תוספת כיתה - ע"פ משרד החינוך - מה התהליך?

חיה 10

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
אני מעצבת פנים ופנו אלי לתכנון כיתה וכ'
משהי התנסתה בזה,
אשמח לשמוע איך זה מתנהל
אישורים בקשות
עריה ומשרד החינוך
מי תוכל לעשות כאן סדר
תודה לכל
 

zipihi

משתמש צעיר
עיצוב ואדריכלות פנים
כפי הידוע לי,
מבנה ציבורי נדרש לחתימת אדריכל ולא הנדסאי/מעצב.
 

צוקל

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
אם זה תוספת לא בטוח שחייב אדריכל והועדה תקבל חתימת הנדסאי אדריכלות. מעצב פנים ודאי שלא..
במה אפשר לכוון אותך בשלב זה?
קודם תתנהלי מול מנהל הפרויקטים של העירייה/מועצה כדי להבין את הצרכים ומה נדרש לתכנן, לעצב וכו'... יש הגשות בעירייה שלא מחייבות היתר, רק הגשה לקבלן ואת רק מתכננת, מגישה תכנית עם נספחים וגמרנו. ויש עיריות שמבקשות שהכל יתנהל דרך המתכנן- לצורך זה נדרש צוות יועצים וחותמים- קונס', אינסטלציה, חשמל וכו' וכו'... וגם התשלום עובר דרכך אז קחי בחשבון שצריך לשלם לכווולללםםםם ואת תקבלי את הכסף לאחר 90+++++ יום
 

rona51

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
עיצוב ואדריכלות פנים
יש קבצי תקנים באתר משרד הבינוי למיטב זכרוני.(יש לי את זה במחשב ישן שעדיין לא הועבר כל החומר) .אכן -נדרשת חתימת אד', אך ייתכן שהגב' מתכוונת ביחס לחלוקה פנימית ולא לתכנון כוללני של מבנה. ומעצב פנים בהחלט יכול לבצע את העבודה בכפוף לפרוגרמה תכנונית תקנית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה