תמונות בפרסומות לחנויות

3Design

משתמש צעיר
שלום וברכה

צירפתי כאן פירסומת לחנות תכשיטים בחו"ל שעשיתי מזמן ...... לא נדבר על עיצוב כמובן .. בפרט שהכנתי אותו שעתיים לפני סגירת העיתון.

הלקוח השתמש בו בלית ברירה מחוסר זמן ..... אך לא היה מרוצה בטענת "אלו לא התכשיטים שאני מוכר"...... "אין לי את התכשיטים האלה שעל הפרסומת"

אני צחקתי עליו כמובן .. שזה פרסום ! לקנות אותך לשכנע אותך . גם במקרה שאין לך סחורה הכי מתקדמת מבחינת אופנה או יוקרה.

לאחרונה קרה לי שוב מקרה כזה שהלקוח סחב את הזמן בגלל שרצה להביא לי תמונות מהתכולה שלו דוקא...

אז מה אתם אומרים ? אני עדיין חושב שלקוחות יודעים שזה לפעמים רק פירסום.
השאלה קשורה כמובן גם לחניות הלבשה ביגוד וכן אופטיקה וכדו'
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
מבחינה שווקית זה גרוע מאד, כי הלקוחות יראו מהר מאד את ההבדל, ואז כל אמינות העסק תרד בעיניהם.

לי אישית יצא להיכנס פעמיים לחנות צעצעים שפרסמה מוצרים במחירים זולים מאד, בכל אחת מהפעמים שהגעתי המוצר שהופיע כלהיט המבצעים, אזל מרב עומס הקניות....

יתכן וזה אמת, אבל מאז אני לא דורכת שם, בטח לא בשביל מבצע....
 

3Design

משתמש צעיר
הבנתי את הנקודה לגבי חנויות כמו של צעצועים השאלה אם גם בתכשיטים זה קורה....

הרי בתכשיטים למשל לוקח לאשה שעות עד שהיא בוחרת וחליטה מה מתאים לה ומה שהיא רוצה..

כשמדובר למשל על מגדניה הרי ללא ספק שהתמונה לא משנה. ולגבי חנויות ריהוט לא פעם ולא פעמיים נתקלתי במודעות עם תמונות דומות .. הרי כל אחד רוצה את ה זגנון שלו הצבע שלי וכמובן המידה שלו..

וכמובן שלא דיברתי על הדבל גדול בין האיכות של התמונות לאיכות הסחורה שהם באמת משווקים.
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
לדעתי זה פוגע מאוד באמינות המפרסם.

יש הרבה שכותבים בצד "התמונות להמחשה בלבד"...

לגבי תכשיטים וכדומה, ישנם כאלו שדווקא מתלהבים מהמוצר שהופיע במודעה, וכשאינם מוצאים זאת בחנות הם מאוכזבים קשות. וכמסופר בתגובה לעיל.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אמינות זה כלל מספר אחד - פרסמת משהו, תעמוד מאחוריו. אנשים לא אוהבים להרגיש שעבדו עליהם.
במקרה של מוצרים שמוצגים בתמונה, לדעתי זה חשוב להשתמש בתמונה של תכשיט מהחנות.
 

zevUP

משתמש פעיל
מה שאתה מוכר את זה אתה צריך לפרסם, ולא לשים סתם תמונות, אני חושב שזה רק גורע ששמים סתם תמונות ובסוף מתברר שזה רק להמחשה בלבד זה נותן תחושה לא טובה
 

זעליג_GP

משתמש צעיר
מה שנכון נכון, האמינות חשובה מאוד בפרסום (כמו בכל דבר אחר)

אבל יש לפעמים אפשרות להשתמש בתמונה אף שאיננה לקוחה ממוצר קיים בחנות.
מה שחשוב יותר זה הרמה והכיוון.
לדוג' בנושא שהועלה, תכשיטים, אם אין לך תמונה טובה מתכשיט הנמצא בחנות שלו, מותר להשתמש בתמונה אחרת, כל זמן שאינה חורגת מהרמה והסגנון של מה שהוא מוכר.
כמובן שיהיה אווילי ביותר לכתוב מתחת לתמונה מחיר:), או לבנות מיני קטלוג ממוצרים שאינם במלאי, אבל להביא תמונה שבסה"כ ממחישה היטב את החנות, אין להקפיד.
בסה"כ אם לא נוכל להשתשמש במאגרי התמונות שלנו עבור פרסומות נוכל לסגור את הבסטה.

ואגב, מי צילם נוף של אתר נופש בדיוק איך שהוא נראה???
מחפשים תמונה טובה של האיזור, תמונה שממחישה היטב את האווירה ואת מה שיש באמת. ומפרסמים.


לענ"ד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה