שלום חברות!
אחד מעמודי התווך הכי גדולים של עסק זו רשימת תפוצה, כמו שהרבה משווקים טובים יודעים להגיד:"הכסף נמצא ברשימה". אבל היום אני רוצה לדייק את המשפט הזה יותר ולחדד לכם שהכסף נמצא במערכת היחסים שיש לכם עם הרשימה.
רשימת תפוצה זו רשימת האנשים שהתעניינו בעסק שלכם, השאירו פרטים בדף נחיתה או באתר שלכם ומעוניינים לקבל מכם מידע או שירות, זה אומר שהם לקוחות פוטנציאלים שהראו התעניינות במוצר או בשירות שלכם.
אז איך בונים רשימת תפוצה טובה ומנהלים איתה מערכת יחסים כזו שמביאה תוצאות?
את הבידול העסקי שלך כדי שתוכלי לפתח את העסק שלך
בצורה הטובה ביותר, פשוט השאירי פרטים כאן, והשאלון בדרך אלייך!!
הילה ויצמן
מומחית לפיתוח והעצמה עסקית
שיווק יצירתי
0527639101
המקפצה - תוכנית הליווי שלי
קהילת נטוורקינג במייל לנשים חרדיות
אחד מעמודי התווך הכי גדולים של עסק זו רשימת תפוצה, כמו שהרבה משווקים טובים יודעים להגיד:"הכסף נמצא ברשימה". אבל היום אני רוצה לדייק את המשפט הזה יותר ולחדד לכם שהכסף נמצא במערכת היחסים שיש לכם עם הרשימה.
רשימת תפוצה זו רשימת האנשים שהתעניינו בעסק שלכם, השאירו פרטים בדף נחיתה או באתר שלכם ומעוניינים לקבל מכם מידע או שירות, זה אומר שהם לקוחות פוטנציאלים שהראו התעניינות במוצר או בשירות שלכם.
אז איך בונים רשימת תפוצה טובה ומנהלים איתה מערכת יחסים כזו שמביאה תוצאות?
- דבר ראשון, אל תקחו מהמתעניינים שלכם יותר מידי פרטים, שם פרטי, שם משפחה, כתובת, טלפון, אימייל… אין צורך בכל זה. זה מעייף את הלקוח וגם אם באמת הוא התעניין במוצר שלכם, הוא לא ישאיר פרטים כי אין לו כח לכתוב כ"כ הרבה. מה שהכי חשוב זה שם פרטי ואימייל.
- הדבר השני הוא בעצם סוג של שבירת מיתוס. הרבה אנשים בעלי רשימת תפוצה פוחדים לשלוח אימייל לרשימה שלהם יותר מפעם בחודש, "לא נעים לי להציק", "לא רוצה להפריע לאנשים", "מי יקרא אותי כ"כ הרבה?", אז אני רוצה לחדש לכם: אנשים השאירו אצלכם פרטים וזה אומר שהם התעניינו במוצר או בשירות שלכם, אם תשלחו להם אמייל רק פעם בחודש הם ישכחו מי אתם. מערכת יחסים תקינה מבוססת על שליחת אימייל פעם בשבוע ואפילו פעמיים!!
- המיתוס השני: "אם אשלח יותר מידי מיילים לרשימה שלי, אנשים יסירו את עצמם מהרשימה!". אז תראו, חלק מהשיווק זה סינון האנשים המתאימים ביותר לשירות או למוצר שלכם, אם מישהו הסיר את עצמו מהרשימה זה אומר שהוא במילא לא היה מתאים לשירות או למוצר שלכם.
- לכתוב כותרות עשירות בתועלות. לספר לאנשים מה הם הולכים לקרוא בתוך האימייל, אם למשל אני יועצת תזונתית, אז כותרת למייל שיווקי טוב יכולה להיות: "איך לגרום לילדים שלכם לרצות לאכול בריא".
- לכתוב בשורות קצרות. אם השורות של הטקסט שלכם יהיו ארוכות מידי, זה יקשה על אנשים לקרוא, צורת הקריאה של אימייל היא כמין סריקה של השורות עם העיניים ואם זה יתיש את האנשים הם פשוט יסגרו מבלי לקרוא מה שכתבתם. כתבו עד חמש מילים בכל שורה, ועוד דבר חשוב, חלקו לפסקאות, עד חמש שורות בכל פסקה.
- אם תרצו שבסוף הקריאה, אנשים יעשו פעולה מסויימת, כגון ללחוץ על לינק, הקפידו לשים את הלינק לכל אורך הטקסט, לפחות פעמיים, עד שלוש פעמים. זה יגרום לאנשים בוודאות ללחוץ על הלינק.
- אם יש לכם משהו ממש חשוב שאתם רוצים שאנשים יעשו, שימו אותו ב נ.ב. לפעמים אנשים רק סורקים את האימייל עם העיניים ונתקעים בסוף ב נ.ב. אז שימו שם את הלינק או כל מה שתרצו לגרום לאנשים לעשות.
- זכרו: ככל שתתנו לרשימה שלכם ערך גבוה יותר ותראו להם שאכפת לכם מהם, כך תמכרו יותר!!
את הבידול העסקי שלך כדי שתוכלי לפתח את העסק שלך
בצורה הטובה ביותר, פשוט השאירי פרטים כאן, והשאלון בדרך אלייך!!
הילה ויצמן
מומחית לפיתוח והעצמה עסקית
שיווק יצירתי
0527639101
המקפצה - תוכנית הליווי שלי
קהילת נטוורקינג במייל לנשים חרדיות