שלום לכם.
אשמח לקבל קצת מידע בנוגע לעסקאות שמוכחשות מפעם לפעם בפייפל.
אם אני מוכר מוצר (חבילת אחסון נניח) והלקוח אכן קיבל את המוצר אבל עדיין מכחיש עסקא..
ולי אין כח לשבת להגיב על כל עניין, הרי הוא יודע שקיבל תמוצר, הסטטוס פעיל הכל עובד.. מה קורה אז?
האם הכל נגמר בזה שהוא מקבל תכסף חזרה וממני חסימה או שמא אם X מוכחשות החשבון יחסם?
איך זה עובד, אשמח למידע.
תודה לעוזרים ולעוזרות
נ.ב שמתי בפורום זה כי כולם פה מן הסתם עובדים עם פייפל ואני לא רואה שיוך לאיזור מקצועי ספציפי..
אשמח לקבל קצת מידע בנוגע לעסקאות שמוכחשות מפעם לפעם בפייפל.
אם אני מוכר מוצר (חבילת אחסון נניח) והלקוח אכן קיבל את המוצר אבל עדיין מכחיש עסקא..
ולי אין כח לשבת להגיב על כל עניין, הרי הוא יודע שקיבל תמוצר, הסטטוס פעיל הכל עובד.. מה קורה אז?
האם הכל נגמר בזה שהוא מקבל תכסף חזרה וממני חסימה או שמא אם X מוכחשות החשבון יחסם?
איך זה עובד, אשמח למידע.
תודה לעוזרים ולעוזרות
נ.ב שמתי בפורום זה כי כולם פה מן הסתם עובדים עם פייפל ואני לא רואה שיוך לאיזור מקצועי ספציפי..