תפוס את הגנב - למי יש אפשרות הקלטת שיחות בטלפון?

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
אני מנפגעי חברת "ביטוח מוצרי חשמל" שבאופן סדרתי (כך נודע לי מאוחר יותר) פשוט לא מתכוונת לבטח את המוצרים עליה נתנה את הביטוח - איך פועל השיטה?

פשוט מאוד:

הכל פעל כשורה ולא התקלקל = שילמת את הפרמיה, תודה רבה.
אחד המוצרים התקלקל = לא נותנים לך כל תמרה, ואם אתה ממש ממש מתעקש "מחזירים" לך את החלק היחסי בין התקלה לסיום תקופת ה"אחריות"

יותר פשוט מזה? :)

תכל'ס המקרר שלי פסק לפעול ואז גיליתי את ה"שיטה", במוקד שלהם מפעילים שיטות סחבת מעוררת השראה, אבל אני מאאאאאאוד עקשן באופיי, הם כנראה לא בנו עלי ועל שכמותי.. הם החליפו תירוצים והסברים שלרוב סותרים זה את זה - התירוץ האחרון לבינתיים הוא כדלהלן: "אנחנו רק מתקנים מכשירים, אבל מכשיר היוצא מכל שימוש לא כלול באחריות".

מה שאני צריך בשלב הזה הוא כמה הקלטות של שיחות בהם הנציגות נשבעות בסבתא-רבה שלהן, ש"מה שלא יהיה ויקרה אתה מכוסה לכל תקופת האחריות". בדיוק כמו שנשבעו לי.

מי שיש לו פונקציה של הקלטת שיחות בטלפון, ומעוניין לעזור ליהודי להציל את כספו מיד עושקיו, ואולי גם פרסום של הנוכלות המכוערת הזו, להזהיר אנשים תמימים (כמוני למשל..) מלפול בפח "ביטוח מוצרי חשמל" - נא ונא ליצור עמי קשר כאן או באישי.

תזכו למצוות ותודה רבה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה