לאור ויכוח קבוע שיש לי עם לקוח.
ברצוני לשאול אתכם, כאשר אני רוצה לצאת בקמפיין גדול של הוראות קבע בתוך קהילה (שכולל: מודעות קיר, מכתבים, פרוספקטים, פרסומים בעיתון המקומי/הקהילתי), כמה אחוזים מתוך ההכנסה שמקווים לקבל - צריכים להיות מוקדשים לפרסום?
הדילמה היא:
מצד אחד - אנשי הקהילה רואים גם מודעה אחת או שתיים, אז למה צריך מודעות גם בבניינים? לא די בבית כנסת?
ומי אומר שצריך סדרה של מודעות, אולי די במודעה אחת או שתיים?
ומי אומר שצריך מודעות גדולות, אולי די בבינוניות?
או שמא צריך לשטוף אותם במידע/בפרסום/ וכדו'?
ברצוני לשאול אתכם, כאשר אני רוצה לצאת בקמפיין גדול של הוראות קבע בתוך קהילה (שכולל: מודעות קיר, מכתבים, פרוספקטים, פרסומים בעיתון המקומי/הקהילתי), כמה אחוזים מתוך ההכנסה שמקווים לקבל - צריכים להיות מוקדשים לפרסום?
הדילמה היא:
מצד אחד - אנשי הקהילה רואים גם מודעה אחת או שתיים, אז למה צריך מודעות גם בבניינים? לא די בבית כנסת?
ומי אומר שצריך סדרה של מודעות, אולי די במודעה אחת או שתיים?
ומי אומר שצריך מודעות גדולות, אולי די בבינוניות?
או שמא צריך לשטוף אותם במידע/בפרסום/ וכדו'?