תרופה למסירה, ארגון חברים

א.ר.ז.

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הודעה נוספת מאת ארגון חברים.
הארגון ידוע ומוכר.

העבירו הלאה, אולי מישהו זקוק.

בעמותת חברים לרפואה המנתבת תרופות בין אנשים שנשארו להם לבין חולים שזקוקים ואין ידם משגת הגיעה השבוע תרופת ה- "סוטנט" 50 מ"ג.
תרופת הסוטנט מסייעת למחלת הסרטן מסוגים שונים כגון- סרטן בלוטת התריס, סרטן כליות, סרטן הרחם, סרטן הערמונית, סרטן הקיבה ועוד
התרופה שהגיעה אלינו היא במינון 50 מ"ג ונותרו 16 כדורים למסירה– שווי כל כדור הוא 1027 ₪. סה"כ שווי 16,432 ₪ לתרומה מיידית למי שזקוק ללא כל תשלום.
בנוסף יש לתרומה תרופת הגליבק הומולצת בדרכ למחלת הלוקמיה, כל מי שהמליצו לו על כל מחלה שהיא מוזמן לפנות אלינו, הכמויות של הגליבק שאצלינו הם: 4 חב של 400 מג' בתוקף עד סוף 2009 שסה"כ שווים 71,872 ₪.
9 חב' של 100 מג בתוקף עד סוף 2009 שסה"כ שווים 82,674 ₪.
התרומה מותנית בהעברת מרשם בלבד אלינו לפקס 03-5792223 לידי יעל. עם טלפון של המבקש.
ניתן גם לפנות אלינו בטלפון 03-5792220 אנו מודים לכם על העברת המייל על מנת שיגיע לנזקקים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה