיון

המניפה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
כי הרי פירורי הלחם עובדים לפי קטגוריות, וקטגוריות אב, ונכד, ולפי איך שמגדירים את הקטגוריות, כך רואים אותם בפירורי הלחם, וזה אף פעם לא ישתנה.
תודה, אז יתכן שאני זאת שלא קראתי לעומק את השאלה,
לכן גם הבאתי את הקישור הנ״ל שדן בין היתר גם מה קורה אם גולש מגיע למוצר בעקבות תוצאה בגוגל לדוגמה, ולא בעקבות ניווט באתר, איזה פירורי לחם הוא יקבל, כשיש למוצר כמה קטגוריות וכו׳
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה