להשראה תרגיל קומפוזיציה קטן

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
קיבלתי במייל ומצא חן בעיניי :)
-המחשה לאיך מנצלים את נושא ההיררכיה וזרימת העין בצורה מיטבית.
מעצבים, אתם יכולים לשלוט בצורה כמעט אבסולוטית על עיני הצופים במודעות שלכם!

WhatsApp Image 2019-06-11 at 12.38.40.jpeg
 
נערך לאחרונה ב:

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
לא עבד לי.......
לא נורא :)

סביר להניח שכל השיטות ודיאגרמות הקומפוזיצה המקובלות (ה-Z של הויז'ואל וה-F של הטקסט, ואפילו חוק השלישים)- לא עובדים במאה אחוז על כלל האנושות. תמיד יש כאלה שרואים דברים קצת אחרת... כנראה נפלת על האחוזים האחרים. אבל לרוב הכללים של היררכיה וזרימת עין כן עובדים, ולפעמים הם אלה שעושים את ההבדל בין עוד פרסום לפרסום שמשפיע.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בקריאה מרפרפת, זה נכון לגמרי.

מה שכן - חלק מההיררכיה זה גם השימוש בצבעים והמידע שלנו למה שהם מייצגים. צבוע בכחול? לינק. טקסט עיקרי על לבן? זה העיקר. טקסט על הבקגראונד העליון והתחתון? זה סתם, שוליים שהאפליקציה מציגה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה