70% ו30% *בולטון פוטנציאל נגד קלמן V*

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
פורסם במקור על ידי אלי אלימלך
הפרסומת של דסקל היא מתנה הכי גדולה שנמצאת על הכביש כיום ללא דורש...

דסקל היא *באמת* הכי גדולה. וכל השאר (איזה 7-8 חברות) מתמודדות על השאר. אם אחת החברות היתה נכנסת בחזרה בדסקל (בסטטוס של - "דסקל - אתם התחלתם") היא היתה מקבלת בקלות מיצוב של מתמודדת בכבוד מול דסקל.

אבל אף חברה כנראה לא מתייעצת שם עם אסטרטגים כנראה... או שאני אסטרטג גרוע.

אז הנה באיחור מסוים... GB החליטה לאמץ את הרעיון...
המודעות של דסקל:
צפה בקובץ המצורף 191868
צפה בקובץ המצורף 191869

התגובה של GB
צפה בקובץ המצורף 191870
 

קבצים מצורפים

  • סדין-המודיע-24.3.indd-page-001.jpg
    KB 70.1 · צפיות: 19
  • המודיע-מגזין-עמוד-פיסטוק-page-001-460x605.jpg
    KB 66.4 · צפיות: 16
  • P1020002.png
    KB 910.7 · צפיות: 18
ק

קופירייט

אורח
אכן תגובה הולמת, אבל היתה צריכה להיות מבוצעת טוב יותר, ולא סתם 'התלבשות' על המודעה האחרונה.
אבל נו נו, ערב פסח...
 

שניאור770

משתמש צעיר
הפרסומת הזו הזכירה לי את הפרסומת לנייר מגבת של ניקול או סנו
ענבים וצימוקים על ניר מגבת (ראה בלהדליק את הדמיון )
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
לדעתי היו צריכים להשמיט את המתנה של הדיסק, אם הקהל יעד הוא ה 30 אחוז שאוחזים שהם 'מבינים' הם דווקא לא אוהבים שמוכרים להם מבצעים..
 

קווי מתאר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
שמתם לב שהם התעלמו באלגנטיות מה-8% ששייכים לדסקל :)
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ועכשיו נמתין ליומון של מחר - עם תשובה ענקית של דסקל לGB. אויש כמה שGB הולכים להרוויח בסיפור הזה אם המאבק ימשיך כך.
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י אלי אלימלך;1242525:
ועכשיו נמתין ליומון של מחר - עם תשובה ענקית של דסקל לGB. אויש כמה שGB הולכים להרוויח בסיפור הזה אם המאבק ימשיך כך.

היום, כשעברתי ליד השטיבל ראיתי קבוצת אברכים עבדקנים מתגוששים בינהם על אחוזי חלוקת המותגים של בגדי השיראין... הללו אוחזין מארבע כנפות, והיתר אוחזין ברוב הבנה והתנשאות ביתר....

וברצינות.
סליחה, אתה באמת סבור ש-GB הולכים להזניק מכירות רק בגלל ההתכתשות בין המותגים?
ללקוח ממוצע מספיק במודעה שתזכיר את עצם קיום המותג. אולי אם מדובר בבחור אוהד אקשן שיקנה דווקא מהמותג השני כדי להוכיח כי הוא מהאחוזים הנבחרים של המייבינים.

אם כבר מודעה, נכון הם עשו במהלך של 'החזרה בתשובה', אבל לומר שזה מה שיעשה להם מכירות??
 

גולד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י shoshi;1242663:
היום, כשעברתי ליד השטיבל ראיתי קבוצת אברכים עבדקנים מתגוששים בינהם על אחוזי חלוקת המותגים של בגדי השיראין... הללו אוחזין מארבע כנפות, והיתר אוחזין ברוב הבנה והתנשאות ביתר....

וברצינות.
סליחה, אתה באמת סבור ש-GB הולכים להזניק מכירות רק בגלל ההתכתשות בין המותגים?
ללקוח ממוצע מספיק במודעה שתזכיר את עצם קיום המותג. אולי אם מדובר בבחור אוהד אקשן שיקנה דווקא מהמותג השני כדי להוכיח כי הוא מהאחוזים הנבחרים של המייבינים.

אם כבר מודעה, נכון הם עשו במהלך של 'החזרה בתשובה', אבל לומר שזה מה שיעשה להם מכירות??

'מיצוב'

אם המשחק ממשיך, ויתכן שיהיה הכרחי מצידם לענות, GB משחק במגרש של דסקל, וזה כבר טוב...
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י shoshi;1242663:
היום, כשעברתי ליד השטיבל ראיתי קבוצת אברכים עבדקנים מתגוששים בינהם על אחוזי חלוקת המותגים של בגדי השיראין... הללו אוחזין מארבע כנפות, והיתר אוחזין ברוב הבנה והתנשאות ביתר....

וברצינות.
סליחה, אתה באמת סבור ש-GB הולכים להזניק מכירות רק בגלל ההתכתשות בין המותגים?
ללקוח ממוצע מספיק במודעה שתזכיר את עצם קיום המותג. אולי אם מדובר בבחור אוהד אקשן שיקנה דווקא מהמותג השני כדי להוכיח כי הוא מהאחוזים הנבחרים של המייבינים.

אם כבר מודעה, נכון הם עשו במהלך של 'החזרה בתשובה', אבל לומר שזה מה שיעשה להם מכירות??

תגובה בודדת של GB לא תשפיע (כמעט). אבל אם זה ימשיך בהתכתשות לאורך זמן, בהחלט שכן.
 

cmyk

משתמש צעיר
הקמפיין של דסקל אופייני לקלמן V, יותר רוח ומצב מאשר מיתוג יסודי, הרי אף אחד לא משלה את עצמו להאמין שהמספרים האלו נכונים ונבדקו אי פעם, אלא מה, רואים כאן קמפיין שכל כולו אומר 'אני הגדול', ואם זה מגיע במספרים לא מאומתים, מתקבל איזשהו תמיהה מהו הצורך של 'הגדול' לומר שהוא גדול עם נתונים לא מהימנים, ממי הוא מפחד?

מאידך, בגי'בי קיבלנו קמפיין עם מיתוג שמשדר עוצמה, בלי צורך לנסות להלהיב מישהו ולהתרברב על נתוני מכירות, המודעה האחרונה היא יותר עוקץ על כל עניין המספרים, מאשר נסיון להוכיח למישהו שיש להם גם נתח... [המודעה בעצם אומרת בתת מודע, לנו יש 30, אז תוריד עוד 20 של ברודווי ועוד 15 של רויאל וכו'..] ובעיקר משדרת ביטחון עצמי, אכן, אנו יותר קטנים לעת עתה, אבל הלקוחות שלנו הם האיכותיים.. מה שמשכנע את המתלבטים לחשוב שיש כאן עוד שחקן מוביל...

דסקל יכולים לענות או לא לענות, התשובה של ג'י בי תישאר בכל מקרה אפקטיבית.

שכחנו את רויאל, שלא מצליח לחדד מסרים, מלבד עצם העובדה שיש לו טרקלין...

ונסיים בברודווי, שיודעי דבר טוענים ששיווק השטח שלהם מנצח בלי קמפיינים, ויש דברים בגו.
 
ק

קופירייט

אורח
cmyk - כתבת דברי טעם.
ואגב, התגובה של gb היא אמיתית וממוקדת, הסחורה של gb באמת נחשבת לאיכותית יותר.
ועוד אגב אחד, יצרני gb ו-g&g הם אחים.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
CMYK, קבל לייק.
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כלומר. הוויכוח הוא רק על 3% בלבד.
לא נורא...
 

מוטי נאה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
ראיתי את זה, ולמרות שמבחינת גריד דסקל עם 'הצורפים' (מה לעשות שזה הצבע שלהם :) ) היו טובים יותר מהעיצוב בGB אבל המודעה הזאת קטלנית, וראוי שתתפרסם בכל הארץ !!!
 

מוטי נאה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י shoshi;1242663:
היום, כשעברתי ליד השטיבל ראיתי קבוצת אברכים עבדקנים מתגוששים בינהם על אחוזי חלוקת המותגים של בגדי השיראין... הללו אוחזין מארבע כנפות, והיתר אוחזין ברוב הבנה והתנשאות ביתר....

וברצינות.
סליחה, אתה באמת סבור ש-GB הולכים להזניק מכירות רק בגלל ההתכתשות בין המותגים?
ללקוח ממוצע מספיק במודעה שתזכיר את עצם קיום המותג. אולי אם מדובר בבחור אוהד אקשן שיקנה דווקא מהמותג השני כדי להוכיח כי הוא מהאחוזים הנבחרים של המייבינים.

אם כבר מודעה, נכון הם עשו במהלך של 'החזרה בתשובה', אבל לומר שזה מה שיעשה להם מכירות??

כנראה שאת תורת המספרים לא לומדים אצלכם...

הבחורים חובבי האקשן הם 60 - 70 % מלובשי בגדי השיראין... :D:D:D

כך שההחזרה בתשובה עושה רק טוב, ואגב זו מודעה די משכנעת...

אם זה היה מתאים הייתי יוצא עם מודעה... 78% מהציבור הוא עדר... והיתר כל היתר :D
 

מוטי נאה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י cmyk;1242749:
הקמפיין של דסקל אופייני לקלמן V, יותר רוח ומצב מאשר מיתוג יסודי, הרי אף אחד לא משלה את עצמו להאמין שהמספרים האלו נכונים ונבדקו אי פעם, אלא מה, רואים כאן קמפיין שכל כולו אומר 'אני הגדול', ואם זה מגיע במספרים לא מאומתים, מתקבל איזשהו תמיהה מהו הצורך של 'הגדול' לומר שהוא גדול עם נתונים לא מהימנים, ממי הוא מפחד?

מאידך, בגי'בי קיבלנו קמפיין עם מיתוג שמשדר עוצמה, בלי צורך לנסות להלהיב מישהו ולהתרברב על נתוני מכירות, המודעה האחרונה היא יותר עוקץ על כל עניין המספרים, מאשר נסיון להוכיח למישהו שיש להם גם נתח... [המודעה בעצם אומרת בתת מודע, לנו יש 30, אז תוריד עוד 20 של ברודווי ועוד 15 של רויאל וכו'..] ובעיקר משדרת ביטחון עצמי, אכן, אנו יותר קטנים לעת עתה, אבל הלקוחות שלנו הם האיכותיים.. מה שמשכנע את המתלבטים לחשוב שיש כאן עוד שחקן מוביל...

דסקל יכולים לענות או לא לענות, התשובה של ג'י בי תישאר בכל מקרה אפקטיבית.

שכחנו את רויאל, שלא מצליח לחדד מסרים, מלבד עצם העובדה שיש לו טרקלין...

ונסיים בברודווי, שיודעי דבר טוענים ששיווק השטח שלהם מנצח בלי קמפיינים, ויש דברים בגו.

נתחיל בך...

הניתוח שלך הוא 78% לא נכון, והיתר כל היתר ;)

---

ברודווי עם כל הכבוד "בלי קמפיינים" ???

משום מה נראה לי שלכהנא ה'חסיד' יש עבודה ;)

בנתיים הדבר היחיד שברודווי הצליח לעשות זה למתג את עצמו עם ה30% (לא, לא אלה שלובשים אותו) הנחה... משום מה המבצעים שהוא עושה בכל עת ועונה, מכירות החסד מעמידים אותו במקום 'זול' מאוווודדדד... ולמרות שאם עד לפני שנתיים עוד קניתי אצלו, היום עם כל המבצעים הוא פשוט הוציא לי את הטעם הטוב. מה לעשות פסיכולוגיה היא תורה מוכחת.

האינטרס של דסקל להראות שהוא גדול, הוא באמת לא מובן, בפרט כשההתייחסות במציאות היא מתנגחת, ובפרט שבס"ה עם כל הכבוד דסקל הוא לא 'מותג' מבחינת איכות הביגוד כי אם G&G, ויש עוד כאלה שלובשים מחנויות אחרות... (השייכות לאותם בעלים לשיטת כמה מהפוסקים...) אם כי מבחינת אמנת השירות (נו מהיכי תיתי... פרט די שולי בקמפיין ה78%) הם עשו עבודה יפה שזה קשור למותג דסקל ולא לג'י אנד ג'י...

לגבי רויאל שמכר לנו טרקלין... תתפלא לשמוע שנכנסתי לשם והשירות היה בהחלט שירות טרקליני, בינינו בסחורה רובם מוכרים אותם דברים, אם בתפירה אחרת או גיזרה שונה, רויאל פירסם עכשיו "רעבים לחדשנות" יהלום... זה דווקא מבטא את שהוא מייחס לבגדיו...

נו... נהרא נהרא ופשטיה...:D:D:D (חייב... אני אוהב את הסמיילי הזה :) )
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
נכתב ע"י הלל נאה;1243254:
לגבי רויאל שמכר לנו טרקלין... תתפלא לשמוע שנכנסתי לשם והשירות היה בהחלט שירות טרקליני,

וכשאני נכנסתי לשם, הייתי צריך להסתובב 10 דקות כשהעובדים יושבים במעגל ומריצים דאחקות וסיפורים. עד שנשבר לי וניגשתי לאחד מהם, שאלתי על פריט מסוים: "אין לנו", דגם אחר: "אין לנו". מתי יגיע?: "לא יודע אם יגיע אי פעם".
זה הספיק לי.
 

cmyk

משתמש צעיר
נכתב ע"י הלל נאה;1243254:
לגבי רויאל שמכר לנו טרקלין... תתפלא לשמוע שנכנסתי לשם והשירות היה בהחלט שירות טרקליני, בינינו בסחורה רובם מוכרים אותם דברים, אם בתפירה אחרת או גיזרה שונה, רויאל פירסם עכשיו "רעבים לחדשנות" יהלום... זה דווקא מבטא את שהוא מייחס לבגדיו..

אולי רעבים לחדשנות, אבל האוכל לא הגיע - - -
 

חסיד

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מודעה שמתפרסמת היום בבתי הכנסת:
 

קבצים מצורפים

  • מודעה מסוגלים.jpg
    KB 978.5 · צפיות: 14

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י חסיד;1243297:
מודעה שמתפרסמת היום בבתי הכנסת:
לאור הנ"ל נותרה בי התחושה החמצמצה שמתחרות כזו עזה- מי שמרוויח הם רק הפרסומאים.:rolleyes:
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה