תיאום מס מקוון - משתדרג

קמפינסקי חשבונאות

משתמש מקצוען
רשות המיסים:

תיאום מס מקוון לכולם תוך מיצוי זכויות לקבלת הקלות


המהפכה הדיגיטלית ברשות המסים תופסת תאוצה, לאחר תקופת הרצה קצרה מודיעה היום רשות המסים על פתיחתה של מערכת חדשה וידידותית לביצוע תיאום מס. המערכת מאפשרת לכול אחד לבצע בכל זמן, ממכשיר הסלולר או במחשב, תיאום מס באופן מקוון לכל סוגי ההכנסות וההקלות, ללא הגבלה על מספר פעמים בשנה וללא תקרת הכנסה. מדובר במערכת מתקדמת המלווה צעד אחר צעד את המשתמש, מנחה אותו כיצד עליו לערוך תיאום מס ולממש זכויות מס. לאחר הזדהות וכניסה למערכת ועד לקבלת האישור נדרש לבצע 3 פעולות בלבד: להזין הכנסות, לבקש הקלות מס, לאשר את הסיכום.
תיאום מס הוא אחד השירותים השכיחים ביותר שמעניקה הרשות. מתחילת שנת 2021 הפיקה הרשות
כ-925,000 אישורים לתיאום מס, כ- 315,000 הופקו ביישום הקודם ו-610,000 הופקו באמצעות המשרדים. השקת המערכת החדשה תייתר לחלוטין את הצורך להגיע למשרדים לקבלת שירות. המערכת מאפשרת, בשלב דיווח ההכנסות, לערוך בו זמנית תיאום מס של עד 8 משלמים. ומציגה למגיש הבקשה את מגוון ההקלות שניתן לבקש ואף ממצה עבורו הקלות מס בכך שמסמנת עבורו את ההקלות הרלוונטיות אליו, לגביהן קיים מידע במאגרי הרשות לדוגמת נקודות זיכוי עבור ילדים או פטור ממס בשל נכות.
בהקלות מס מסוימות כגון: הקלת מס ליישובים מוטבים או זיכוי בגין תרומות בהן יש צורך לצרף מסמכים, הבקשה תעבור לטיפול משרד השומה שיפיק את האישורים תוך 5 ימי עבודה, ומגיש הבקשה יעודכן במסרון או בדוא"ל לגבי התקדמות הטיפול. במרבית המקרים, בהם לא נדרש לצרף מסמכים, האישור לתיאום מס יתקבל מיידית.
 
  • תודה
Reactions: mgv

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  32  פעמים

לוח מודעות

למעלה