תקלה בדיבוג PHP בVSCODE

davidnead

משתמש צעיר
D I G I T A L
שלום
אני משתמש בVSCODE כדי לדבג PHP. בשביל זה צריך XDEBAG מותקן על הWAMP שלך, והרחבה ייעודית בvscode שמשתמשת בו כדי לדבג בזמן ריצה.

עברתי כעת למחשב חדש והתקנתי הכל מחדש. למיטב זכרוני בתחילה זה עבד טוב, והדיבוג פעל. אלא שאח"כ העתקתי את כל הקבצים שלי מהמחשב הישן כולל קבצי ההגדרות (כגון APPDATA), ואז זה הפסיק לפעול. הוא עושה כאילו הדיבוג פועל, אך בפועל כאשר אני מריץ PHP בדפדפן ושם ברקפוינט הברקפוינט לא משפיעים, כלום לא נעצר והדיבוג לא מגיב.

מישוה נתקל בבעיה כזו?
היכן אני יכול למחוק הגדרות שאולי יצרו את הבעיה?
יצויין שדי ברור לי שהגדרתי את הדברים נכון, כולל בphp.ini. וכאמור נדמה לי שמוקדם יותר זה פעל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה