הניק שושיהנכתב ע"י ROT;1259891:יש פה מישהו שטענ/ה שהוא נציג/ה של סלקום
רשות הדיבור לנציג/ה בבקשה:
הניק שושיהנכתב ע"י ROT;1259891:יש פה מישהו שטענ/ה שהוא נציג/ה של סלקום
רשות הדיבור לנציג/ה בבקשה:
נכתב ע"י שריתs;1259954:ולסיום: מה אתם יודעים על גולן ?? איך הקליטה?
נכתב ע"י אסתר10;1260049:מעולה!
יותר מאורנג'.
נכתב ע"י efratrutti;1260091:הבנתי שזה תלוי באיזה אזורים,
איפה אתם גרים?
נכתב ע"י חנוש-;1260046:הניק שושיה
נכתב ע"י שושיה;1260465:כן, לגבי ה"ללא הגבלה"
אני יכולה רק לומר, יש בהחלט הגבלה, ז"א כמו שהיה כתוב לעיל, בשימוש הוגן, אני יודעת שכתוב אצלי, במקום המידע שלי בסלקום, שמדובר בין 300 ל18000 דק', בפועל מה קורה, אין לי מושג.
כמו שציינתי היה לי בעבר לקוח (לא כשר כמובן) ששוחח למעלה מ-28000 דק' ושלח למעלה מ-10000 הודעות!!! וכעס על החיוב.
זה לא מוצדק גם לנצל.
נכתב ע"י שושיה;1260465:כמו שציינתי היה לי בעבר לקוח (לא כשר כמובן) ששוחח למעלה מ-28000 דק' ושלח למעלה מ-10000 הודעות!!! וכעס על החיוב.
זה לא מוצדק גם לנצל.
.
נכתב ע"י שריתs;1259954:נציגה שעובדת באחת החברות סיפרה שבחברה אומרים להם לשקר בכוונה , כלומר:
נציגה מתקשרת ללקוח ואומרת לו , לדוגמא:
"אתה משלם עד היום מחיר של 70 ש"ח, ואתה מקבל כך וכך..... החל מהיום ניתן לך את אותו הדבר במחיר של 60 ש"ח לחודש..."
הלקוח כמובן מתלהב, ועובר מיד מסלול, אבל את התרמית הוא לא קלט: הוא בכלל לא היה משלם 70 לחודש, הוא תמיד שילם 60 לחודש, או אפילו פחות... והוא בטוח שחברת התקשורת שלו באה לקראתו במבצע מיוחד, ולכן שווה לו להשאר בחברה...
החברה מרוויחה לקוחות שלא עוזבים, והלקוח מרוויח חשבונית נפוחה...
לא לדבר על זה שלפעמים המחיר עולה, כשאתה בטוח שהוא ירד...
(כנראה לכן צריך לעקוב בחשבוניות כל חודש...)
ולסיום: מה אתם יודעים על גולן ?? איך הקליטה?
אנחנו גרים באזור המרכז בב"ב ולא היינו מרוצים כנ"ל.נכתב ע"י שריתs;1260144:מה ידוע לך על אזורים?
תוכלי לפרט?
נכתב ע"י א צענטער;1267121:במענה לשאלה:
הצטרפתי לחבילת "הכל כלול" בחברת סלולר . האם באפשרותי להשתמש בשירותי הסלולר ללא הגבלה?
זו התשובה שמופיע באתר של משרד התקשורת:
בחבילות "הכל כלול" הכוונה היא לשימוש סביר . ככל שהמנוי משתמש בשירות בכמות חריגה יחסית לאותו סוג מנויים שהוא שימוש מעל פי 3 מהממוצע של אותו סוג מנויים, בעל הרשיון רשאי לנתקו מהשירות ללא הודעה מוקדמת ולאחר שמוקד השירות של בעל הרשיון פנה אל המנוי בשיחת טלפון אל ציוד הקצה שברשות המנוי והמנוי לא נתן הסבר סביר לחריגה. תנאי זה מופיע בד"כ בהסכם ההתקשרות.
http://www.moc.gov.il/605-4470-he/MOC.aspx
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: