♦ לתועלת הכלל ♦

חנוש-

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
נכתב ע"י ROT;1259891:
יש פה מישהו שטענ/ה שהוא נציג/ה של סלקום
רשות הדיבור לנציג/ה בבקשה:
הניק שושיה
 

sh12

משתמש מקצוען
הקליטה בכל חברות התקשורת, משתנה מאזור לאזור
גם בתוך אותה עיר, ואפילו שכונה - יש שינויים באזורי הקליטה
ועוד יותר - בהרבה בתים - יש קליטה באזורים מסוימים בלבד...

הכי טוב זה דווקא להתעניין אצל השכנים בבנין וברחובות הסמוכים.
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י חנוש-;1260046:
הניק שושיה

כן, לגבי ה"ללא הגבלה"
אני יכולה רק לומר, יש בהחלט הגבלה, ז"א כמו שהיה כתוב לעיל, בשימוש הוגן, אני יודעת שכתוב אצלי, במקום המידע שלי בסלקום, שמדובר בין 300 ל18000 דק', בפועל מה קורה, אין לי מושג.
כמו שציינתי היה לי בעבר לקוח (לא כשר כמובן) ששוחח למעלה מ-28000 דק' ושלח למעלה מ-10000 הודעות!!! וכעס על החיוב.
זה לא מוצדק גם לנצל.

אגב בסלקום אין אותיות קטנות, תוכלו להתווכח איתי, אנחנו מקבלים הוראות לשקף הכל, אבל הכל ללקוח, כולל תאריך סגירת החשבון שלו. אם נציג\ה עושה את זה, יש כאלו שמשקרים כמובן, אלה על פי רוב מועפים מהמערכת.

זכורני שנציגה אחת היתה כדי לעמוד ביעדי המכירה שלה שמה כל מיני דברים בכרטיסי הלקוחות, אחרי שניתקה השיחה, מהר מאוד גילו את זה וקראו לה לשימוע היום היא בכלל לא מצליחה למכור.(היא ערביה)

בכל מקרה כמו שכתבתי, אם יש לכם שאלה אפשר לפנות אלי באישי, אבל בקשות של תוכניות\מסמכים\הטבות, לא קשור אלי כמובן, ניתן להתקשר ל*123.
 

אסתר10

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י שושיה;1260465:
כן, לגבי ה"ללא הגבלה"
אני יכולה רק לומר, יש בהחלט הגבלה, ז"א כמו שהיה כתוב לעיל, בשימוש הוגן, אני יודעת שכתוב אצלי, במקום המידע שלי בסלקום, שמדובר בין 300 ל18000 דק', בפועל מה קורה, אין לי מושג.
כמו שציינתי היה לי בעבר לקוח (לא כשר כמובן) ששוחח למעלה מ-28000 דק' ושלח למעלה מ-10000 הודעות!!! וכעס על החיוב.

מה זאת אומרת בין 300 ל18,000 דקות??
אם עברתי את ה300 יכולים לחייב אותי?

זה לא מוצדק גם לנצל.

זה לא מוצדק לתייג את החבילה במילים ללא הגבלה.
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
נכתב ע"י שושיה;1260465:
כמו שציינתי היה לי בעבר לקוח (לא כשר כמובן) ששוחח למעלה מ-28000 דק' ושלח למעלה מ-10000 הודעות!!! וכעס על החיוב.
זה לא מוצדק גם לנצל.
.

אני לא מסכימה עם זה.
לחברות התקשורת כלל לא משנה בדיוק כמה דקות שוחח הבן אדם.
שיטת התמחור לפי דקות היא הזויה. זה לא עולה להם יותר אם הוא דיבר כמה שעות יותר...
 

sm05276

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י שריתs;1259954:
נציגה שעובדת באחת החברות סיפרה שבחברה אומרים להם לשקר בכוונה , כלומר:
נציגה מתקשרת ללקוח ואומרת לו , לדוגמא:
"אתה משלם עד היום מחיר של 70 ש"ח, ואתה מקבל כך וכך..... החל מהיום ניתן לך את אותו הדבר במחיר של 60 ש"ח לחודש..."
הלקוח כמובן מתלהב, ועובר מיד מסלול, אבל את התרמית הוא לא קלט: הוא בכלל לא היה משלם 70 לחודש, הוא תמיד שילם 60 לחודש, או אפילו פחות... והוא בטוח שחברת התקשורת שלו באה לקראתו במבצע מיוחד, ולכן שווה לו להשאר בחברה...
החברה מרוויחה לקוחות שלא עוזבים, והלקוח מרוויח חשבונית נפוחה...
לא לדבר על זה שלפעמים המחיר עולה, כשאתה בטוח שהוא ירד...
(כנראה לכן צריך לעקוב בחשבוניות כל חודש...)
ולסיום: מה אתם יודעים על גולן ?? איך הקליטה?

כבר כתבתי שלא הייתי מרוצה (2קווים) כנ"ל בפירוט.
 

sm05276

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י שריתs;1260144:
מה ידוע לך על אזורים?
תוכלי לפרט?
אנחנו גרים באזור המרכז בב"ב ולא היינו מרוצים כנ"ל.
 

שריתs

משתמש צעיר
בלבלתם אותי לחלוטין. כל אחד אומר פה משו אחר על גולן...
כרגע אני באורנג', וכנראה אצטרך לבחור ב"שב ואל תעשה"...
 

א צענטער

משתמש צעיר
ציטוט ממשרד התקשורת!

במענה לשאלה:
הצטרפתי לחבילת "הכל כלול" בחברת סלולר . האם באפשרותי להשתמש בשירותי הסלולר ללא הגבלה?

זו התשובה שמופיע באתר של משרד התקשורת:
בחבילות "הכל כלול" הכוונה היא לשימוש סביר . ככל שהמנוי משתמש בשירות בכמות חריגה יחסית לאותו סוג מנויים שהוא שימוש מעל פי 3 מהממוצע של אותו סוג מנויים, בעל הרשיון רשאי לנתקו מהשירות ללא הודעה מוקדמת ולאחר שמוקד השירות של בעל הרשיון פנה אל המנוי בשיחת טלפון אל ציוד הקצה שברשות המנוי והמנוי לא נתן הסבר סביר לחריגה. תנאי זה מופיע בד"כ בהסכם ההתקשרות.

http://www.moc.gov.il/605-4470-he/MOC.aspx
 

תור הזהב

משתמש מקצוען
נכתב ע"י א צענטער;1267121:
במענה לשאלה:
הצטרפתי לחבילת "הכל כלול" בחברת סלולר . האם באפשרותי להשתמש בשירותי הסלולר ללא הגבלה?

זו התשובה שמופיע באתר של משרד התקשורת:
בחבילות "הכל כלול" הכוונה היא לשימוש סביר . ככל שהמנוי משתמש בשירות בכמות חריגה יחסית לאותו סוג מנויים שהוא שימוש מעל פי 3 מהממוצע של אותו סוג מנויים, בעל הרשיון רשאי לנתקו מהשירות ללא הודעה מוקדמת ולאחר שמוקד השירות של בעל הרשיון פנה אל המנוי בשיחת טלפון אל ציוד הקצה שברשות המנוי והמנוי לא נתן הסבר סביר לחריגה. תנאי זה מופיע בד"כ בהסכם ההתקשרות.

http://www.moc.gov.il/605-4470-he/MOC.aspx

מהי ההגדרה סוג מנויים? תלוי בחסידות? צבע עור? ארץ לידה?:rolleyes:
ומה הכוונה כמות סבירה?
כל כך ארטילאי...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה