תמחור ריבוי קבצים

חגי פאהן

משתמש סופר מקוצען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
שלום וברכה.
ישנו לקוח ששלח לי כעשרה קבצים שרובם אנגלית, ופה ושם יש מילה בעברית, ואני צריך לנקד את העברית. בכל קובץ יש מילים בודדות או עשרות מילים, והמעבר בין הקבצים וספירת המילים לוקחים יותר זמן מהעבודה עצמה. ביקשתי ממנו בעבר לא לשלוח בצורה כזו, אך הוא ממשיך.
מה לעשות? לסרב לעבוד כך? לבקש יותר תשלום? להציע לו שאעשה איחוד קבצים?
 

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לא אוהב לקחת לפי שעות, כי אז אני צריך לעבוד לפחות שעה רצוף, ויש פה הרבה שטחים אפורים.
מי מכריח לעבוד שעה רצוף? פותחים קובץ 'שעות עבודה לפלוני', רושמים יום ושעה מדויקת של תחילת עבודה, שעה מדויקת שבה מפסיקים (לכל דבר שהוא, אפילו בשביל לקחת כוס מים), מסכמים מס' דקות עבודה, מכפילים במחיר לשעה (מחולק ל-60). אם לוקח לך זמן להיכנס לעניינים אחרי הפסקה - תוריד דקה (או מה שאתה מעריך שצריך) מכל יחידת עבודה שעשית. זה מה שאני עושה ואני מרוצה (וגם המו"ל שלי מרוצה).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה